بازدید 69474

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۰ تیر/ کاهش ۷۹ نفری جان باختگان در ۲۴ ساعت اخیر

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۲۶۲ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی شان بستری هستند و از ظهر دیروز تا امروز ۱۴۵۵ تن بر شمارشان افزوده شده است.
کد خبر: ۹۸۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 10 July 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۲۵۲ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲ هزار و ۴۴۷ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲۱۵ هزار و ۱۵ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۳۱۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۹۲۲ هزار و ۵۰۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: همانند روز‌های گذشته استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: توصیه اکید وزارت بهداشت در این شرایط، پرهیز از سفر و تردد‌های غیرضروری به ویژه سفر به استان‌های خراسان رضوی و مازندران است.

شمار جان باختگان در ۲۴ ساعت اخیر به نسبت شبانه روز گذشته ۷۹ تن کاهش یافته است؛ کاهشی خوشایند که از دست دادن جان ۱۴۲ هموطن در همین ساعات خوشی‌اش را به شدت کمرنگ می‌کند!
شمار جان باختگان در ۲۴ ساعت اخیر به نسبت شبانه روز گذشته ۷۹ تن کاهش یافته است؛ کاهشی خوشایند که از دست دادن جان ۱۴۲ هموطن در همین ساعات خوشی‌اش را به شدت کمرنگ می‌کند!

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۵ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۷.۲ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۵ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۹
ویروس کرنا یک تا 2 دصد مرگ اور است در حال حاضر بیماری هایی وجود دارد که 50 یا 90 درصد باعث مرگ میشود و در اینده ممکن است ویروسهایی با درصد مرگ بالا بیاید وقتی ما بدین شکل در برابر کرنا شکست میخوریم در برابر ویرورس هایی با درصد مرگ بالا چکار میخواهیم بکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
آن موقع دیگر حسن روحانی نیست و پیروز میشویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
حرف الکی نزن. .شیوع کرونا به شدت از بیماری های دیگه بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
1547
ابتدا مطلب بخون بعد حرف بزن
اگر با ویروسی مشابه کرنا ولی با درصد مرگ بالا روبر بشید چکار میکنید
جدی برخورد کردن با کرنا میتواند تمرینی باشد که سیستم مدیریتی کشور در مقابل ویروس های کشنده تر امادگی داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
لطفا اگر در فضای بسته هستید حتما پنجره را برای جابجایی هوا باز بگذارید حتی وقتی کولر روشنه، حتی وقتی که هوا گرمه ، حتی وقتی توی اتوبوس هستید، نوی هر فضای بسته باید منافذی برای جابجایی هوا باز باشه. یادتون باشه و به دیگران هم بگویید. این آخرین اطلاعاتی است که توسط سازمان جهانی بهداشت نایید شده و باید به تدبیرهای قبلی شستن مکرر دست ها، فاصله گذاری اجتماعی ، پوشیدن ماسک اضافه بشه. فراموش نکنید و به همه بگید.
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
ناشناس 15:40
آی گفتی آی گفتی .حظ کردم.بزرگترین مشکل کشور.
ناشناس
| Mauritius |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
با توجه به افزایش شیوع کرونا که حتی شدیدتر از اسفند و فروردین است اقدامات عملی زیر برای مدتی مشخص الزامی است :
1- قرنطینه کامل استانی استانهای فوق قرمز مثل خوزستان
2-برقراری دوباره محدودیت ها ، کاهش ساعات ادار و برقراری دورکاری و ...
چنانچه بعد از پایان مدت فوق نتایج ملموسی مشخص شد ، باید به آرامی محدودیت ها کاهش و برداشته شوند ، وگرنه تشدید محدودیت ها لازم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
نکنه از ترامپ یاد گرفتی که می‌گفت کرونا هیچی نیست. آنفولانزا بدتر از کروناست. حالا شده بدبخت تر از همه کشورها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
با کم کاری یک روزه عزرائیل خوشحال نشوید.
من کرونای ضعیف گرفتم که حتی تست پس سی آرم منفی بوده
اما بسیار دردناک بوده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
هر کشوری که رئیس جمهورش گفته کرونا چیزی نیست بیچاره شده1840
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
عزیزان اگر خدای نکرده ویروسی با ۵۰ تا ۹۰ درصد کشندگی بروز کند هیچ وقت تا این حد و به این گستردگی شیوع پیدا نمی کند چون افراد زیادی زنده نمی مانند که باعث شیوع بیماری شوند.پس بی خود خود را نگران نکنید.
جملات و واژه سازی هایی که باعث قتل عام کرونایی ملت توسط شیفتگان غرب و جاهلان خود با سواد پندار و متکبر شده.
1. روش چینی مورد پسند دنیا نیست. در حالی که چین موفق ترین کشور در مهار کرونا بوده است.
2.فاصله گذاری اجتماعی یا هوشمند. درحالی که در برخی مناطق تهران در کیلومتر مربع صدهزار انسان وجود دارد. این واژها ها یک جک بود و عملا غیر ممکن در اجرا . فقط یک نگاه به اتبوس و مترو ها کنید.
3.محدویت های هوشمند. درحالی که هیچ قرنطینه ای برای مناطق قرمز وجود ندارد و نتیجه این محدودیت فقط اولا جابجا شدن مناطق زرد و قرمز با یکدیگر میشود و ثانیا باعث رشد مناطق قرمز میشود که شد.
4.در درمان باید ملت باید روحیه داشته باشند فقط همین. اگر روحیه داشته باشند خوب میشوند.
5.شهر شلوغ شد که شد. فقط دست ها را بشورید و ماسک بزنید هیچی نمیشود.
6. اگر همه سرکار نروند شورش میشود.شورش در کرونا بیشتر شبیه به یک جک است.در حالی که با روش نوین زندگی جهادی و ایثار گرانه مردم بیشتر به هم مشغول کمک بودند و تقریبا فقر کمتر شده بود.
7.استفاده از واژه بی ادبانه ایمنی گله ای در حالی که هنوز این ویروس ناشناخته و غیر قابل پیش بینی است و دارای بزرگترین ریسک است . رسیک نسبت به جان ملت.
این ها بخشهایی از جک های خروجی از دهان یک شیفته غرب است.
و در آخر با این سیاست های لایه به لایه چرا آن ذلیل برجامی سعی در گسترش نا رضایتی در سطح جامعه دارد؟ ؟!!!! لطفا آقایان امنیتی در سپاه مقدس و بدنه زحمت کش و پاک وزارت اطلاعات در تحلیل های خود هوشیار باشند و برخورد های مناسب در مقاطع مناسب در دستور کار قرار گیرد. ایجاد نا رضایتی در دو کیس اقتصادی و سلامت و البته کیس های دیگر مد نظر غربگرایان بسیار محسوس اما مخفی است. البته ایجاد نارضایتی شدید با شورش متفاوت است.
دوستان آلبانی و صهیونیست و ریاض دیس لایک فراموش نشود. در حد وسیع لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
اعتقادی به داستانهای بی پایان البانی نشین و موسادی و... در ستون کامنتها ندارم. ولی شما خیلی قشنگ انها را وارد بحث کردی. منهم با روش شما می گم:

ما غیر ممکن است که با ترامپ قاتل و قمارباز مذاکره کنیم. اگر دلار صد هزار تومن بشود یا امنیت و معیشت مردم ایران از بین برود باز غیر ممکن است که مذاکره کنیم. غیر ممکن است که جنگ هم بشود. ما که این همه حق مسلم هسته ای شعار ندادیم که بخواهیم ان را از دست بدهیم. و.... اگر روزی شد که کسی صحبت از مذاکره با ترامپ کرد ما بیشتر این صحبتها را تکرار خواهیم کرد. پرچم ما هم امریکاست بیشتر از پرچم کانادا می صرفد. دلار امریکا گرانتر از دلار کاناداست! اخرش هم اضافه می کنیم که:

دوستان آلبانی و صهیونیست و ریاض دیس لایک فراموش نشود. در حد وسیع لطفا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
اشتباه مثبت دادم
قطعا تحریم های امریکا بی اثر نیست اما همه چیزم نیست رفتار مسولین بیشتر از هر چیزی ادمو اتیشی میکنه هیچکس پاسخگو نیست و هیچ کس مسولیت نمیپذیره و منطق و اساس علمی تو هیچ کاری دیده نمیشه
در این وضعیت اگر شورشی بشه باعثش رفتار خود دولت و مسولینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
حاصل دوازده سال مذاکره با شیطان بزرگ این بود که دلار هزار تومانی بشه بیست و دو هزار تومان. بنده مقام پروفسوری را تقدیم میکنم به اونی که هنوز میگه مذاکره با غرب. خخخخ. بابا جون ناموست رو هم به امریکا بدی با بهت یک کیلو هویج هم نمیده. خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
حتما پنجره هارو برای جابجایی هوا باز بگذارید. کسانی که این همه مطالب بی محتوای سیاسی می نویسند لطفا در آگاه کردن مردم همکاری کنند. منفعتش در حفظ جان مردم بسیار بیشتر هست.
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
به 1613. دوست عزیز. این استدلال شما را خیلی شنیدیم. در کدام دنیا زندگی می کنید؟ چه جور انتظار دارید بالا و پایین طرف را یکی کنید و از ارزوی مرگ و نیستی و نابودی برای او بگویید و هر جا که منافع او هست شما حضور داشته باشید و حتی بنزین مجانی بفرستید تا چوب لای چرخ منافع او قرار دهید و رسانه رسمی و تریبونهای رسمی شما از مرگ و کرونا و نابودی در امریکا نیم ساعت از یکساعت اخبار روزانه را پوشش دهد و در عین حال انتظار دوستی و صلح و خرید نفت توسط انها و سرمایه گذاری در ایران و انتقال تکنولوژی و کمک به سیستم بانکداری و دادن اعتبار و وام انها داشته باشید؟ در کدام دنیا زندگی می کنید؟ در دنیایی که خود را فقط می بینید و واقعا اعتقاد دارید که هر چه می گویید کیمیاست و همه باید دست بوس و بله قربان گوی شما باشند؟ ! خیر. در ایران شاید ولی در دنیا از این خبرها نیست. دشمنی کنیم جوابش را دشمنی می بینیم. دوستی و درک واقعی کنیم جوابش را هم خواهیم دید. تصور می کنید فازهای یک تا ده پارس جنوبی چرا با بهترین راندمان و سرمایه گذاری مستقیم کشورهای غربی ساخته شد و چرا دوره 1376 تا 1384 با ثبات ترین و بهترین دوران اقتصادی و شاخصهای اقتصادی و معیشت چند ده سال گذشته ایران بود؟ چون صحبت از درک متقابل و با احترام صحبت کردن و صحبت از مشترکات توسط شخص اول اجرایی کشور بود. انها هم گفتند اگر شما یک قدم بر دارید ما ده قدم بر می داریم. ولی بر عکسش هم صادق است. اگر بازی در بیارید براتون انقدر بازی در می اوریم که به تیر1367 و تابستان 1399 برسید. اینها از بدیهیات است. مهم نیست چه اندازه صدا و سیما و رسانه های تشریفاتی ما خلاف ان تبلیغ کند. ولی حقیقت را با تبلیغ و تکرار نمی شود پنهان کرد یا تغییر ماهیت داد. ما هنوز سفارت طرف را به او بر نمی گردانیم و انتظار داریم او از ما معذرت خواهی کند!
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
به 1643. دوست عزیز. اتفاقا شاید برایتان امکان نداشته باشد که تصور کنید همین عدم رعایت اصول اولیه مبارزه با کرونا ناشی از همین اشتباهات در بحثهای کلان سیاسی است. وقتی برای دهها سال از صبح تا شب روش و جریان اصلی حاکم بر تجربه جمعی بشریت را تحت عنوان لیبرال دمکراسی یا غرب گرایی یا صهیونیست می کوبیم و تمام دستاوردهای ان را در خدمت غرب یا صهیونست ارزیابی می کنیم در زمان خطر و زمان ویروس همه گیر هم ناخوداگاه حاضر به پذیرش تجارب جمعی همان جریان اصلی از امریکا تا اروپا تا ژاپن و اخیرا چین و روسیه و هند نیستیم. وقتی می گوییم فست فود یعنی استکبار یا بهره وری در غالب بنگاههای عظیم تولیدی یعین شرکتهای چند ملیتی کاپیتالیستی یعنی اینکه فست فود فروشی در ایران به نسبت درامد چندین مرتبه گرانتر از امریکا و ژاپن و چندین مرتبه بی کیفیت تر از ان است. همین می شود که می بینیم که مرغ و خودرو و تخم و مرغ و فولاد و... تولید ایران گرانتر از تولید کننده غربی به دست مردم ایران می رسد. همین می شود که اصول اولیه مبارزه با کرونا هم در باطلاق نظرات سیاسی مثلا ضد لیبرال دمکراسی یا افول و فروپاشی امریکا غرق می شود. و عوض تکرار و کمک و همفکری از انها و با انها همه حرف وزیر سهمیه ای که تمام رسالتش انکار دستاوردهای غرب و شرق و در واقع تجربه جهانی بشر است این است که ما پنج به یک از غرب و ایتالیا و انگلیس جلو هستیم. میزان تست در ایران بیست هزار به میلیون است و در انگلیسی که از بسیار بعد از ما درگیر کرونا شد حالا 170 هزار به میلیون است!
ناشناس
| France |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
اشتباه کردم خوندم
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
برخی از دوستان و خود کره شمالی پشت سر هم میگه که کره شمالی چه نتیجه ای از حسن رفتار و مذاکره با امریکا گرفت؟ اصلا مذاکره برای چه بود؟ غیر از این بود که همه دنیا و شورای امنیت و خود کره شمالی موافقت کرده بود که شبه جزیزه کره خلع سلاح هسته ای شود؟ ایا کره شمالی کوچکترین حرکتی برای انجام قول خود کرد؟ حتی هنوز هم حاضر نیست هیچ اطلاعاتی در مورد ذخایر تسلیحات اتمی خود بدهد. مگر کیم خودش قول نداد که در جهت خلع سلاح اتمی حرکت می کند؟ پس چرا شروع نمی کند؟ فقط می گوید اول باید کلیه تحریمها لغو شود تا ما بیشتر دوست شویم! خوب. چه کسی در دنیا حاضر است قبول کند که کیم که با تحریم زیر بار عمل به قولش نمی رود فردا که تحریم برداشته شد حتما به قولش عمل می کند؟! شاید کیم تصور می کند که خیلی زرنگ است و با چهار تا لبخند و عکس یادگاری دنیا را می تواند قانع کند که او لازم نیست به قولش عمل کند. ولی دنیا این خبرها نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
عالی . اما حیف که برای جواب ها هم وقت گذاشتم
مگه روز به روز اهمیت داره تو یه روند کلی؟
همینو مینویسی الان طرف میگه تموم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
همکاری کنید و به مردم این آگاهی رو بدید که اگه می خواهند جان خودشان و عریزانشان حفظ بشه تاکید سازمان بهداشت جهانی که اخیرا منتشر شده اینه که حتما در هر فضای بسته پنجره هایی رو باز بگذارید تا هوا جابجا بشه.
من فقط یه سوال دارم
مسئولین واقعا به فکر مردمن یا به فکر مسائل دیگه که نمیشه گفت؟
اوایل کرونا هرکی کلیپ از غسالخانه و قبرستان منتشر کرد و واقعیت ها رو گفت یا دستگیر کردن یا بهش مثه همیشه برچسب چسبوندن
بعدش شد ما خوبیم و خوب کنترل کردیم و همه بدن
الان ولی دقیقا همون کارایی که باعث دستگیری یه تعدادی شدو مسئولا و صداسیما دارن انجام میدن
این همه ریا و دوروریی در تاریخ بشر سابقه نداشته
این اسمش صلاح دید نیست
کاهش 40 درصدی امار در یک روز به معنی تصمیم برای ادامه سیاست پنهانکاری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
پوشیدن ماسک
فاصله گذاری اجتماعی
شستن مکرر دست ها
و.
.
.
حالا اضافه کنید:
باز گذاشتن پنجره ها در هر فضای بسته که در آن هستید
از مترو تاجایی که می توانید استفاده نکنید مگر آنکه ضروری باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
کم کاری عزرائیل است
چه ربطی داره به مسئولین
اینجانب نحوه محاسبه و استنتاج درصد بهبودی و مرگ را که در بالا ذکر شده نمی دانم.لیکن با توجه به جمع مبتلایان و متوفیان تا امروز درصد فوتی ها عدد ۴/۹۲۵ می شود که روز به روز در حال افزایش است و درصد بهبودیافتگان نسبت به مجموع مبتلایان از ۸۵ فراتر رفته و به نرخ ۸۵/۰۸۰ رسیده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
لطفا حتی اگه گرمه تحمل کنید و پنجره را باز بگذارید. این تنها عامل جلوگیری از باقی ماندن ویروس بیماری در فضای بسته است
آمار کرنا باعث زیر سوال رفتن امارهای دولت در تمام زمینه ها میشود
اوضاع چطوری شده که به روزی ۱۴۰ نفر جان باخته راضی هستیم!!!؟
تازه اگر این عدد راست باشه!
ترا بخدا رعایت کنید و‌ماسک بزنید!
کاهش ۷۹ نفری جان باختگان در ۲۴ ساعت اخیر
فوتی ها
از دو رقم به سه رقم افزایش پیدا کرده
اونموقع دم از کاهش میزنن
و مردم به اشتباه می اُفتن
و کمتر مراعات میکنن
باز آمار میره بالا
بابا این راهش نیست
یه فکر اساسی بکنید
راهش بازی با کلمات نیست
برنامه میخواد و تدبیر
لطفاً اجرا کنید ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
برای سلامتی رانندگان اتوبوس ضروری است که به تناوب کولر وپنجره ها را باز کنند یا اگه امکان داره هر دو را با هم. هوا باید در فضای بسته جریان داشته باشه. لطفا به جریان اطلاع رسانی بپیوندید این طوربهتر می توانیم جان هموطنانمون رو حفظ کنیم اگه واقعا نگران آنها هستیم.
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
وقتی معیشت مردم روز به روز بدتر و بدتر میشه، طرف از صبح زود میزنه بیرون تا بتونه کرایه خونه و خرج زندگی خودش و خونوادشو دربیاره. بیشتر از قبل بیرون میمونه. بیشتر از قبل کار میکنه. تنها راهش اینه که حکومت به داد مردم برسه و کمکشون کنه. وقتی من مشکل مالی نداشته باشم و پول داشته باشم خرچ زندگیم بکنم، مریض نیستم بیرون برم برای پول درآوردن. پس مریضم نمیشم. نود درصد مردم اینطورین.
چین این بیماری رو در جهان شیوع داد. با دروغ و فریبکاری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
متخصص این وحشیگری ها و قتل عام ها صهیونیست ها و امریکایی ها هستند نه چین
شما بگید گام آمار درست بوده که این دومیش باشه
میشه بگید یک روزه چه عملی انجام دادید که 79نفر فوتی کمتر شد این جز با معجزه اکسل چیزی دیگه نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
کلا اهل عمل کردن نیستن
امار من دراوردی که بهداشت جهانی رو هم گیج کردند
اشتباه
| United States of America |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
کاملا معلوم است که روش آمارگیری خطای سیستماتیک‌ دارد. این نوسان نشان دهنده اشتباهی در روش ثبت است
این آمار نادرست و یک دروع سیاسی است چون نمی شود یکباره کشته های یک بیماری در یک روز 70 درصد پایین بیاید بلکه باید به ارامی عدد کشته ها پایین بیاید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
اولا 70 درصد پایین نیامد بلکه 79 نفر کمتر از آمار روز قبل بود یعنی کاهش 35 درصدی درثانی این فراز و فرودها عادی است باید بازه زمانی رو در نظر گرفت.باسپاس
از نظر دانشگاه آکسفورد کشور ایران در زمینه ی زیر ساخت های لازم برای رفع محدودیتهای ناشی از کرونا باتوجه به اینکه جزو اولین کشورهای رافع محدودیت بوده و چیزی به عنوان قرنطینه ی قانونی نداشته،در بین ۱۷۰ کشور رتبه ی ۱۷۰ رو کسب کرده.علی برکت الله
یک سوال، آیا شهرهایی که در وضعیت هشدار یا نارنجی هستند همچنان باید سینما و تئاتر باز باشه! مترو هم شلوغ باشه! هیچ تدبیری هم جز تعطیلی چند تا ورزشگاه شهرداری و کتابخانه عملیاتی نشه!
اگر فیلم های مرگ و میر و بیماران شبیه به ایتالیا و مکزیک و آمریکا از ایران تا یکماه دیگه دیدید شوکه نشید. با این تدابیر نه کسب و کارها رونق میگیره و نه بیماری کنترل میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
ما باید به فکر خودمان و هموطن مان باشیم. هیچ کس به فکر مانیست:
اگر توانایی مالی دارید چند ماسک اضافه و استفاده نشده در کیف داشته باشید تا اگر کسی را دیدید که ماسک نزده و علت آن عدم توانایی مالی هست به وی ماسک بدهید.
علاوه بر تمهیدات قبلی یادتان بماند که سازمان جهانی بهداشت اخیرا تاکید کرده که در فضاهای بسته حتما باید دریچه هایی را برای ایجاد چریان در هوا باز بگذاریم. یادتان باشد بیماری در کمین ماست و اگر از بیماری نمیریم می توانیم از آسیبی شدید و طولانی به دستگاه تنفسی برای همه عمر در رنج باشیم.
پس لطفا جدی بگیرید و اطلاع رسانی کنید.
بالا و پایین شدن آمار نشان می‌دهد کرونا تحت کنترل نیست
البته لغو مجالس به مدت دوهفته و مسافرت نرفتن را هم اضافه کنید فک نکنم اگه یه هفته دیرتر برین خونه بخت اتفاق خاصی بیوفته و در تعجبم از کسانی که مجالس عزا میگن و مجالس عزاهای دیگه رو به وجود میارن یعنی بازم به مجلس اونی که تو مجلس عزای خودشون فوت شده میرن؟
امار خیلی بیشتر از ایناست چون کیت ندارن از خیلیا ازمایش نمیگرن میگن کرونا نیست چند نفر تو فامیلای ما حس بویایی و چشایی رو از دست دادن کاملا معلومه کروناس ولی ازشون کیت نگرفتن فقط س تی اسکن گرفتن گفتن کرونا نیست از اینجا کاملا معلومه امار درست نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
امار اصلی تعداد فوتی هاست که هرقدر هم کپش کنند مردپ متوجه هستند!
این آمارها همه دروغه. دکتر طبرسی گفت که تعداد اعلامی تلفات کرونا روحداقل در عدد ۲ ضرب کنید
شما مطمئن باشید خبر راست از صدا و سیما نمیشنوید. بهترین راه حل این هستش که به مدت یک ماه همه جا را تعطیل کنند دولت از جیبش حقوق بده . نمیمیره که
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
مشکل اقتصادی نیست دولت اعتفادی به تعطیلی ندارد هنوز در توهم مصونیت جمعی است
نگران نباشید با قراداد ۲۵ساله چینیها می آیند که نسل آریایی را منقرض کنند. شک نکنید
من یکی از دوستانم بهش میگفتم چرا سر کار ماسک نمیزنی؟ میگفت سخته!
الان متاسفانه مبتلا شده و حالش تعریفی نداره. بیمارستان هم فرستادنش خانه گفتن اگر داشتی خفه میشدی بیا بیمارستان!!! و‌خانمش هم ازش گرفته!
ماسک بزنید لطفا
سیتی اسکن که بهتر نشون میده
تمام آمارها دروغ است این ها وقتی کرونا زیاد بود میگفتن کمه و ما کنترل کردیم وقتیم کم هست میگن زیاده و همه ماسک بزنید و بیرون نرید تا ذهن و روان مردم فقط سمت کرونا نگه دارن و مردم به گرونی و قرارداد ۲۵ ساله فکر نکنند
آقایون... خانمها... شما رو به خدا آدم باشید... به هم گیر ندید... به هم کمک کنین کرونا تموم بشه چون بدبختی اش مال اون 98 درصد قشر ضعیف و ندار جامعه است...
سلام این آمارها کلا دروغ است و ساختگی سری به قبرستانها بزنید و ببینید روزانه چقدر دفن میشوند امروز یکی از بستگان ما فوت شده بود بر اثر کرونا بالغ بر 20 جنازه که با کرونا فوت شده بودند تا ظهر آوردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر