بازدید 11680

آمریکا سامانه پاتریوت را در منطقه سبز بغداد آزمایش کرد

منابع عراقی گفتند شنیده شدن صدای چندین انفجار در بغداد ناشی از عملیات آمریکا در آزمایش سامانه موشکی پاتریوت بود که در مقر سفارت آمریکا در منطقه الخضراء مستقر شده است.
کد خبر: ۹۸۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ 04 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، پایگاه خبری «موازین نیوز» به نقل از منابع آگاه ماجرای شنیده شدن صدای چندین انفجار در عصر امروز در قلب بغداد را تشریح کرد.

این منابع گفتند: «نیرو‌های آمریکایی در حال انجام عملیات آموزش و آزمایش کارایی سامانه موشکی پاتریوت بودند که در سفارت آمریکا در منطقه الخضراء نصب شده است».

موازین نیوز ادامه داد: «عملیات آموزش، شامل شلیک آتش و انفجار بمب‌های صوتی به منظور سنجش آژیر‌های خطر بود و همچنین یک فروند پهپاد آمریکایی هم منطقه خضراء را هدف گرفت تا میزان کارایی سامانه پارتریوت آزمایش شود».
منابع موازین نیوز تاکید کرد که عملیات تمرینی نیرو‌های آمریکایی در منطقه الخضراء از قبل به اطلاع ساکنان این منطقه رسیده بود و شرکت مسئول حفاظت از سفارتخانه با نیرو‌های عراقی در این زمینه هماهنگی کرده بود.

آمریکا سامانه‌های پاتریوت را در منطقه الخضراء و پایگاه‌های خود در عراق برای مقابله با حملات موشکی و خمپاره‌ای مستقر کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل