بازدید 15446
۱

واکنش سپاهان به مذاکره استقلال با امیر قلعه نویی

قلعه نویی سرمربی سپاهان است. او تا آخر فصل با این باشگاه قرارداد دارد و قطعا مسئولین سپاهان و ایشان در فرصت مناسب برای ادامه همکاری‌ها در فصل آینده وارد مذاکره خواهند شد.
کد خبر: ۹۸۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰ 01 July 2020

سیدعلی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان پیرامون مذاکره باشگاه استقلال با امیرقلعه‌نویی، اظهار داشت: از پیشنهاد مستقیم استقلال به امیر قلعه‌نویی تا این لحظه در باشگاه سپاهان اطلاعی نداریم و به نظر می‌رسد این موضوع صحت نداشته و شایعه سازی برای برهم زدن تمرکز تیم‌های سپاهان و استقلال است. چون با شناختی که از امیرقلعه‌نویی داریم مطمئن هستیم تا زمانی که با هر باشگاهی قرارداد داشته کاملا متعهد به قرارداد بوده و صرفا تمرکز خود را بر موفقیت تیم تحت مربیگری خود معطوف می‌کند. 

به گزارش تابناک ورزشی، پزشک تصریح کرد: قلعه نویی سرمربی سپاهان است. او تا آخر فصل با این باشگاه قرارداد دارد و قطعا مسئولین سپاهان و ایشان در فرصت مناسب برای ادامه همکاری‌ها در فصل آینده وارد مذاکره خواهند شد. در حال حاضر همه توان موجود در تیم مدیریتی باشگاه، کادر مربیگری و بازیکنان، متمرکز بر کسب نتایج درخشان و کسب رضایت هواداران و علاقمندان به ورزش کشور است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قلعه نوعی آدم زرنگ وخودخواهیست متوجه شده الان استقلال بازیکنان بسیارخوبی داره وبعدهم مثل قبل چهار پنچ تاازبازیکنان خوب سپاهان را مخشونو میزنه وباخودش به استقلال میاره وتیم سپاهانرونابودمیکنه وبعدا همین بلارو سراستقلال میاره آدم زرنگ میدونه که تیمهای اصلی لیگ مربی خوب خارجی ندارند پس باجمع کردن ۲۲ ازبهترین بازیکنان لیگ میاد ولی تیمهای استقلال وسپاهان نباید گولشوبخورند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار