بازدید 65221
گفت‌وگوی تاجگردون با «تابناک»

آیت‌الله جنتی بگویند سهوأ اشتباهی در تائید صلاحیت من شده، کنار می‌روم / چرا باید حق من و مردمم را به رأی بگذارند؟ / خانواده تاجگردون بیش‌ از ۲۲۰ هکتار زمین داشت؛ مال آقایان!

هیات نظارت و هیات اجرایی رد نکرد. اگر رد کرده بود که باید اطلاع می‌دادند تا من توضیحات می‌دادم. شورای نگهبان کاملاً کار من را بررسی کرد. حضرت آیت الله جنتی دو بار نامه داده است. بنده اعلام می‌کنم اگر حضرت آیت الله جنتی تماس بگیرند و بگویند ما اشتباهاً و سهواً شما را تأیید کردیم، فردا به مجلس نروید، من نمی‌روم. من گردن می‌گذارم و من اعتقاد به این نظام دارم...
کد خبر: ۹۸۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 01 July 2020

آیت‌الله جنتی حتی بگویند سهوأ اشتباهی در تائیدصلاحیت من شده؛ کنار می‌روم/ چرا باید حق من و مردمم را به رأی بگذارند؟/ خانواده تاجگردون بیشتر از 220 هکتار زمین داشت؛ مال آقایان!

گفت و گوی زنده «غلامرضا تاجگردون» در سایت «تابناک» اینقدر نکات ریز و درشت زیادی داشت که بیش از دو ساعت به طول انجامید. هم سئوالات زیادی از سوی افکار عمومی و نمایندگان آنها وجود داشت که بخشی از آن متبلور در سوالات معترضان به تایید اعتبارنامه نماینده باشت و گچساران بود، هم در طرف مقابل تاجگردون پاسخ هایی به آنها داشت که باید هر دو سر موضوع برای روشن شدن ماجرا شنیده شود.

به گزارش «تابناک»؛ حدود یک ساعت از گفت و گوی بی پرده ما با «غلامرضا تاجگردون» در بخش اول این گفت و گو و در حین برگزاری آن به سمع و نظر مخاطبان رسید که بیشتر حول محور دلایل ردصلاحیت این نماینده مجلس در انتخابات میان دوره مجلس ششم، ماجرای طرح آبرسانی به زمین های امامزاده جعفر، مدرک دکترای تاجگردون، موضوع شرکت پتروامید آسیا و مسائلی از این دست بود. بخش دوم این گفت وگو مبتنی بر سایر محورها و سوالات مطرح درباره «غلامرضا تاجگردون» است که در ادامه آن را می خوانید.

در ابتدای بخش دوم گفت و گو باید اشاره کنم که مطابق با اسناد ارائه شده توسط معترضان به اعتبار نامه شما، در خصوص ملک پدری شما ابهامی هست؟

‌می‌گویند ملک پدری ایراد داشته و در این مقطع بعد از انقلاب زمین‌ها را اضافه کردیم. می‌گویند تاجگردون ۷۰۰ هکتار زمین دارد. سال ۱۳۳۶ زمین خریداری شد، سال ۱۳۴۷ دو دونگ به خواهران و برادران داده شد که جزو من هم می‌شد. در زمان انقلاب سهم پدر را مصادره کردند. امروز یکی از معترضین رسماً گفت ۷۰۰ هکتار دارم. من امروز رسماً اعلام می‌کنم بالای ۲۲۰ هکتار اگر خواهران و برادران و من داشته باشم باقی‌اش مال شما.

 آقای تاجگردون! اسم شما در کیفرخواست بانک سرمایه وجود دارد، دلیل آن را توضیح می دهید؟

 کسی من را احضار نکرده است و مساله‌ای نیست. فقط در پرونده یک کسی گفته که در گزارش آمده «سفارش تو را تاجگردون کرده است». من مطابق با قانون هرجایی توضیحی بخواهد مکلف به پاسخگویی در نهادهای نظارتی و امنیتی هستم. در این خصوص هم توضیحی خواسته و ارائه شد و اگر بازهم لازم به توضیح باشد، نه من بلکه هر مسئول و شهروند دیگری مکلف به پاسخ است.

مورد دیگری که مطرح می‌شود، اعمال نفوذ شما در شرکت‌ها و گماردن اطرافیان شما در شرکت‌ها و پست‌هایی که اطرافیان و غیره از طرف شما دریافت کرده‌ و گفته‌اند تعداد زیادی شرکت تحت نفوذ دارید؟

آقایان یک ادعا را در چند مرحله مطرح کردند. من هم رفتم توضیح دادم به هر جایی و تأیید شد. لیستی نوشتند که ۷۲ شرکت تحت نفوذ من است، اسمش را گذاشتند شرکت‌های تو در تو که از این طریق معاملات نفتی صورت می‌گیرد. ۲۰ نفر از افرادی که در ۲۰ تا از این شرکت‌ها هستند، فامیلی‌شان تاجگردون است و ربطی هم به من ندارند، حتی گچسارانی هم نیستند.

بی اخلاقی کردند و در یکی از این شرکت‌ها گفتند «محمدمهدی تاجگردون» فامیل تاجگردون است، در خاندان ما محمدمهدی تاجگردون نیست و بعد یک نام معروفی هم در همان شرکت پیدا کردند و گفتند پسر تاجگردون با فلانی در نهاد نظارت هستند.

شرکت ایرسا تدبیر اریانا را ببینید، شخصی به اسم محمد تاجگردون در این شرکت است. این شرکت چه کاری انجام می‌دهد؟ شبکه کامپیوتر و دوربین مداربسته دارد. محمد تاجگرودن پسر برادرم هست، ولی نه این محمد تاجگردونی که در این شرکت است.

یک کسی در شرکت دیگر به اسم رامین تاجگردون است، فروش پوز از طریق این شرکت می‌کند، در خاندان ما رامین تاجگردون وجود ندارد. در شرکت خشکبار نیز کسی به اسم امیر تاجگردون است، ولی مربوط به خانواده ما نیست. در هشت شرکت دیگر که مربوط به آقای دلایز یکی از همشهری‌های من است، ایشان کار کرده و تلاش کرده و در این شرکت‌های دولتی هست، و این را به من ربط می‌دهند.

می‌گویند پتروشیمی گچساران مال من است. دیروز دیدم در مستندات، حدود سی صفحه در مورد پتروشیمی گچساران توضیح دارند در مورد سهام پتروشیمی. پتروشیمی مربوط به هولدینگ خلیج فارس است. من عادت به اسم آوردن ندارم، ولی اینجا استثنائا اسم می‌آورم، آقای نجابت نماینده شیراز زیر این گزارش را علیه بنده امضا کرده اند. ایشان حتی گزارش را نخوانده‌اند! چون در انتهای این سی صفحه گزارش، آن را به فردی پاکدست به اسم آقای «غلامحسین نجابت» ربط داده‌اند که عموی آقای نجابت نماینده شیراز و از امضاکنندگان این گزارش علیه بنده است. یعنی آمده اند سی صفحه نوشته اند که بگویید آقای نجابت دزد است؟ یعنی عموی شما دزد است؟ خواهشم از امثال آقای نجابت این است که شما هر گزارشی را می‌خواهید امضا کنید اول آن را بخوانید بعد امضا کنید!

بررسی کنید در این سی سالی که من خدمت کردم در یک شرکت فعالیت اقتصادی داشتم؟ به معترضان گفته شده چرا قوم ستیزی می‌کنید؟ گفته‌اند نه ما قوم ستیزی نمی‌کنیم. در حالی که گشته‌اند در سرمایه گذاری امید، هر چقدر لر بوده پیدا کرده‌ و لیست کرده‌اند که حتی از مسجدسلیمان هم بوده‌اند. از بروجرد، دهلران، اردکان، رستم و ... همه لر‌ها را پیدا کرده و گفته‌اند پای تاجگردون در میان است؛ چرا هر کسی را پیدا می‌کنند به من وصل می‌کنند؟

بحث کشیده شد درباره اینکه گفتند درباره مادر شما توهین شد؟ از این موضوعات پرهیز می‌کنیم، ولی چون ابهام است من می‌پرسم. اینکه می‌گویند فلانی داماد شماست و پست گرفته است؛ چه؟

لیست همه فامیل‌هایم را برای کمیسیون نوشتم، سه نفر برادر من، ساسان، که سابقه مدیریت دارد و چند ماه است که معاون گردشگری است. پسر برادرم در پتروشیمی کار می‌کند، سهام هم ندارد. خواهر من ۲۳ است که در استان فارس کار می‌کند. ولی امروز دیدم به من ظلم می‌شود. امضایی که سه نفر کردند، نجابت، زاکانی و کریمی. می‌گویند در مورد مادر من چیزی نگفتند. در حالی که زیر نامه‌ای را امضا کرده‌اند که به مادر من توهین شده است و یک گروه از مردم منطقه این را نوشته‌اند. زیرش را امضا کردند، اما امروز می‌گویند درباره مادر شما نگفتیم.

یک گروه در منطقه ما می‌نویسند و این آقایان امضا می‌کنند. طرفی که نوشته یکی از هم دهاتی‌های ما است. آقایان لاقل خودتان بنویسید. اغتشاش را نوشته است اختشاش. در زبان لری اغتشاش، به این شکل نوشته می‌شود.

نوار جلسه شعبه را فرستاده‌اند منطقه ما، تا برای اظهارات من جواب بنویسند. باز هم آقایان مستنداتی که فرستاده‌اند را نخوانده‌اند. مجدد درباره مادر من نوشته‌اند. در مورد پدربزرگ من نوشته‌اند. تاجگردون که ۳۰ سال خدمت کرده و به جنگ رفته وصلش می‌کنید به پدربزرگ من که صدسال پیش فوت کرده است. فرض کنیم اصلاً ظالم باشد. چه ربطی به من دارد؟ کمیسیون تحقیق این موارد را بررسی می‌کند. بعضی در مجلس به من می‌گفتند اگر به مادر شهید ما توهین می‌کردند، مجلس را بهم می‌ریختیم، ولی باز من ساکت نشستم و چیزی نگفتم. متاسفانه باز هم آقایان به توهین‌های شان ادامه می‌دهند.

کمیسیون تحقیق جلسه برگزار کرد. معترضان یک ساعت توضیح دادند و بعد من یک ساعت رفتم کمیسیون. گفتند تا روز شنبه مستندات تهیه کن. من تهیه کردم و دادم. نزدیک سه ساعت بند بند این مسائل را از من سؤال کردند. گزارش به کمیسیون دادند و شهادت دادند که ما بررسی کردیم.

گفتند شما صلاحیتتان در مراجع چهارگانه رد شده و در شورای نگهبان تأیید شدید؟

هیات نظارت و هیات اجرایی رد نکرد. اگر رد کرده بود که باید اطلاع می‌دادند تا من توضیح می‌دادم. شورای نگهبان کاملاً کار من را بررسی کرد. حضرت آیت الله جنتی دو بار نامه داده است. بنده اعلام می‌کنم اگر حضرت آیت الله جنتی تماس بگیرند و بگویند ما اشتباهاً و سهواً شما را تأیید کردیم، فردا به مجلس نروید، من نمی‌روم.

اگر شورا بگوید سهو و خطایی رخ داده که منجر به تأیید شده شما گردن می‌گذارید؟

من گردن می‌گذارم و من اعتقاد به این نظام دارم.

از قول شما نقل شد که متعاقب اینکه ایراداتی به اعتبارنامه شما وارد شد، شما هم گفتید من هم ایراداتی را به فلانی‌ها که البته اسم نمی‌بریم، وارد می‌کنم، صحت دارد؟

اگر می‌خواستم گروکشی کنم، می‌توانستم چند صفحه بنویسم و بگذارم. من پیام زدم به کسی که آیا درست است من هم متقابلا اعتراض به فلانی و فلانی بزنم؟ اصلاً طبع من این نیست. یک نفر را خواستم اعتراض بزنم که اصلاً این کار را هم نکردم. ولی اگر این کار را می‌کردم موضوع تمام می‌شد.

دو رویکرد مطرح می‌شود که در صحن گزارش قرائت می‌شود، و یک رویکرد هست که گزارش به رأی گذاشته شود. نقل قول از شما شده که مخالف با رأی گیری هستید. درست است؟

هر کسی و هر شهروندی دارای یکسری حقوق است. من نمی‌توانم به شورای نگهبان تعرض کنم که چرا صلاحیت من را تأیید می‌کنید. اعتراض به اعتبارنامه حق نمایندگان است. قانون تصریح می‌کند به رئیس مجلس نامه نوشته است که کسی که تأیید شده است.

 

آیت‌الله جنتی حتی بگویند سهوأ اشتباهی در تائیدصلاحیت من شده؛ کنار می‌روم/ چرا باید حق من و مردمم را به رأی بگذارند؟/ خانواده تاجگردون بیشتر از 220 هکتار زمین داشت؛ مال آقایان!

بنده به قالیباف نوشتم تا اینجا حق نماینده‌ها بود، ولی بعد از این حق من و مردمم است و حالا چرا باید حق من به رأی گذاشته شود؟ اگر اعتبارنامه رد شد، حق من در رد شدن اعتبارنامه این است که نیم ساعت صحبت کنم. در همین بند گفته است که به رأی گیری گذاشته شود. حق خودم می‌دانم که حق من را باید بدهید نه اینکه به رأی گذاشته شود. حق من نباید به رأی گذاشته شود.

متاسفانه حق من به رأی گذاشته نشد، ولی اخطار به من به رأی گذاشته شد. رئیس مجلس وظیفه دارد قانون را رعایت کند. چرا اعتبارنامه من را گروه این موضوع قرار دادید که این مجلس انقلابی است یا نیست؟

به هر حال شما به باور برخی‌ها سنگ محکی را پیدا کردید برای مجلس، آیا راهی سراغ دارید که از این حالت صفر و یک در برخی محافل تمام شود؟

این موضوع یعنی معیار انقلابی و غیرانقلابی گذاشتن اشتباه است. سوالم از این بحث این است که آیا حزب منظورشان است یا انقلاب؟ بگویند کجا و کی من عدول از انقلاب داشتم؟ از فرمایشات رهبری و ولایت فقیه کی عدول کردم؟

مقام معظم رهبری می‌فرماید رأی مردم حق الناس است. در سال ۸۸ گفتند اینطور نباشد که اگر مطابق میل تان نبود همه چیز را زیر سؤال ببرید. حکومت چه تعارفی با من دارد که بخواهد به خاطر من هزینه بدهد؟

عکس پسر برادر من را گذاشته اند کنار بنز عکس گرفته است و زیرش را امضا کرده‌اند. خوب این به اعتبارنامه من چه ربطی دارد؟ این فساد است؟

با توجه به اینکه امضای ۹ نماینده پای اعتراض هست، غرض این افراد را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ یعنی این افراد دستشان خالی است و با دست خالی دارند به شما اعتراض می‌کنند و اسمشان و اعتبارشان را دخیل کرده‌اند؟

من نمی‌خواهم بگویم که من پاک پاک پاک هستم. ما هم دارای گناه هستیم، آقایان هم، نمی‌خواهم اصل ماجرا را بگویم، شاید هیچ وقت هم نگویم. با هم، هم قسم شده‌اند و خواستند اعتراض کنند.

خدمت زاکانی رسیدم و گفتم من حاضرم با هم صحبت کنیم. زاکانی گفت من مستندات دارم و بر اساس آن اعتراض کرده‌ام. من دلایلش را نمی‌خواهم اعلام کنم، ولی شاید اگر لازم شد دلایلش را می‌گویم. ولی من توصیه می‌کنم به دوستان که سرچ کرده و شرکت‌ها را جستجو کنند و خودشان حکم باشند. ان شاء الله هر چه هست خیر باشد، همان پیش بیاید.

چه اعتبارنامه تأیید شود و چه نشود، چه برنامه و پیامی برای مخاطبان و مردم دارید که سرخوردگی ایجاد نشود؟

گروهی در شهرستان ما هستند که به من رأی قاطع دادند. من نماینده همه مردم هستم. وکیل مردم هستم. کارشناس این مملکت هستم. چند سال دیگر بازنشسته می‌شوم، کجای این مملکت با سرمایه خودش اینطور رفتار می‌کند؟ من امین این مملکت هستم و خواهم بود. نه من باید ناراحت شوم و نه نماینده‌ای که اعتراض کرده است. مخالفان و طرفداران من هم با این نگاه باشند.

من ۷۰ درصد در دور قبل و ۵۰ درصد در دور کنونی رأی آوردم. مردم می‌گویند ما به این مراجع نظارتی اعتماد کردیم و رأی دادیم چرا رأی ما را زیر سؤال می‌برند؟ من خدمتگزار نظام هستم. اگر خطایی کردم هم گردن می‌نهم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۵
تاجگردون عزیز اگر مجلس نون نداشت شما ها اونرا رها می کردید.نخیر عزیزان مثل اینکه مجلس مبدل شده به جایگاهی برای رانت بازی!اما یک سوال مجلس انقلابی هم که دارد وقت تلف می کند و دوسال دیگه هم عزیزان نماینده فکر و ذکرشان می شود تبلیغات دوباره در حوزه انتخابی!پس حل مشکلات اقتصادی که شعار تمامی منتخبین می باشد چی می شود!؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
چه راحت دین و ایمانها بباد می رود
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
شما یه نماینده مجلس واقعی هستید! واقعا شیشه کثیف نمیشه با کهنه کثیف تمیز کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
بنظرم فرض کنید ایشان متقلب و متخلف است و خودش هم چیزی نمی گوید و اگر اشکالی هم باشد می پذیرد چرا قضیه را اینقدر کش می دهید؟. مثلا در رای گیری ها بنده خدا تنها می ماند. من خودم شورای نگهبان رد کرد قبل انتخابات و درست بود. از کسی شکایت کرده بودم بخاطر برق همسایه-برق دزدی پشت کنتور-و برگه را بردم و قبول کردند و در انتخابات هم کاندید شدم.ضمنا حق هم با من بود. فکر می کنم انتخابات این دفعه مجلس دوره یازده بخاطر قوانین و اطلاع رسانی خیلی عالی بود. مثلا برگه تایید صلاحیت را غیر از امضا و اثر انگشته هم می گرفتند و این یعنی قانون. واقعا افراد شاغل مسلط و با اخلاق بودند و زحمت کش. حیف شد از تک تک آنها قدردانی نکردیم. البته وقت پیدا نکردم. دفعه نظر خواهی بزارند و فرم بدهند برای رضایت از مسولین انتخابات.
ببین بین تو و اونکه میخواد تو کنار بری هیچ فرقی برای من نیست این دعواهای شما سر قدرت و منافع و پست و مقامتونه
این آدم می گفت دیوان محاسبات که زیر نظر خود من فعالیت می کند و اگه کمی هواداراش بادش می کردن درمورد بقیه مراجع نظارتی هم همینو می گفت و از یه طرف هم می گفت مردم مرا حاج غلام صدا می کنند و من هیچ جا نگفته ام دکتر هستم.
اززمان کروبی لرها تمام ادارات استانهای غربی را اشغال کرده اند و جکومت لری راه اندءخته اند و به کسی هم اجازه ی نفوذ در ادارات نمی دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
تو هرکی هستی باید آدم با اصل نسبی نباشی که مسئله رو قومی گرایی میکنی
ن ط
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
دم هر چی لره گرم تو هم از لرها عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
لرها باغیرت ترین قوم دردنیا هستند که جانشان را برای وطن..و خاکشان و رهبر و.مردم..حاضرند بدهند..مردمی نجیب و پاک و باغیرت.
علی مطهری گفته بود: که تلویحا به او گفته اند شما باید همانی را بگویید که ما می گوییم و چون نگفتم ردصلاحیت شدم.

انگار خود نماینده ها هم باورشان شده که به جای پاسخگوئی باید مساله دیگری را تایید کنند.
شورای نگهبان نه به خاطر خودش و اشخاص حقوقی و حقیقی درون خودش بلکه به خاطر آبروی نظام و ساختار سیاسی کشور باید شفاف سازی کند، اگر علی مطهری کذب می گوید ، تخلفات او را باید شفاف در معرض افکار عمومی قرار دهد،یا وقتی می گویند غالب ردصلاحیت شدگان تخلفات مالی داشته اند باید شفاف سازی کند.
وقتی تایید شده ی آنها تاجگردون است واقعا مردم باید بدانند دلایل تایید نشدن بقیه آن ها چه بوده است. یا واقعا برای مطابق نظر دیگران حرف نزدن، انسان های توانمند از انتخاب شدن بازمانده اند تا امثال تاجگردون وکیل مردم باشند؟ من به شخصه خجالت می کشم از اینکه تاجگردون وکیل من باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
مطهری آدم شریفیه و احتمالا به دلیل حرف زدن خلاف نظر دیگران رد صلاحیت شده است.
اگر مورد دیگری داشت هنگامیکه شورای نگهبان را مورد اتهام قرار می داد قطعا شورای نگهبان پاسخش را می داد همانظور که برای دیگران داد.
چطور این اتهامات مالی فقط دامن اصلاح طلبان مجلس را گرفته
تتلیتی وحشتناک باهوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
مطهری ادم شریفیه!؟تابت کن
بی خیال بابا گوشهای ما هم دراز است و هم مخملی
چرا خودت نمیری ؟
احتمالا دلت چیزی غیر از زبونت میگه
حق شماراخیلی بیجامیکند کسی به رای بگذاردولی عنایت بفرمائیدو اجازه دهیددرموردحق مردم حداقل یکبارهم که شده مجلس تصمیم بگیردشماهم به رای نمایندگان مردم احترام بگذاریدمردم هم به حق شما جرات نمیکنندبی احترامی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
مردم خودشون درمورد حقشون رای دادن
همه را دروغ می گویید. باید سریعا زندانی و محاکمه شود
این آقا استان خودشون کم بود چند سالی هست دست گذاشته رو استان فارس .فک و فامیلشو داره میفرسته تو ادارات و . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
با ابزار قدرت برنامه و بودجه استان فارس را به گند کشیدند.بیایید ببینید چه خبر
این آدم باید به جرم جعل اسناد محاکمه بشه!
تازه طلبکار هم هست!!!
سلام.اینکه اعتبار نامه نمایندگان از جمله آقای تاج گردون در مجلس بررسی شود مر قانون است و حضرت امام خمینی و رهبری هم تاکید به بررسی دقیق اعتبارنامه نمایندگان تاکید داشته اند تا نماینده فاسد در مجلس حضور پیدا نکند.ولی همه گله مندیم که چرا بدون دقت و در عرض مدت زمان خیلی کوتاه اعتبار نامه اکثر نمایندگان تصویب شد و آقای زاکانی و نجابت و کریمی فقط به آقای تاج گردون گیر سه پیچ دادند.....سایت دیدبان ایران را در گوگر سرچ کنید...در چند مرحله اشاره کرده است که منتخب سنندج آقای محسن فتحی در تمامی مراحل بررسی صلاحیت ها (هر ۴مرحله)هیات اجرایی -هیات نظارت استان -هیات مرکزی نظارت و خود شورای نگهبان در اعلام نظر قطعی و نهایی رد صلاحیت شده است و در دقیقه نود به صورت مشکوک و کاملا غیر قانونی تایید و الان در این مجلس که دوستان ادعایی انقلابی بودن آن را دارند حضور دارد؟؟؟
آقای زاکانی و مدعیان انقلابی بودن مجلس یازدهم کسی که در تمامی مراحل رد صلاحیت شده حتما مستندات و پرونده هایی دارد چرا شما یک بار پرونده آقای محسن فتحی را دقت نکردید(توصیه امام را نادیده گرفتید)و فقط به تاج گردون گیر دادید....اگر به غیر از تاج گردون به امثال محسن فتحی که حتی دادستانی کل کشور هم به پرونده تایید صلاحیت مشکوک و غیر قانونی ایشان هم ورود کرده است گیر می دادید اون وقت می دانستیم کارتون ولایی و خدایی است(محسن فتحی ورود دادستان را در گوگل سرچ کنید)ولی در غیر اینصورت دیگه فکر کنیم فقط صندلی ریاست کمیسیون برنامه و بودجه که متعلق به آقای تاج گردون است شماها را وسوسه کرده است...
آقای زاکانی بسم الله......اینم سرنخ و اینم مدارک
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
شیر مادرت حلالت باشه که حقیقت را خیلی ساده و روشن بیان کردی.
ایشان در مقابل کاخ سفید دیار کفر چکار میکردند.منتشر کنید نامبرده قبل از انقلاب به چه کاری سرگرم بودند ایا از مال ومنال دنیا ریالی داشتند چرا میترسید بیوگرافی خودی ها را افشا کنید تا کی باید شاهد ویرانی وطن باشیم
شاه غلام تاجگردون چرا دروغ می گویی بیشتر مدیران سازمان برنامه و بودجه با نظر تو عزل و نصب می شدند اگر مدیری درسازمان باتو مخالفت می کرد چقدر دوام می آورد انتصاب مدیر سازمان برنامه و بودجه استانهای فارس کهکلویه وبویراحمد بادستور شما نبود ؟دستکاری در ردیف ها و پیوست های قانون بودجه در این سالها کار شما نبود؟ کاسبی با بودجه کار شما نبود ؟ دخالت در عزل و نصب ها در وزارتخانه ها و سازمان کارشما نبود ؟ برادر شهید تو از زندگی لاکچری و شاهانه تو وخانواده ات با پول بیت المال راضی است ؟
روز اول که می گفتی یه ساک دارم بر می دارم میرم از مجلس ،چی شد که حالا میگی آیت الله جنتی شخصا بگن من میرم!؟
تو کنار برو نیستی مشکل اینه که با صداقت حرف نمیزنید و مشکل اعتراف دارید باید به تمام انهایی که با صداقت حرف میزنند و خون خود را در راه وطن داده اند احترام گذاشت تاجگردون
داداش تو برو کنار،ما به شورای نگهبان میگیم بگن سهوا اشتباه شده،شما کاری نکردی،بعد چراغ خاموش به اتهامات حضرتعالی رسیدگی بشه،چند روزه هی تاجگردون تاجگردون
فقط تاج گردون نیست.هر چی باشه تاج گردون توسط شورای محترم نگهبان و هیات اجرایی و هیات نظارت تایید شده و باید احترام گذاشت.
اینجا را ببینید....در تمام مراحل رد صلاحیت و الان نماینده بدون اینکه آقای زاکانی اشاره ای بکند....جناب زاکانی دقیقا بفرما که کجای کاری؟؟؟؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بنابر اسناد و مدارکی که اخیراً در اختیار تحریریه سایت دیده بان ایران قرار گرفته است. صلاحیت محسن فتحی نماینده سنندج از سوی شورای نگهبان پیش از انتخابات به دلیل محکومیت کیفری در چند پرونده رد شده بود.

محسن فتحی در تمامی مراحل بررسی صلاحیت ها از جمله هیات اجرایی-هیات نظارت استان و هیات مرکزی نظارت و نیز در اعلام نظر قطعی شورای محترم نگهبان رد صلاحیت قطعی و نهایی شده است و می بایست از گردونه رقابت های انتخاباتی کناره گیری و خارج می شد اما در انتخابات حضور پیدا کرد.

سوال اینجاست؛ بر اساس کدام قانون مجلس و یا قانون مجمع تشخیص مصلحت نظام در دقیقه ۹۰ در لیست نامزدهای انتخابات گذاشته می شود؟

مطابق اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان و اطلاعیه شماره ۸ ستاد مرکزی انتخابات و تبصره ۱ و ۲ ماده ۳۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره ۳ از بند۲ ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه ۲۲/۸/۷۸ اجازه اعتراض نیز نداشته است حال چگونه در لیست قرار می گیرد؟

اسناد و مدارک در دیده بان ایران موجود است. اگر شورای نگهبان و دیگر نهادها اسناد و مدارکی دارند که نشان می دهد این منتخب محکوم نشده است دیده بان ایران آن را منتشر می کند.
جالبه هر جا صحبت میکنه میگه خاندان ما
غرور برت داشته. اقای تاجگردون برادر شما ربیس سازمان برنامه بودجه فارس نبود ؟ الانم معاون وزیر گردشگریه
بعدشم آقای نوروزی که همشهریت هست بردی گذاشتی جای برادرت .
تاجگردون درقلبهاست.واعتراض این نمایندگان فقط سیاسی است وبس
فقط یک سوال از منتقدین دارم:
چطور ایشان 3 دور پیاپی با بالاترین درصد آرا در کشور-70درصد- نماینده شده اند؟ بغیر از محبوبیت و مقبولیت در حوزه انتخابیه هست؟
از تمام فیلترها رد شده و حتی کمیسیون تحقیق با بالاترین آرا اعتبارنامه رو تایید کرده. پس فکر نمیکنید تمام جنجال سازی های رقیب همه بخاطر حذف ایشان هست؟ آن هم بدست زاکانی....
کمی از طرف مردم حوزه انتخابیه ایشان هم فکر کنیم که همه بخاطر خدمتات ایشان از آن راضی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
آقا رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بوده و قوانین بودجه مملکت را یجوری تنظیم می کرده که انواع رانت ها برای شهرشون داشته
خدا همه کسانی را که به خون شهدا خیانت می کنند لعنت و رسوایشان کند
دار مکافات انسانها از همین دنیا شروع مشود
مردمم چه جالب!!!!!!؟؟؟
جناب زاکانی عزیز اگر برای رضای خدا و مردم روی اعتبار نامه آقای تاج گردون دست گذاشته اید چه جوابی برای فردی که در تمام مراحل بررسی صلاحیت ها رد صلاحیت شده است و الان در کنار جنابعالی حضور دارد؟؟
سکونت شما چه دلیلی دارد؟؟
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بنابر اسناد و مدارکی که اخیراً در اختیار تحریریه سایت دیده بان ایران قرار گرفته است. صلاحیت محسن فتحی نماینده سنندج از سوی شورای نگهبان پیش از انتخابات به دلیل محکومیت کیفری در چند پرونده رد شده بود.

محسن فتحی در تمامی مراحل بررسی صلاحیت ها از جمله هیات اجرایی-هیات نظارت استان و هیات مرکزی نظارت و نیز در اعلام نظر قطعی شورای محترم نگهبان رد صلاحیت قطعی و نهایی شده است و می بایست از گردونه رقابت های انتخاباتی کناره گیری و خارج می شد اما در انتخابات حضور پیدا کرد.

سوال اینجاست؛ بر اساس کدام قانون مجلس و یا قانون مجمع تشخیص مصلحت نظام در دقیقه ۹۰ در لیست نامزدهای انتخابات گذاشته می شود؟

مطابق اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان و اطلاعیه شماره ۸ ستاد مرکزی انتخابات و تبصره ۱ و ۲ ماده ۳۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره ۳ از بند۲ ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه ۲۲/۸/۷۸ اجازه اعتراض نیز نداشته است حال چگونه در لیست قرار می گیرد؟
اسناد و مدارک در دیده بان ایران موجود است. اگر شورای نگهبان و دیگر نهادها اسناد و مدارکی دارند که نشان می دهد این منتخب محکوم نشده است دیده بان ایران آن را منتشر می کند.
آقای تاجگردون
درمجلس
به‌صورت زنده
درمحضر قرآن
به اسم جلاله
سوگند بخورید
که مدارک علیه من دروغه
وکمیسیون تحقیق
هم همینطور
قسم بخورن
که تحقیق و بررسی کردیم
دروغ بود
تامردم باور ویقین پیدا کنند
پاسخ ها
ایمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
بایه قسم که کاردرست نمیشه !
تایید نهایی صورت گرفت.طبق قانون وبگفته کمیسیون داخلی مجلس نیازی به تاییداعتبارنامه تاجگردون درصحن علنی مجلس نمی باشد.مخالفین لطفاجمع وجورکنیدوبروید
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
از قبلش خوب می رسه به شما انگار
میگه چرا باید حق مردمم رو به رای بگذاررند؟ مگه رای گیری در مورد اعتبارنامه جز قانون نیست؟ این همه سال به رای میگذاشتن خوب بوده و الان شده اشتباه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
اولین باری هست که میخواهند رای تایید کمسیون تحقیق را به رای بگذارند
میگه چرا باید حق مردمم رو به رای بگذاررند؟ مگه رای گیری در مورد اعتبارنامه جز قانون نیست؟ این همه سال به رای میگذاشتن خوب بوده و الان شده اشتباه؟
طرف جای اینکه جوابگوی رانت هایی باشه که داده و گرفته همه رو تهدیدم میکنه.آقا شما که داشتی با یه چمدون میرفتی برو دیگه.تاجگردونیسم
چرا دروغ می‌گویی
هیئت اجرایی ردتون کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
مراجع چهارگانه
ردکردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
مراجع چهارگانه
ردکردن
اقای تاجگردون اگر کاری کرده یا سرمایه گذاری بیشتری کرده چون شمع اقتصادی داره و در ضمن اگر خیلی دوست دارین صحبت از عدالت کنین برین اون اقازاده هایی رو محکوم و قضایی کنین که مال بیت المال بردن بیرون از کشور و سرمایه گذاری شخصی کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
شمع چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
شمع؟
درود بر تو مرد قانون و قانون مدار در قلب تمامی ما جای داری و انشاالله که همیشه زنده و سالم باشی
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
واقعا خلایق هرچه لایق
تاج گردون را نمی شود خراب کرد. قامت تاج گردون قامت ریاست جمهوری است. منتظر باشید.
روزی این کابوس هم تمام می شود
شما کسی هستی که تو مجلس ششم صف اول تحسن بودید
واگر سندی دارید روکنید نه با شعار های طایفه ای فرافکنی بکنید
خنده دار اینه که شما ادعا میکنید سرمایه این مملکتی؟؟؟؟؟؟؟؟ با سرمایه هایی همچون شما تو مجلس قبل دلار رو20 تومن کردید... شما وکیل مردم نبودید وکیل دولت بودید... چه کارنامه ای دارید تو این همه ادوار نمایندگی..... پس بیخودی شلوغش نکنید ودست وپا نزنید
واقعا جالبه اگه این آقای تاجگردون شیشه خرده نداشت یکی
نیست به این بگه به جا یه اینکه به فلانی و فلانی زنگ بزنی
و بگی درسته من هم خلاف شما را رو کنم از خودشان مردانه
در مجلس دفاع میکردند. ودر ضمن آقای جنتی شاید برا یه
شما حکم خدا رو داشته باشه ولی برا یه مردم فقط یک مسؤل است و بس .
درودبه غیرت و شرفت
همان 220 هکتار که خودش قبول دارد. مگر سال 43 ارباب و رعیتی ملغی نشد.
با سلام
تعجبم در این است که این اقا که تقریبا از شماست را نمیتونید در بین این همه موافقان تحمل کنید باز صد رحمت به دوره ایی که مصدق و کاشانی و...در مجلس بودن
اول از همه دوس دارم بگم مخالف این هستم که ما هر جا که به ضررمون عمل میشه اسم شهید و بقیه ارزش های انقلاب رو بیاریم مگه خدا بخاطر برادر شهید بودن مارو در اون دنیا بدون بازخواست وارد بهشت میکنه که تا چیزی بهمون میگن فورا میگین من برادر شهیدم اون شهید بزرگوار برای اعتقادات خودش رفت و مطمعنا اجرش پیش خدا محفوظ هستش و ربطی ب شما نداره دوم اینکه فساد من و شما نداره اگر کاری کردیم باید جوابگو باشیم خواهر و برادر هم نداره برین تو ادارات گچساران ببینین که اگر کسی مخالف شما باشه با اون چه رفتارهایی میشه بیش از صد تارو خودم با چشم خودم دیدم اگر کسی میگه نه با دلیل و سند و مدرک نشونش میدم فقط کافیه خانم ملکه گچساران که خودتون میدونین کیه بخواد با کسی مخالفت کنه یک روزه باید از این شهر بره آقای تاجگردون آه و نفرین مردم پشت خودت و خونواده شما هستش مطمعن باش خدا جای حق نشسته روزی میبینم که باید بیای و جواب مردم بدی
آقاجان مادرتون جمع کنیدلرستیزی لرستیزی بنده اولاخودم لرم برام هم مهم نیست کی دزده حتی اگه برادرم باشه دومااین آقاترکه سوماایشون روزاول میگفت کیفن روبرمیدارم میرم حالاچی شده ظاهراکیف خیلی چسبیده کنده نمیشه چهارماجنتی هم جایزالخطاست پنجمااین دنیابجهی ملخک تووامثال توکه کم هم نیستین اون دنیابه چنگین ملخک بدرود
پروژه و اتهامات تاجگردون باید از طریق قوه قضیائیه بررسی گردد. مشخص گردد. افراد پشت پرده اطاق فکر تاجگردون چه کسانی هستند؟ مطمئنا نتیجه جالبی خواهد داشت! . ضمنا مظلوم نمایی تاجگردون را باور نکیند.
اگر عدالت است به پرونده جناب كاپتان هم در مجلس رسيدگي شود.
100 هکتار زمین بکن یونجه 2500 تن یونجه میده تنی دو نیم ملیون میشه 6.5 ملیارد ماهی 500 ملیون برو دنبال آون کار نو نش حلال تر هست خواستی بیا با هم شریک بشیم گوسفند هم بریزیم ماهی یک ملیارد میشه در بیاری ماهی 800 تا شما دویست تا من سید رضوی کاکات که شیرازه منو میشناسه
زاکانی و دیگران مدارکشون را به قوه قضاییه داده و با رای محکم ایشان را رد صلاحیت بکنن . اگر هم خویشان را همه کاره کرده اند اولین قانون مجلس انقلابی این باشه که هر کس برای اطرافیانش پارتی بازی کرد به اشد مجازات میرسد . این قانون بهترین قانون و عدالت در تاریخه که به اسم ایشان زده میشه عین قانون نیوتن . وگرنه بدون مدرک و قانون این صلاحیتها هم تایید میشه هم ادامه داره . بازیگری و بخواهی با التماس و بدون قانون مجرمی یاا گناهی را پاک کنی حرامه و شعاری و بی اساسه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل