بازدید 92586
حزب‌الله عراق:

الکاظمی متعهد شده به حشد شعبی ضربه بزند

در پی حادثه یورش به مقر نیرو‌های گردان‌های حزب‌الله عراق در جنوب بغداد یکی از فرماندهان گردان‌های مذکور گفت: نخست‌وزیر عراق به آمریکایی‌ها متعهد شده به حشد شعبی ضربه بزند.
کد خبر: ۹۸۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 29 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، ابو علی العسکری یکی از فرماندهان گردان‌های حزب‌الله عراق، مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق را متهم کرد که به آمریکایی‌ها متعهد شده به نیرو‌های حشد شعبی ضربه بزند و در این راستا از گردان‌های حزب‌الله عراق شروع کرد.

العسکری ادامه داد: نیرو‌های رباینده ناگزیر شدند در برابر قدرت حشد شعبی جوانان عضو حشد شعبی را تحویل دهند و در پی توافق با ما آن‌ها را به یکی از مقرهایشان منتقل کردند.

این فرمانده حشد شعبی تصریح کرد: تدابیر وضعیت حقوقی جوانان را قبل از وارد کردن اتهامات ساختگی و کینه‌توزانه علیه آنها، پایان دادیم؛ اتهاماتی که برای آن‌ها ساخته و پرداخته شده بود و علیه تمامی کسانی که اقدام به ربودن آن‌ها کردند، شکایت خواهیم کرد.

این فرمانده گردان‌های حزب‌الله عراق اشاره کرد که نخست‌وزیر متعهد شده دیگر چنین اتفاقی تکرار نشود و تمام کسانی که داخل دولت و خارج آن هستند و چه کسانی که داخل کشور یا خارج آن هستند این مساله را تضمین کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار