بازدید 12875

سرمربی شاهین: تا پرسپولیس ۱۰نفره نشد، عالی بودیم

تا زمانی که تیم پرسپولیس ۱۰ نفره بود وظایف مان را عالی انجام دادیم. در نیمه دوم فکر می‌کنم که بازیکنانم تمرکز، تجربه و کیفیت لازم را مقابل بازیکنان پرسپولیس نداشتند و روی یک اشتباه ساده گل خوردیم
کد خبر: ۹۸۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲ 05 July 2020

مهرداد کریمیان، سرمربی شاهین بوشهر در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس از ده نفره شدن حریف به عنوان نقطه تضعیف تیمش یاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، کریمیان اظهار کرد: نیمه اول را بسیار خوب شروع کردیم و از لحاظ تاکتیکی تا حد زیادی به اهدافمان رسیدیم و موقعیت چندانی به پرسپولیس ندادیم. تا زمانی که تیم پرسپولیس ۱۰ نفره بود وظایف مان را عالی انجام دادیم. در نیمه دوم فکر می‌کنم که بازیکنانم تمرکز، تجربه و کیفیت لازم را مقابل بازیکنان پرسپولیس نداشتند و روی یک اشتباه ساده گل خوردیم. در ادامه خواستیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم که در برخی صحنه‌ها موفق بودیم و در برخی موفق نبودیم. باید به دنبال ایرادات مان بگردیم و شرایطی ایجاد کنیم که به جدول برگردیم و در لیگ برتر بمانیم.

او درباره داوری این دیدار بیان کرد: من عادت ندارم راجع به داوری صحبت کنم. من به شخصه راضی بودم و آقای کاظمی بسیار عالی قضاوت کردند و اگر اعتراضی از سمت کادر ما بوده از او عذرخواهی می‌کنم. من مشکلی در داوری ندیدم.

سرمربی شاهین در پاسخ به این سوال که به بقای این تیم در لیگ برتر امیدوار است یا نه؟ گفت: قطعا باید تلاش کنیم و در هفته‌های آینده امیدوار باشیم تا تیم‌های نزدیکمان بلغزند. باید ایرادتمان را با تمرکز و تمرین بیشتر برطرف کنیم و هواداران واقعی شاهین را خوشحال کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر