بازدید 10826
۲

مدیریت شهری تهران مخالف لغو طرح ترافیک

کد خبر: ۹۸۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 01 July 2020

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری مخالف لغو طرح ترافیک است، گفت: اجرای طرح باعث کاهش ترافیک شده و رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

به گزارش فارس، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره موضوع طرح ترافیک در پایتخت و احتمال لغو این طرح به دلیل افزایش شیوع کرونا اظهار داشت: جلسه ای بین برخی از اعضای شورای شهر در کمیسیون سلامت و محیط زیست و مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد و موضوعات مختلفی در حوزه ترافیک مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که از جمله مباحث مطرح شده شیوع ویروس کرونا و طرح ترافیک بود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیگیری‌های انجام شده اجرای طرح ترافیک با رضایتمندی‌ بسیاری از مردم همراه بوده است،گفت: اجرای طرح ترافیک نه تنها ترافیک را در بخش‌های مرکزی پایتخت کاهش داده، بلکه باعث کمتر شدن آلودگی هوا و کاهش اتلاف وقت شهروندان شده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: کرونا مهمان یک شب و دو شب پایتخت نیست و احتمالا تا ۳ سال دیگر وجود خواهد داشت بنابراین باید شهروندان زندگی و نحوه رفتار خود را با این ویروس تنظیم کنند که بهترین روش مقابله با کرونا بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی استفاده از ماسک و پرهیز از مواجهه مستقیم و روبه‌رو با یکدیگر است.

نوری با تاکید بر اینکه شهرداری و مدیریت شهری مخالف اجرای طرح ترافیک است، گفت: باید شهروندان و وزارت بهداشت را متقاعد کرد که تنها راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و این مساله موضوع سختی نیست و تنها با استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندانی که جهت تردد از قطار و اتوبوس استفاده می‌کنند باید علاوه بر استفاده از ماسک تلاش کنند که رو به روی مسافران دیگر نباشند و حداقل پشت به یکدیگر بایستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همه چیز فدای درآمد. اگر اصرار به ادامه طرح ترافیک دارند باید به هر مسافر در مترو و اتوبوس ماسک و دستکش رایگان بدهند و شهر داری مسئول حفظ سلامت مردم در وسایل عمومی است. لطفا قوه قضائیه ورود کند.
شهرداری بفکر درامد خودشه جون مردم که مهم نیست ستاد کرونا میگه باید طرح برداشته بشه شهرداری میگه نه
فروش طرح ترافیک ، جریمه ، و . . .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر