بازدید 9532

انتخاب مدارس برتر چه تاثیری بر کیفیت تحصیل فرزند شما دارد؟

خانواده اولین و مهم‌ترین نقش را در رشد شخصیت و اجتماعی شدن کودک برعهده دارد و بعد از خانواده، مدرسه مهم‌ترین نهاد اجتماعی، تربیتی و آموزشی و اصلی‌ترین رکن تعلیم وتربیت فرزند شما است و در رشد اجتماعی و شخصیتی کودک تاثیر بسزایی دارد.در این شرایط صلاحیت کادر مدرسه و سطح آموزشی مدرسه اهمیت پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۸۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 12 July 2020

خانواده اولین ومهم‌ترین نقش را در رشد شخصیت و اجتماعی شدن کودک برعهده دارد در واقع ابتدا بنای شخصیتی کودک در بستر خانواده شکل می‌‌گیرد. بعد از خانواده، مدرسه مهم‌ترین نهاد اجتماعی، تربیتی و آموزشی و اصلی‌ترین رکن تعلیم وتربیت فرزند شما است و در رشد اجتماعی و شخصیتی کودک تاثیر بسزایی دارد. در واقع مدرسه تبدیل به خانه دوم فرزند شما می‌شود چرا که زمان زیادی را در طول روز در کنار هم سن و سال‌های خود و افراد جدید سپری می‌کند، در این شرایط صلاحیت کادر مدرسه و سطح آموزشی مدرسه اهمیت پیدا می‌کند، چیزی که والدین باید حتماً هنگام انتخاب مدرسه آن را مد نظر قرار بدهند. فرزند شما در مدرسه، شروع به برقراری روابط اجتماعی تازه می‌کند، تا حد زیادی تحت تاثیر این روابط قرار می‌گیرد و تلاشش را می‌کند تا با معلم‌ها و کادر آموزشی ارتباط برقرار کند، در نتیجه باید هنگام انتخاب مدرسه به نکات مهمی از جمله روحیات و ویژگی‌های فرزند و ویژگی‌های یک مدرسه ایده‌آل توجه کنند، بنابراین والدین باید زمان بیشتری را برای شناسایی مدرسه مناسب فرزند خود صرف کنند.

یک خانواده ساکن تهران را در نظر بگیرید، همانطور که کودک بزرگتر می‌شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌های والدین نیز بیشتر و بزرگ‌تر می‌شود. یکی از این نگرانی‌ها "انتخاب مدرسه مناسب" است، در این مسیر نیاز به یک مرجع مدارس تهران ، مرجعی که بتوان با اطمینان و سرعت از آن برای انتخاب هرچه بهتر مدرسه بهره برد، حس می‌شود. در سایت تیزلند، صفحۀ بهترین مدارس تهران، مشکل بسیاری از والدین را در زمینه انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندشان حل کرده‌است. اما به هرحال این خود والدین هستند که وظیفۀ شناخت مدرسه و تشخیص خوب یا بد بودن آن را دارند.

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/4/22/1209617_501.jpg

آیا تحصیل در بهترین مدارس، می‌تواند موفقیت فرزند شما را تضمین ‌کند؟

هر چقدر که والدین دقت و زمان بیشتری برای جستجوی مدرسۀ مناسب فرزندشان صرف کنند، در آینده و در طول تحصیل فرزند نگرانی دربارۀ مدرسه نخواهند داشت و این اطمینان را دارند که فرزندشان در یک مدرسه خوب در حال تحصیل است.

در واقع می‌توان گفت مدرسۀ مناسب مدرسه‌ای است که دانش‌آموز بتواند به خوبی با محیط و کادر آموزش ارتباط موثر برقرار کند و مهارت‌های خود را پرورش دهد. به عنوان مثال؛ ممکن است شما مدرسه‌ای را برای فرزندتان انتخاب کنید که از بهترین مدارس تهران باشد اما مسیر طولانی تا محل سکونت شما دارد، به خصوص اگر فرزند شما در مقطع دبستان باشد، تحمل مسیر طولانی قبل از شروع کلاس برای او خسته کننده می‌شود و همین عامل انرژی و تمرکز او را در کلاس‌ها کاهش می‌دهد و عملاً فرزند شما نمی‌تواند حتی بهرۀ کافی از بودن در بهترین مدرسه را کسب کند.

در این مطلب متوجه شدیم که والدین هنگام انتخاب مدرسه مناسب فرزندشان با چه چالش‌ها و مشکلاتی مواجه می‌شوند و چطور می‌توانند انتخاب بهتری داشته باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل