بازدید 11090
۶

دستور وزیرکشور برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی سینا اطهر

وزیر کشور با ابراز تأسف از سانحه دلخراش آتش سوزی در یک واحد درمانی در تهران در دستورهای جداگانه ای به معاون عمرانی وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران و استاندار تهران خواستار بررسی دقیق علت وقوع این سانحه شد.
کد خبر: ۹۸۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ 01 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه تأسفبار، ضرورت رسیدگی به وضعیت مجروحان و آسیب دیدگان و همچنین بررسی دقیق علت وقوع این حادثه و کوتاهی و سهل انگاری های احتمالی در عدم رعایت استانداردهای ایمنی را مورد تاکید قرار داد.
بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت کشور، وزیر کشور با اشاره بر شناسایی مسئولیت کنترل و بازرسی ضوابط و مقررات ایمنی بخشی و حفاظتی ساختمان و تجهیزات آن به ویژه شرایط نگهداری تجهیزات و موارد مصرفی پرخطر مانند کپسول های گاز بر تنظیم و ارائه گزارش متناسب با مسئولیت های محوله تاکید کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اقای رئیس جمهور قبلا دستور دادن
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
وزیرکشورهم دستور دادکه تکمیل بشه والا خود استاندار عقلش نمیرسید باید به موضوع رسیدگی کند.
از سر و ته هزینه ها می زنند برای سود بیشتر و مهاجرت به اونور اب . هیچکس وجدان کاری نداره.
وزیر کشور به استاندار دستور دادند استاندار به فرماندار دستور میدهد فرماندار به بخشدار دستور میدهد بخشدار به شهردار دستور میدهد و بعد هم فراموش می شود والسلام
وزیر کشور و وزیر بهداشت بایست استعفا بدهند.
مملکت با دستور درست نمیشه.چون مجری دستورات اعتقادی به آن نداشته واساسا" خیلی از امور با دستور سامان نمیگیرد. اگر قوانین ومقررات به درستی انجام شود،شاهد این قبیل اتفاقات نخواهیم بود.ساختمان پلاسکو رو را یادتان هست؟ در همان زمان اعلام شد صدها ساختمان مثل الومینیوم و... وضعیت بسیار بدتری نسبت به پلاسکو قرار دارند.افکار عمومی اساسا" فراموشکار است وخیلی زود این قبیل اتفاقات را فراموش میکند.مهم این است که در یک دوره چند روزه بتوانید جریانات را مدیریت کنید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان