بازدید 17207
۷
آیت الله سبحانی:

طلاب پس از تحصیل به شهرهای خود بازگردند

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بسیاری از مساجد امام جماعت ندارند، گفت: طلاب باید در مسیر تبلیغ و تعلیم قرار بگیرند و پس از تحصیل به بلاد بازگردند.
کد خبر: ۹۸۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ 07 July 2020


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم ، آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه اظهار داشت: طلاب پس از مدارس و سطح رها نشوند، اتاق مخصوصی راه و مسیر آنها را رصد کنند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: در مورد کتاب درسی فکری کنید تا مطالب عمیق، در قالب های امروزی در اختیار محصلین قرار گیرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر اینکه طلاب باید در مسیر تبلیغ و تعلیم قرار بگیرند، بیان کرد: فاصله طبقاتی بین طلاب به علت جذب اندکی از طلاب به مجموعه های دانشگاهی آسیب هایی را به انگیزه تحصیل در طلاب وارد کرده است.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت تبلیغ تصریح کرد: تقویت منبر حسینی برای تبلیغ مردم به دین و اخلاق، از اولویت های شورای مدیریت حوزه قرار گیرد.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه بسیاری از مساجد امام جماعت ندارند، گفت: سیاست غلط محصل دائم العمر در حوزهای علمیه اصلاح شود و طلاب پس از تحصیل به بلاد بازگردند.

آیت الله اعرافی در این دیدار گزارشی از فعالیت های مرکز مدیریت حوزه های علمیه در دوره چهار ساله گذشته و همچنین از برنامه های آتی این مرکز و خدمات اجتماعی و جهادی حوزه علمیه، طلاب و روحانیت در ایام کرونا ارائه داد.

مدیر حوزه‌های علمیه پیش از این نیز با آیت‌الله مکارم‌شیرازی و آیت الله نوری همدانی مراجع تقلید شیعیان دیدار و گفت‌و‌گو کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۷
قصه گفتن برای مردمی که ختم روزگار شده اند خیلی سخته، زمون خودت رو با الآن مقایسه نکن ملا جان.
آقایون طلاب هم آب شهر بهشون ساخته
در تمام محلات شهر تهران مساجد بسیار بزرگ تاسیس شده
یک آمار بگیرید که این مساجد چند نفر نماز گزار دارند ؟؟
یا به روستا های خود
نه تنها روحانیون ..بلکه همه نمایندگان هم باید بعد لز ۴ سال بر گردنند .به روستا و شهر خود ...حق ندارند که هم شهری های خود را به تهران بیاورند..خانه های سازمانی باید پس بدهند ..طوری حقوق بگیرند .که هر کدام در تهران برج یاس بشوند دیگه به شهر خود بر نگردند ‌‌‌نظم را به کشور بر گرداتید
محصل مادام العمر ؟؟؟؟
یعنی مادام العمر شهریه دریافت می کنند و درس می خوانند ؟؟
بنده خداها بهرامید طلبه شده اند شاید دروزارت نفت وزارت نیرو قوه قضائیه و....بتوانند خدمت کنند خادم برای مساجدزیادهست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار