بازدید 24516

بهت ضدانقلاب از پاسخ کردها به توهم اعتصاب

شهروندان کرد بدون توجه به این تبلیغات رسانه‌ای از سوی مخالفان جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان همایش عظیم پیاده‌روی 222 هزار نفری را با استقبال پرشور خود برگزار کردند.
کد خبر: ۹۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۶ 16 May 2010
واکنش جالب مردم کردستان به فضاسازی‌های تبلیغاتی رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران برای اعتراض به اعدام اعضای یک گروهک تروریستی، این رسانه‌ها را به انتشار اخبار جعلی و غیرواقعی واداشته است.

دعوت مردم به اعتصاب برای حمایت از تروریست‌ها

به گزارش شبکه ایران، در روزهای گذشته و بعد از اعدام 5 تن از اعضای یک گروهک تروریستی تجزیه‌طلب در استان کردستان، جریانات اپوزیسیون و ضدانقلاب پروژه ایجاد ناآرامی در این استان را کلید زدند و تلاش کردند تا این مساله را به موضوعات قومیتی تبدیل کنند و این اعدام‌ها را به مخالفت ایران با جریانات محلی در کشور تعبیر کنند.

در همین راستا و در جریان یک فضاسازی تبلیغاتی گسترده، از مردم سنندج خواسته شد تا روز جمعه 24/2/89 دست به اعتصاب گسترده بزنند و با عدم حضور در خیابان‌ها و خالی کردن شهر، اعتراض خود به اعدام تروریست‌ها را اعلام کنند.

سایت‌های اینترنتی نظیر «گویانیوز»، «رادیو زمانه»، «رادیو کوچه»، «روزآنلاین»، «بالاترین»، «جرس» و شبکه‌های تلویزیونی نظیر «بی‌بی‌سی فارسی» و «صدای آمریکا» نقش اصلی را در تبلیغ این پروژه برعهده داشتند و بخش عمده برنامه‌ها و مطالب خود را به این مساله اختصاص دادند.

پاسخ مردم کردستان به پروژه اعتصاب و عدم حضور در خیابان‌ها

با این حال، شهروندان کرد بدون توجه به این تبلیغات رسانه‌ای از سوی مخالفان جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان همایش عظیم پیاده‌روی 222 هزار نفری را با استقبال پرشور خود برگزار کردند.

در این همایش عظیم پیاده‌روی که با هدف تقویت ورزش‌های همگانی و تحقق شعار ورزش سلامت و تندرستی برگزار شد، مردم ورزش دوست سنندج اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال در این همایش حضور داشتند و این ایام سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال گذشته را گرامی داشتند.

شما نمی‌فهمید؛ کردها اعتصاب گسترده کرده بودند!

پس از این حضور پرشور مردم سنندج در همایش پیاده‌روی که به منظور گرامیداشت سالگرد حضور آیت‌الله خامنه‌ای در این استان برگزار شده بود، رسانه‌های ضدانقلاب که پیش از این خبر از "اعتصاب گسترده در سنندج" و "حاکم شدن فضای امنیتی بر شهر" داده بودند، مجبور شدند تا دست به انتشار اخبار غیرواقعی و تصاویر آرشیوی بزنند.

سایت‌های «بالاترین» و «روزآنلاین» به طور مشترک، خبرهایی را مبنی بر اعتصاب مغازه‌داران سنندج در جمعه منتشر کردند. البته این سایت‌ها برای القای این خبر کذب خود به مخاطبان، عکسی را هم منتشر کردند و مدعی شدند که یکی از مغازه‌های سنندج به جرم تعطیلی در روز جمعه! که از آن به عنوان «اعتراض به اعدام تروریست‌ها» نام برده شده، توسط ماموران امنیتی پلمپ شده است.

 

هنوز چند ساعت از انتشار این عکس نگذشته بود که مشخص شد این عکس، آرشیوی و متعلق به دو سال پیش است. در همان زمان، یکی از سایت‌های وابسته به گروهک تروریستی تجزیه‌طلب در کردستان این عکس را منتشر کرده و مدعی شده بود که این مغازه به خاطر اعتصاب در روز 22 تیر پلمپ شده است.

 

البته همین مطلب هم در همان زمان از سوی مقامات استان کردستان تکذیب و اعلام شد که این مغازه صرفا به دلیل تخلفات صنفی، پلمپ موقت شده است.

سایت‌های دگر نظیر «جرس» و «روزآنلاین» هم ترجیح دادند به جای ارائه تصویر و سند، صرفا به انتشار مطالب توهم‌آمیز خود مبنی بر حاکم شدن فضای امنیتی در سنندج بپردازند و اشاره‌ای هم به حضور پرشور مردم در راهپیمایی گرامیداشت سالروز حضور رهبری در این استان نکنند!

تلویزیون دولتی انگلیس هم که در روزهای گذشته، دست به انتشار گسترده اخبار مربوط به اعتصاب زده بود، پس از ناکامی این پروژه، سکوت محض پیشه کرده است.

گفتنی است، هفته گذشته 5 نفر از اعضای یک گروهک تروریستی که سابقه بمبگذاری در اماکن مختلف و استان‌های کشور را داشتند، پس از برگزاری دادگاه و محاکمه، به جرم اقدام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ایران و ترور ده‌ها تن از مردم ایران اعدام شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
الحق که دروغگو هسنید بدبختها بی بی سی فیلمهاشو نشون داد ابله
درود بر کردهای وطن دوست و لعنت خدا بر دشمنان ایران و ایرانی.دشمنان این سرزمین از هیچ چیزی به جز وحدت ایرانی جماعت نمیترسند.امیدواریم همه ی هموطنان هوشیار باشند.
لعنت بر منافقین و سرکرده های آنها آمریکا اسراییل و انگلیس و ...
خدا لعنت کند کسانی را که می خواهند بین برادران دینی و هموطنان تفرقه بیاندازند. هموطنان کرد از خونگرم ترین و مهربانترین مردم ایران هستند و من شخصا ارادت خاصی نسبت به آنها دارم . ان شاالله همه مردم ایران به خصوص کردهای عزیز در پناه خدا و از شرر شیطان در امان باشند و زندگی آرامی داشته باشند
عجبا تابناك عجبا.روزگار غريبيست..... وجدان نايابست .شرافت كن پيدا .....
مرگ بر منافق
تابناک دروغگو و پست تو حرف خود مقامات رو هم قبول نداری انها کچا گفتند که این افراد ده ها تن ازمردم ایران راکشتند. تابناک چقدر رذل و کثیفی
به هر حال اگه اين اعتصاب دروغ باشه كه هيچ اما اگه واقعيت داشته باشه( كه اميدوارم نداشته باشه) نمي توان انرا پوشاند چون ماه هميشه زير ابر نمي مونه واگه اعتصاب كرد ها تا اين حد بزرگ باشه به زودي صداشو همه مي شنون
آهان شما گفتید وما هم مثل دراز گوشها هر چی شما بگید رو باور میکنیم
آقا چرا خودتان را گول مي‌زنيد.
اكثر مغازه‌هاي سنندج روز پنجشنبه تعطيل بودند و اين واقعيت داشت. همانطور كه شركت در راهپيمايي خانوادگي هم پرشور بود و با حضور گسترده مردم.
دم تابناک گرم
lمن خودم در مها باد بودم اعتصاب به وقوع پیوست و شما دروغ می گوئید.
لعنت و نفرین خدا بر شما باد. خدایا تو را به عزمت و بزرگیت قسم میدهم این قوم نفهم از جمله تابناکیها را ابتدا پست و خوار و سپس نابود بگردان.
خدایا تو عادلی پس قوم مظلوم کرد را از شر ظالمان برهان.
مجددا نفرین و لعنت خدا بر شما باد. امیدوارم هیچ وقت در زندگیتان خوشی نبینید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر