بازدید 119598

انفجار مهیب در کلینیکی در تهران/ تعداد جان باختگان به ۱۹ تن رسید/ انسداد محدوده محل حادثه توسط پلیس/ تکذیب شایعه «خرابکاری» توسط پلیس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی خبر داد. بر اساس آخرین اخبار دریافتی، بر اثر این انفجار تا کنون ۱۹ نفر جان خود را از دست داده و قریب به ۱۱ تن نیز مصدوم شده اند. علت حادثه در دست بررسی است، اما گفته می‌شود که انفجار‌هایی در طبقات زیرین این کلینیک به وقوع پیوسته است.
کد خبر: ۹۸۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵ 30 June 2020
تابناک اجتماعیسخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کلینیک درمانی در شریعتی خبر داد. بر اساس آخرین اخبار دریافتی در این انفجار تا کنون ۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
 
به گزارش «تابناک»، سید جلال ملکی در این باره گفت: ساعت 20:46 شامگاه روز سه شنبه (10 تیرماه 1399) وقوع حریق گسترده در یک کلینیک درمانی [کلینیک «سینا اطهر»] به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله نیرو‌های آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.
انفجار در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی تهران
وی با بیان این که هم‌اکنون آتش نشانان چهار ایستگاه در محل حادثه واقع در خیابان شریعتی در حال انجام عملیات هستند، گفت: نیرو‌ها در حال جست‌وجو برای یافتن افراد هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: گفته می‌شود که انفجار‌هایی نیز در این محل رخ داده، اما هنوز علت حادثه مشخص نیست. این حریق و انفجار در یکی از طبقه‌های منفی این کلینیک درمانی رخ داده است.
 
اهم اخبار مرتبط با این رویداد مرگبار به صورت لحظه به لحظه پیش رویتان قرار دارد:
 
آخرین وضعیت ترافیکی در محدوده کلینیک سینا اطهر
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۰

سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به فارس گفت: محدودیت های اعمال شده در محدوده خیابان شریعتی که شب گذشته به دنبال آتش‌سوزی اعمال شده بود برداشته شده است.

وی گفت: هم اکنون تردد عادی را در محدوده منتهی به کلینیک سینا اطهر شاهد هستیم اگر چه کوچه ماهروزاده همچنان مسدود است.

ارجاع اجساد حادثه به پزشکی قانونی
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۵

بر اساس اعلام پزشکی قانونی، تاکنون اجساد هجده تن از جانباختگان حادثه شب گذشته آتش سوزی در کلینیک سینااطهر جهت تعیین علت فوت به مرکزتشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شدند.

به گزارش فارس، این اجساد پس از بررسی و احراز هویت با دستور مقام قضایی اجساد تحویل بستگان درجه اول خواهدشد.

سخنگوی دولت تسلیت گفت
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۳۱

علی ربیعی، سخنگوی دولت به نمایندگی از طرف دولت حادثه انفجار کلینیک درمانی سینا اطهر را تسلیت گفت و بر رسیدگی کامل و درمان مصدومان این انفجار تاکید کرد.

وی اظهار داشت: عوامل امداد و نجات و درمان اعم از آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر از دقایق اولیه به سرعت مشغول نجات حادثه‌دیدگان و جلوگیری از گسترش ابعاد حادثه شدند. از دقایق اولیه انتشار خبر انفجار و با مشخص شدن ابعاد حادثه، اعضای دولت پیگیر روند امدادرسانی بودند و مدیران ارشد وزارت بهداشت، استانداری و شهرداری تهران و دیگر عوامل امدادی و انتظامی سریعا در محل حادثه حضور پیدا کردند و بر حسب وظیفه در روند امدادرسانی نظارت داشتند.‌

سخنگوی دولت تاکید کرد: شناسایی علت وقوع این حادثه دردناک در دست بررسی است و درباره علت و ابعاد انفجار اطلاع‌رسانی خواهد شد. همچنین مراکز درمانی نزدیک محل حادثه برای هر نوع ارائه خدمات به مصدومان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند و به درمان مصدومان مشغول هستند. کماکان پیگیر روند امداد و نجات هستیم و همه عوامل در تلاش هستند تا از تلفات بیشتر جلوگیری کنند.

رد شایعه وجود مواد رادیواکتیو
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۴۹

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حضور پرتعداد افراد در محل حادثه، هم به جهت احتمال انتقال ویروس کرونا و هم به دلیل این که در مرکز درمانی، کپسول‌های گاز از جمله اکسیژن وجود دارد و احتمال انفجار مجدد هنوز به طور کامل از بین نرفته است، می‌تواند خطرآفرین باشد و بیم افزایش مصدومان را داریم. بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم اخبار را از رسانه‌ها پیگیری کنند و در محل حادثه جمع نشوند.

وی همچنین شایعه وجود مواد رادیواکتیو در این مرکز درمانی را رد کرد و گفت: در این مرکز پزشکی فعالیتی در حوزه پزشکی هسته‌ای انجام نمی‌شد و فرضیه وجود مواد رادیواکتیو در آن رد می‌شود. با این حال همکاران این موضوع را بررسی کردند و به همین نتیجه رسیدند؛ کما این که می‌بینید در محل حضور دارند و بدون مشکل در حال امدادرسانی هستند.

آخرین گزارش درباره شمار مصدومان و جان باختگان
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۴۶

روابط عمومی اورژانس کشور از افزایش جان‌باختگان انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر به ۱۹ تن (١۵ زن و چهار مرد) و مصدومیت ۱۴ تن در پی وقوع این حادثه خبر داد.

روابط عمومی اورژانس کشور از انتقال هفت مصدوم به مرکز درمانی خبر داد و اعلام کرد که مصدومان خانم ۴۵ساله از پرسنل، آقا ۴٢ ساله آتش‌نشان، آقای ٣٧ ساله و خانم‌های ۵٠، ٢٣، ٣٧ و ٢۵ ساله بوده‌اند که طبق اعلام ستاد، نیمی از مصدومان به زودی ترخیص خواهند شد. همچنین هفت نفر نیز در محل حادثه، درمان شدند.

پیام تسلیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۰۰

پیام تسلیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی حادثه اسفناک درگذشت تنی چند از همکاران و هموطنان در یکی از مراکز درمانی شهر تهران:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه‌ی مصیبت‌بار وقوع انفجار در کلینیک سینای اطهر در شهر تهران که متاسفانه به درگذشت تنی چند از همکاران خدوم و هموطنان عزیز و مصدوم شدن شماری دیگر انجامید، تالم برانگیز، دردآور و تأسف‌بار است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن ابراز همدردی با خانواده های مصیبت‌دیده، جامعه پزشکی و پرستاری و عموم شهروندان، به بازماندگان، تسلیت عرض نموده و شفای عاجل مصدومان و صبر و اجر برای خانواده‌های داغدار این عزیزان از درگاه ایزد منان مسألت می نماید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

افزایش شمار جان باختگان به ۱۹ تن
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۵۰

علی القاصی مهر، دادستان تهران بزرگ، آمار جانباختگان حادثه آتش سوزی و انفجار کلینیک را ۱۵ نفر زن و ۴ نفر مرد اعلام کرد و افزود: جهت بررسی های بیشتر و تشخیص هویت باقی افراد در اورژانس و بیمارستان شهدای تجریش هنوز مشغولیم.

به گفته وی علت حادثه انفجار ۳ کپسول اکسیژن در اتاق عمل این کلینیک گزارش شده است.

انفجار مهیب در کلینیکی در تهران/ تعداد جان باختگان به ۱۹ تن رسید/ انسداد محدوده محل حادثه توسط پلیس/ تکذیب شایعه «خرابکاری» توسط پلیس

«خرابکاری» شایعه است
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۴۶

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت به فارس گفت: بر طبق مشاهدات شاهدان عینی آتش‌سوزی از داخل حیاط کلینیک خصوصی سینا اطهر آغاز و در ادامه به سایر طبقات سرایت کرده و در نهایت کل ساختمان منجر به حریق شده است.

وی آمار جان باختگان را تا این لحظه 19 تن ذکر کرد و گفت: هویت جان باختگان هنوز تشخیص داده نشده و ممکن است هم از مراجعین و هم از کادر درمانی باشند. هم اکنون علاوه بر نیروهای امدادی، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی و تیم جنایی هم برای بررسی صحنه حریق با حضور قاضی قتل خبر داد تا علت اصلی حادثه بررسی شود.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به پرسشی در این خصوص که آیا این امکان وجود دارد که حادثه حریق خرابکاری باشد؟، گفت: این مسائل صددرصد شایعه است و آتش سوزی در این مرکز خصوصی منجر به حریق شده است.

قالیباف: پیگیر ارائه گزارش علل و ابعاد سانحه کلینیک سینا اطهر خواهم بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۹

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر تهران را تسلیت گفت.

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر تأسف‌بار فوت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثۀ دلخراش آتش‌سوزی مرکز درمانی در تهران، داغ بزرگی بر دل همۀ ما نشاند.

از خداوند متعال، رحمت واسعۀ الهی را برای عزیزان از دست رفته خواهانم و برای بازماندگان آنها صبر و اجر مسألت می‌کنم.

پیگیرِ رسیدگی کامل درمانی به بازماندگان و همچنین ارائه گزارش دقیق از علل و ابعاد این سانحۀ دلخراش توسط مسئولان امر و گزارش شفاف آن به مردم خواهم بود.

محمدباقر قالیباف
۱۰ تیر ۱۳۹۹»

اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف محل حادثه
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۰

سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ساعت ۲۱:۲۰ در خیابان شریعتی قبل از میدان قدس داخل کوچه ماهرو زاده (منطقه ۱) ساختمان آزمایشگاه پزشکی دچار انفجار شد.

وی افزود: با توجه به حضور عوامل امدادی، محدودیت‌هایی در معابر اطراف اعمال شده است؛ شمال به جنوب خیابان شریعتی از میدان قدس و در جنوب به شمال از تقاطع خیابان شریعتی و خیابان موسی وند محدودیت تردد داریم. وضعیت ترافیکی آن محدوده تحت کنترل است.

افزایش شمار جان باختگان به هجده تن
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۱۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران به تسنیم گفت: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه با کاربری کلینیک درمانی بود که در لحظات اولیه اعلام شد در طبقه منفی دو آن انفجار روی داده و حتی بعد از حضور آتش‌نشانان نیز این انفجارها ادامه داشت. ظاهراً انفجارها ناشی از سیلندرهایی بود که در این مرکز استفاده می‌شد؛ شدت آتش به حدی بود که از فواصل دور قابل رؤیت بوده و از دود زیادی طبقات بالایی را فراگرفته بود.

ملکی افزود: نیروهای آتش‌نشانی از چندین طرف مشغول اطفای آتش شده و موفق به نفوذ به طبقات بالایی شدند. در نهایت حدود 20 نفر از افرادی که در طبقات بالایی گرفتار شده بودند، توسط آتش‌نشانان خارج شدند. مدتی است آتش خاموش شده و آتش‌نشانان مشغول بررسی علت حادثه هستند.

وی با اشاره به مرگ 13 نفر از افرادی که در اتاقهای عمل این ساختمان حضور داشتند، گفت: دقایقی قبل آتش‌نشانان در حین عملیات جست‌وجو در بخش‌های دیگر ساختمان در یکی از اتاق‌ها موفق به کشف 6 نفر دیگر شدند که تنها یک نفر از آنها علایم حیاتی داشت و 5 نفر دیگر فوت شده بودند.

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۵
عملیات لکه‌گیری به پایان رسید
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۳

سخنگوی آتش نشانی تهران با اعلام اینکه لکه گیری محل حادثه انفجار در کلینیک به پایان رسیده گفت: محل حادثه را تحویل نیروی انتظامی دادیم.

وی ادامه داد: باید وضعیت ایمنی چنین ساختمان‌هایی در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت باشد تا آتش‌سوزی به این گستردگی ایجاد نشود.

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۱
ابعاد خسارت بار حادثه، ۱۳ کشته و ۶ مصدوم
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۳

انفجار مهیب در کلینیکی در تهران/ تعداد جان باختگان به ۱۸ تن رسیدعلی القاصی‌مهر، دادستان تهران در گفت‌وگوی خبری درباره جزئیات انفجار مرگبار در خیابان شریعتی، گفت: متأسفانه انفجار در یک ساختمان پزشکان در خیابان شریعتی تاکنون 13 کشته (10 زن و سه مرد) و 6 مصدوم برجای گذاشته است.

وی افزود: صحنه حادثه تحت کنترل عوامل انتظامی است و مشکل خاصی وجود ندارد. علت حادثه در دست بررسی است و دقیقاً مشخص نیست چه اتفاقی روی داده، در لحظات اولیه اعلام کردند دو تا سه کپسول دچار انفجار شده اما علت آن باید بررسی شود.

فوت سیزده تن تایید شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۲۷

پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در گفت‌وگو با فارس، از فوت ۱۳ نفر در حادثه درمانگاه سینا اطهر خبر داد و گفت: با هماهنگی نماینده سازمان بهشت زهرا فوت این افراد تایید می‌شود.

به گفته صابریان این حادثه شش مصدوم داشت که به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

مردم از اجتماع در محل انفجار خیابان شریعتی پرهیز کنند
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۹

حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران به مهر گفت: در حال حاضر تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان و نیروی انتظامی در محل حضور دارند. در این ساختمان نشت گاز باعث انفجار شده و آتش نشانی و سایر دستگاه‌ها مشغول اطفا حریق هستند، البته علت دقیق حادثه نیاز به اظهار نظر کارشناسان دارد.

وی افزود: از مردم عزیز حاضر در منطقه تقاضا داریم خیابان را ترک کنند، تا آتش نشانی و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی بتوانند، به راحتی به عملیات نجات بپردازند.

اعزام یک قلاده سگ زنده یاب به محل حادثه
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۷

شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از اعزام دو تیم جست‌وجو و نجات در آوار هلال احمر شمیرانات به همراه یک قلاده سگ زنده یاب به محل حادثه خبر داد و گفت: این تیم‌ها در پی درخواست آتش نشانی و با توجه به ریزش آوار به محل اعزام شدند.

وی در ادامه به مهر گفت: همچنین یک تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران نیز به محل حادثه اعزام شدند.

انسداد محدوده محل انفجار توسط پلیس
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۵

انفجار مهیب در کلینیکی در تهران/ تعداد جان باختگان به ۱۸ تن رسیدسردار حمید هداوند، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ به تسنیم گفت: خوشبختانه آتش خاموش شده و نیروهای امدادی در حال تخلیه ساختمان محل حادثه هستند.

وی افزود: تعدادی از کپسولهای اکسیژن در محل مذکور منفجر شده و در حال حاضر نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و امدادی در محل حادثه حضور دارند. هنوز تعداد دقیق مصدومان یا تلفات احتمالی این حادثه مشخص نیست اما محل حادثه تحت کنترل انتظامی و مسدود است تا نیروهای امدادی بتوانند کار خود را انجام دهند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۲
عوضش امنیت داریم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بی خود حرف نزن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
زدی توی خال
به نظر می رسه یه مشت مزدور داخلی به همین امنیت از درون حمله کردن
یه بی شرف مجاهد توی یوتیوب می گفت ما به نیروهامون گفتیم جنگل ها رو آتش بزنن
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
چه ربطی داره؟ نیست که کشور شما کلا در آرامش و امن و امانه؟ پلیساتون تا حالا چشم چند نفر رو کور کردن؟ چند نفر رو کشتن؟ چند نفر رو بازداشت کردن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
به تو خائن وطن فروش هیچ ربطی نداره. کسی بخواد امنیت ما رو به هم بزنه دنیا رو سرش آوار میکنیم. از این اتفاقات و سهل انگاریهای احمقانه همه جای دنیا اتفاق می افتد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
حرف اضافی نزن اجنبی فرصت طلب
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مملکت رو بلا گرفته اجاره بدن چین ی سودی بکنن
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
چه ربطی داده این یه حادثه است که ممکنه همه دنیا رخ بده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
آیران خیلی خوبه فقط اینو بگو ساندیسا داغ نکنن
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کلا این مملکت ول شده به حال خودش فقط پاکدستان به افزایش ثروت خود و فرستادن دلارها به آن ور آب و... ادامه می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
شرط میبندم این کلینیک یه مسئول ایمنی اچ اس یی هم نداشته ؛ طبق معمول برای صرفه جویی ؛ تا ما ایرانیها بامسایل ایمنی آشنا نباشیم این حوادث اتفاق میفته! ایمنی شوخی بردار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
وقتی در های مملکت را به روی عراق و سوریه و لبنان و نیجریه و افغانستان که مرکز پرورش تروریسم هستند باز می کنید باید انتظار چنین حوادثی را هم داشت.هر روز آنتش سوزی های عمدی و الان هم به احتمال بسیار زیاد خرابکاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
33-37-40 که همه اش یکنفر هستی خیلی شستشوی مغزی شدی که حتی خطر تروریسم را بغل گوشت به علت باز کردن پای عراقی ها به ایران که اکثرشان تروریست هستند را حس نمی کنی.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
پراید انفجار کرونا فقر بیپارگی خودکشی تورم خدایا بسه دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
منتظر یک حادثه تلخ برای هم وطنان و سوء استفاده از هر چیزی
حتی از کشتگان
چقدر کار کثیف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
پیشنهاد من اینه باتوجه به تعدد حوادث زمینی و هوایی ودریایی کشورمان تمام کانالهای خبری ایرانی و خارجی یک بخش ویژه خبری به حوادث منجر به مرگهای دستجمعی ایران اختصاص بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
اقا جمع میشید چیو نگاه کنید اصلا چیزی نمیشه دید کی میخوایم این داستان ازدحام تو محل حادثه رو تموم کنیم پس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
تو و امثال تو شایستگی این امنیت ندارند.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
امثال شما حال ادمو بهم میزنن
یا خدا. صدای انفجار هیلی مهیب بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
نمیدونم کپسول اکسیژن تا چه دما و فشاری را تحمل میکنه ولی میدونم که قطعا به این راحتی منفجر نمیشه آن هم طوری که در تصاویر دیدم....

آن از پارچین و اینم از این.....

ممکنه با چیزی که من سر در نمی آورم یکی دو کپسول را منفجر کرده باشند و بقیه ماجرا با متصاعد شدن اکسیژن خالص ادامه پیدا میکند....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کافیه یک مقدار روغن دور شیر کپسول ریخته بشود یا بادست آغشته به روغن به آن دست بزنید انفجار حتمیست
همه ی کشورها اینقد خوشی دارن یا ما تو این دنیا تک و تنهاییم.‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
سلام دوست عزیز اولا این یک اتفاق هست بعدشم جدیدا یک عده وطن فروش و پول پرست هستن که خدانکنه یک اتفاق بیفته اینا میان این جو رو متشنج میکنن هم چیز رو بزرگ میکنن بعدشم یک عده از نا آگاهی میان مثل اونا اتیشو زیاد میکنن دوست عزیز الان نگاه کن چند وقته آتش سوزی زیاد شده اگه من بهت بگم اینا همش زیر سر یک عده وطن فروش هستن دروغ نگفتم ویکی از اینا یوتیوب خودش اعتراف کرد ما چند نفرو پول دادیم این کارا رو بکنن که ماله گروه مجاهدین خلق که اینا اصلا کارشون آتش زدن جاهای مختلف وبه خصوص جنگلها مردم نباید گول این وطن فروشهارو بخورن که به نظرم خیانت به مردم ایرانه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
نه همه دنیا این طور نیست
فقط ما تو دنیا آلبانی نشین و مواجب دیگر ارباب داریم که منتظرن تا از هر فرصت تلخ و ناگواری برای ملت ایران سوء استفاده کنن
اگه بگم نیست به کسی بر میخوره؟
جنگ نداریم ولی مرگ و کشتار کاملا برامون عادی شده
اسنطور ملتی هستیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
جاسوس انگلیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
جالبه همه با ای پی های خارج. معلومه منافقین چقدر توو تابناک ازادانه نظر میدن
نوید
| Turkey |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
جالبی متنت اینه یه دونه منفی گرفتی ولی دوتا ناشناس بهت بد وبیراه گفتن پس معلوم ناشناس هزار چهره کلا یک نفره و واسه همه انگ جاسوسی و اجنبی و آلبانی و ...میبنده خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
۰۰:۴۲
لومپن بی سواد دولت خودتون فیلتر کرده خودشم فیلتر شکن میفروشه که هرکی با فیلتر شکن بیاد کشور خارجی میزنه ساندیسی دنیا بی خبر تنها میشینین پشت کامپیوتر یا کمکی دارین ؟
کوروش فرهودیان ‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
متاسفانه از این قبیل موارد در همه جا اتفاق می افتد ولی چون و نشون را دوست دارند آسمون ریسمون بر ضد کشورشان نمیبافند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
اره ما از ناف البانی نظر میدیم تو اگه مردی منطقی جوابشو بده چرا یهو چماق میکشی؟؟؟
چه کسی پاسخگوی این فاجعه دردناک است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
آلمان ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
الان ساندیسیا بهت حمله میکنن میگن جاسوس البانی نشین
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
وقتی بعضی ها با مدارک تحصیلی پولی میرن مسئولیت بهشون میدن همین میشه وضعیت دانشگاهها باید درست بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
امریکا
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
در راستای اینکه اینقدررررررر ما پرروییم
اخبار فلوید مهم تره
صداسیما کلا یه بار گفت و تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
شبکه ی 6 تمام وقت داره پوشش میده
چرا نسل الان اینقدر بی مسئولیت و لاابالی بار اومده؟ هیچ چیزی رو جدی نمی گیره . تنها دغدغه اش خوش گذرانی های پوچ و بیهوده هست. بنگ و حشیش و شیشه و ماشین شاسی بلند قسطی و لودگی!! متأسفم برای این ها. خدا به داد این کشور برسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
شما یا مشکلی نداری یا نمیبینی که مردم انقدر بدبختی دارن دیگه تحملشون تموم شده زدن بی خیالی اگر تا الان اینارو متوجه نشدی زیاد زحمت نکش بعد اینم متوجه نمیشی کشور از افرادی که مسئولیت دارنو مشکلاتو نمیبینن رنج میبره نه از مردم بی خیال
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
خب باید می پرسیدی چه کسانی این نسل را به مواد مخدر آلوده می کنند!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
سانسور کردی متن منو‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
ببینم کجا ماشین شاسی بلند قسطی میدن ؟ با رسم شکل توضیح دهید . 90 درصد همین جوانهایی که گفتی فرزندان آنهایی هستند که از صدقه سر آقایان در این چند دهه مولتی میلیاردر شده اند .
حداقل من 20 نفرشان را می شناسم که فرزندان و خود کسانی هستند که از آن نهاد معروف بازنشسته شده اند . فهمیدی چرا اینقدر بی مسئولیت شدن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
نسل الان؟
بهت قول میدم تمام مسئولین و مالکین اونجا بالای 55 سال سن دارن
مثه مسئولین مملکتمون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
من اهل هیچ کدام از کارهایی که گفتی نیستم و می خوام ماجرا را جدی بگیرم
چکار کنم خوبه ؟؟
علیه ترکیدن یه چیزی که معلوم نیست چیه تظاهرات کنم ؟؟!!!!!
خسرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
قبول دارم خودم مسئول ی کارگاهم واقعا دارم میبنم همین کبسول اکسیژن هم داریم ک با ی بی احتیاطی کوچک ی منطقه میفرسه هوا تنها با ی کله چربی ی نسل بی احساس و بی مسئولیت هستیم ک جان مردم اصلا برامون مهم نیست مغزهای یخ زده داریم واقعا
واقعا انفجار در بیمارستان در کارنامه ما کم بود داشتم نگران میشدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
حرف های عبث
بدبختی پشت بدبختی و دیگر هیچ ...
کسانی که اینجا نظرات لودگی میگذارند همانها هستند که وقتی تو کار بشون تذکر میدی که جدی بگیرند پوزخند می زنن و مسبب این اتفاقات می شن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کل زندگی رو به شوخی گرفتن
دیگه کلکسیون بی‌کفایتی داره کامل میشه.
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
نشستی توی مملکته دیگه داری نظر میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
آره فکر کنم جزو اولین کشورهایی هستیم که انفجار تو بیمارستان اتفاق افتاده . کشورهای معدودی مثل سوریه و عربستان بیمارستان ها رو بمباران کرده اند ولی انفجار داخلی اولین بوده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بی نام عزیز
من هم از نظر املایی و هم انشایی در سطح قابل قبولی هستم . خط مشی فکری خودم رو هم با مسائل مالی تغییر میدم. یه مدتیه بیکارم اگه میشه بیام کنارتون کار کنم و کامنت بذارم
تقصیر امریکاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
خیر بی حجابی باعثشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
اره
خودشه
این همه حادثه بد این چنینی عادی نیست پلاسکو ، هواپیما کشتی ....انرژی منفی جامعه به حد انفجار رسیده و این حوادثم دلیل داره و اینو مسئولانی باید پایخگو باشن که رانتو و‌اختلاس بی اخلاقیو ....عادی کردن و‌پیامدش رو‌مردم فقر و‌جرم ....و مسلما خداوند شوخی نداره و صبرش حدی داره
بنده خدا خانواده هاشون ، میگن تو کوچه های اطراف منتظر وایستادن
در ضمن این ها اتفاق هایی هست که همه جای دنیا اتفاق میوفته ، از آب گل آلود ماهی نگیرید.
انفجار کپسول اکسیژن رو ما دیدیم. صد تا هم باشه همچین اتفاقی نمیفته. راستشو بگید، حواسا از چی باید پرت شه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
من همه ی کامنت های بالایی شمارو مثبت دادم ولی حقیقتا این اشتباهه و کپسول اکسیژن انفجارش بسیار قوی هست
چطور ممکنه یکی با سهل انگاری جون ادم ها رو به بازی بگیره.
دلم میخواد یه مدت از فضای مجازی و فضای خبری دور باشم، تحمل خبرای بد رو ندارم دیگه.
انا..و انا... راجعون. با تسلیت به بازماندگان این حادثه جان گداز. سخنی با مسیولان: تا کی مردم باید تقاص نااگاهی را بدهند.پایتخت باید منتقل شود. خانه ها و بیمارستان و مراکز خرید در برج های بلند و چوب کبریتی واحتمالا بدون استاندارد ایمنی.
وزارت بهداشت می بایست ایمن سازی کند. اکثر بیمارستانها شکل دارد. انشالله که تکرار نشود
سلام
ايمني و حفاظت فيزيكي دركشورما خيلي جدي گرفته نمي شود حضورعوامل اتش نشاني وتائيد تخصصي انها ازمكانهاي مورد استفاده حضور مردم از الويتهاي صدورمجوز براي اين مكان هاست. به سيم كشي هاي برق در خيابانها كًوچه ها. دربازارها نگاه كنيد. اسف بار است. فقط شانس يا ر است وگرنه خيلي از مكانها مستعد اتفاقات است بايستي به ايمني وحفاظت فيزيكي خيلي بيشتر و بيشتر اهميت بدهيم
پسرمو ختنه نکردم که بیارم ایران انجام بدم، چند وقت پیش به خانمم گفتم می‌بریم ایران گفت بشین سر جات بابا، میخوای سر بچه یه بلا بیاد، منم کلی مخالفت کردم که این چه حرفیه میزنی، الان میبینم راست میگه پس می‌شینم سر جام.
انگار نفرین کردن ما را
متاسفانه اصول ایمنی در کارهای مختلف که شرط اول در هر کاری هست در کشور ما چندان جدی گرفته نمیشه.هر کی هم که میخواد این اصول را رعایت کنه بیشتر وقتها آنگ سوسول بودن و جان دوستی و وسواس بهش میزنند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
اگر هم‌بر اثر همین سهل انگاری ها اتفاقی افتاد میگن حالا مگه چی شده!!!
خیلی دردناکه بیچاره اون مریضی که به اینجا پناه اورده این اتفاقات فقط تو ایران و افقانستان میفته هیچ جای دنیا نمیفته چون سهل انگارن جون شهروند اهمیتی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
واقعا دردناکه اما در همه جای دنیا اتفاق می افته در خیابانهای امریکا مردم را مثل گوسفند میکشند اب ازاب تکان نمیخوره امااینجا هرکس یه تهمتی میزنه یا لودگی میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
ناشناس 9:46 - منفجر شدن مرکز درمانی تو آمریکا رو فقط تو فیلم بتمن دیدم.
به نظر من باید مجلس یه دستورالعمل تصویب کنه که لازم بشه به همه مکان هایی که بهش نام محل کار اطلاق میشه یه پروانه ایمنی از سمت آتش نشانی بابت رعایت اصول ایمنی صادر بشه و هر ساله یا هر بازه زمانی استانداردی که لازمه با بازرسی حضوری دوباره تمدید بشه، اینجوری که نمیشه همش داریم از این اخبار اتش و انفجار می شنویم مثل پلاسکو و کلی انبار هایی که در آتش می سوزند و صاحبان شان به خاک سیاه می نشینتد
متاسفانه آتش نشانی خیلی ضعیف عمل کرد من یکی از بستگان فوتی ها هستم و در محل حضور داشتم و در حین آتش سوزی هیچ کاری جهت نجات افراد نکردند
پاسخ ها
ناهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
شاید رفتن به داخل برای آتش نشان ها خطرناک بوده یادتون نیست در ساختمان پلاسکو چند نفر آتش نشان شهید شدند، بالاخره اون ها هم انسان هستند وقتی خطر باشه و کاری از دستشون برنیاد نباید با جونشون بازی کنند، ضمنا آتش نشان ها همیشه از جون مایه میزارند برای اموال مردم چه برسه که جون کسی در خطر باشه، خدا همه شون رو حفظ کنه
به قول رهبر عزیزمون زمان بزن در رو دیگه وقتش تموم شده اگه این کار رو یک عده بیسر و پا و یا یک مشت انگل وطن فروش انجام داده باشن مطمان باشید بدون پاسخ از طرف ما نخواهند ماند و اما اگر که ی اتفاق از نوع بیتقصیری باشد هم نمایان میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
توهم توطئه تا کی؟؟؟؟؟؟؟ برید اصول رو رعایت کنید و درست با دنیا رفتار کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
عدم رعایت نکات ایمنی چه ربطی به بیگانگان دارد ؟ طبق آمار پزشکی قانونی سالی ۳۶۰فر در اثر اسکوپ نشدن سنگ نما ودر نتیجه سقوط سنگ نمای ساختمان ضربه مغزی شده وفوت می کنند آنهم کار إجانبه؟
ایناهمه فتنه آمریکاوانگلیس واسراییل هست.لعنت به وطن فروشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
عدم رعایت نکات ایمنی چه ربطی به بیگانگان دارد ؟ طبق آمار پزشکی قانونی سالی ۳۶۰نفر در اثر اسکوپ نشدن سنگ نما ودر نتیجه سقوط سنگ نمای ساختمان ضربه مغزی شده وفوت می کنند آنهم کار إجانبه؟
خطای انسانی

همان انسانی که تاییدیه استاندارد را به این بیمارستان داد
من کارگرم درژاپن گهگاهی نظرمیدادم بعضی هاشون هم انتقادی بودن اکثراتوسط تابناک عزیز تقطیع ودستکاری ‌بعضاهم بکل سانسورمیشد اونایی هم که چاپ میشد انقدرانگ آلبانی نشین وجاسوس وغیره میخوردکه تصمیم گرفتم دیگه نه کامنتی بزارم ونه به مسائل مملکتم حتی فکرکنم!خلاصه تابی عطایت رابه لقایت بخشیدیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
عزیزم ساندیسی ها بابت حمله پول و سهمیه می گیرند. مثلا اینا با درس خوندن که نمی تونند دانشگاه قبول شند. نیازمند سهمیه هستند
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
وقتی می گفتن که از خارج کشور می نویسن، مرتب انکار می کنید که با فیلتر شکن می نویسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
ناراحت نشو
یه مشت ساندیسی حقوق می گیرند که در اینجا و دیگر جاها به نظرات مخالف خودشون و اربابهاشون انگ البانی و وطن فروش و اسرائیلی و ... بزنند
به احتمال زیاد هنگام تعویض ویا تعمیر کپسول اکسیژن از گریس استفاده شده که این حادثه وقوع یافته.
من این کلینیک رفته بودم. پله فرار نداشت و یک خانه بوده که کلینیک شده بود. احتمالا سیستم اعلام و اطفاء حریق هم نداشته! جایی که کپسول اکسیژن و ... نگهداری میکنه باید چنین سیستمهای داشته باشه! تقصیر شهرداری، وزارت بهداشت و آموزش و پرورش است که به هر ساختمانی مجوز درمانگاه و مدرسه و ... می‌دهند بدون اینکه شرایط لازم را داشته باشند !
متاسفانه در هیچ کاری نظارت نیست و پروتکلها مثل پروتکلهای کرونا فقط روی کاغذ هستند.
وقتی تو هر جایی که دلشون بخواد هر مرکزی که دوست داشته باشند راه اندازی میشه بدون اینکه اصلا اون ساختمون و یا حتی اون محله کاربری اون شغل رو داشته باشه از این دست اتفاق ها بیشتر از این میبایست شاهد باشیم، انفجار کپسول اکسیژن در مرکز درمانی فاجعست! بنظر میرسه شهرداری تهران باید دست به پلمپ خیلی از مراکز پایتخت خدمات رسانی و تجاری تهران بزنه تا ساختمان پلاسکوها و از این دست کلینیک ها دیگر درگیر حریق و حادثه نشوند. این عوامل فقط بدلیل بی تدبیری شهرداران مناطق تهران در ۳۰ سال اخیر است که تهران دچار گسترش شد، کاش از شهرسازان، برنامه ریزان شهری و طراحان شهری و معماران و جامعه شناسان عزیز برای تصمیم گیری استفاده میشد تا ورزشکارو بازیگرو سیاستمدار....
اخه مگه ما نفهم هستیم که اینجوری حرف میزنید
یکی میگه اتش سوزی از حیاط شروع شده !!اتش سوزی که از حیاط شروع بشه 19 نفر را میکشه
یکی میگه انفجار کپسول در اتاق عمل!!برفرض درست با این انفجار 19 نفر می میره؟؟؟
حقیقت چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش بحال هرکی که تونست جونشوبرداره وفرارکنه ما که گیرافتادیم اینجا
ایرانم تسلیت❤خداوند متعال صبرعطا کنه به بازماندگان این حادثه تلخ.روحشان شاد ویادشان گرامی❤
به خانواده جانباختگان تسلیت میگم.
ساختمان مسکونی رو تبدیل به کلینیک بیمارستانی کردند البته با کمک ماده 100 شهرداری !مشکلات این مرکز بشرح زیر بوده:
1-استفاده از یک آسانسور برای مریض،میت،آشغال،کادر پزشکی،مراجعان،کپسول اکسیژن،تجهیزات پزشکی والبته غذا!
2-نبود راه پله اضطرار!؟
3-نگهداری 10 عدد کپسول های اکسیژن بدون تمهیدات ایمنی در محوطه پارکینگ
4-مسقف نمودن غیر استاندارد حیاط (ملک شمالی است) وتغییر کاربری پارکینگ همکف و زیر زمین به درمانی
5-کوچک کردن فضای راه پله و محدودیت سیرکولاسیون حرکتی با نصب کیوسک اطلاعات ونگهبانی!
و....
حالا تقصیر کیه؟ خلبانی هم نداریم که با سقوط کشته شده باشه!
در صداو سیما باید کلیپ هایی آموزشی تهیه کنند تا همه مردم از خطرات کپسول های اکسیژن و ایمنی های مربوط به آن را فرا بگیرند. امروزه در منازل هم از کپسول های اکسیژن بسیار زیاد استفاده میشه.
امروزه ایمنی آپارتمان ها و ساختمان ها به شدت در معرض خطره چون نه متولی دارندو نه مردم رو آموزش میدهند . نقش صدا و سیما و رسانه ها چیست؟
کاش میلیونی میمردن
اصل موضوع بسیار دردناک و ناراحت کننده است و درباره اش صحبت شد...

ولی میخواستم یک نکته مهم دیگه ای رو بگم

دیشب برای انجام کاری اون حوالی بودم و موقع برگشت با خودرو بدلیل بسته بودن خیابان اصلی مجبور شدم از کوچه های اطراف رد بشم، و فاجعه اصلی رو اونجا دیدم. همونطور که اکثر مردم اطلاع دارن منطقه تجریش تا چند سال گذشته پر از باغ و منازل ویلایی و زمینهای وسیع با بافت شبه روستایی بوده بهمین دلیل کوچه های اون منطقه بسیار باریک و از نظر اصول شهری کاملا غیر قابل قبول هستن. از طرفی هم بدلیل رشد بسیار زیاد قیمت زمین در اونجا مالکان چندان تمایلی برای همکاری با شهرداریها برای تعریض و اصلاح ساختار معابر ندارن، بنابراین کوچه ها بسیار باریک و تودرتو هستن به شکلی که عبور از اونها برای یک خودرو سواری هم مشکله. حالا بحث تراکم جمعیت اون منطقه و مشکل پارک خودروها رو در همین معابر تنگ و تاریک هم اضافه کنید.
همین دیشب که از اونجا عبور میکردم حداقل سه کارگاه ساختمانی بزرگ 10 تا 12 طبقه رو در کوچه های 6 و 8 متری دیدم که اتفاقا مجاور محل حادثه هستن. فقط فرض کنید که اتفاق وسیعتری (هر اتفاقی به جز زلزله موعود) بیفته. بنظرم غیر ممکنه که نیرهای امداد زمینی بتونن خودشونو کمتر از 24 ساعت به محل حادثه برسونن.
من اونجا بوده ام. یه راه پله تنگ‌‌ بیشتر نداشت. نه پله فرار نه سیستم اعلام حریق ! نه کپسول کافی !!!
کی به همچین ساختمانی مجوز درمانگاه داده در حالیکه اصول اولیه ایمنی ساختمان را رعایت نکرده بودن؟ چند تا دیگه درمانگاه غیر استاندارد تو‌این مملکت هست؟
این بندگان‌خدا که مفت جانشون را از دست دادن چی؟
ما ملت ایران در رفتار اجتماعی مردود شدیم! به جای اینکه راه را باز کنند تا نیروهای امدادی بتونن زودتر برسن کمک کنند شاید تلفات حتی یک نفر کمتر بشه راه را بند آوردن تماشا و سلفی میگیرن!!!
همین کار را در سهل انگاری در رعایت کرونا کردیم مملکت داره فلج میشه! برای دلار و‌مسکن و خودرو هم بجای اینکه تحریم کنیم نخریم تا قیمت ها بیاد پایین برعکس هجوم‌ می بریم بیشتر خرید میکنیم قیمت را می بریم بالاتر!
ما در رفتار اجتماعی مردود شدیم با این همه ادعا!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
ما خیلی جاها مردود شدیم از جمله تو با غیرت بودن
مصیبت اندر مصیبت. عزا در عزا. سیه روزی مکرر در مکرر.
بخش قابل توجهی از این کشته شدگان، کادر درمان شاغل در این مرکز بوده اند که در دوران کرونا مقامات بارها و بارها بر طبل تکریم آنان کوبیدند
فکر کنم الان کادر درمان بگویند تکریم لازم نداریم، لازیم نیست فلان نهاد خیار و گوجه و پنیر بزاره توی ظرف یک بار مصرف میان وعده بیاره بیمارستان، لازم نیست به کشتگان ما بگید شهید، فقط و فقط کارتون درست انجام بدید. ما امنیت جانی داشته باشیم تکریم شدن پیشکش
تابناك سانديسي ،سانسور نكن
انالله و انا الیه راجعون. آقایان موارد ایمنی مراکز عمومی و بهداشتی بابد بشدت رعایت گردد تمام این موارد از سهلنگاری در استاندارد های ایمنی میباشد هشدارهای ایمنی باید بطور مرتب پخش گردد و بازرسی ایمنی باید خیلی جدی گرفتا شود واصلا مراعات متخلفین نشود
تبریک بابت این چشم روشنی
چرا فکری به حال مجتمع علاءالدین نمیکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار