بازدید 12103

گل محمدی: پیکان انتحاری بازی کرد

کد خبر: ۹۸۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲ 29 June 2020

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل پیکان بیان کرد: به هواداران که جایشان در ورزشگاه خالی بود، تبریک می‌گویم و این برد را به محمد انصاری تقدیم می‌کنیم. همه دوست داشتیم او کنارمان باشد، اما متاسفانه به دلیل مصدومیت کنارمان نبود. نیمه اول نیمه خوبی بود و توانستیم گل بزنیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم.

گل‌محمدی افزود: در نیمه دوم پیکان انتحاری بازی کرد و با حملات و توپ‌های بلند تلاش می‌کرد زود به دروازه ما برسد. توپ‌های دوم و سوم می‌توانست تعیین کننده باشد. گل دوم را خیلی به موقع زدیم و پس از آن بازی را کنترل کردیم و گل سوم را هم به ثمر رساندیم. پس از ۱۰۰ روز دور بودن از مسابقه شرایط سختی را تحمل کردیم.

گل‌محمدی در مورد شرایط وحید امیری خاطرنشان کرد: امیری به دلیل کشیدگی عضله چند هفته از مستطیل سبز است. این چیزی است که پزشک تیم گفت. مهدی عبدی هم تلاش کرد و گل‌های زیبایی زد. او جوان است، ولی باید تلاش بیشتری کند، چون می‌تواند بازیکن بهتری باشد. امیدوارم گل‌هایی که زد باعث غرورش نشود. او تمرینات خوبی با ما داشت و امروز هم عملکرد خوبی از خود نشان داد. ما یک مأموریت داریم که بردن بازی بعدی مان است. از فردا به فکر بازی با شاهین هستیم، آن‌ها هم مثل پیکان پر تلاش هستند. تیم پیکان را خیلی خوب دیدیم و عملکرد فنی که دیدم با جایگاه آن‌ها همخوانی نداشت.

او درباره وضعیت بیرانوند نیز گفت: زیاد از وضعیت بیرانوند اطلاع ندارم. بیرانوند تا ۱۱ تیرماه با ما قرارداد دارد و تا روزی که با ما قرارداد داشته باشد از او استفاده می‌کنیم. گل‌محمدی در پایان درباره قضاوت بازی گفت: از زاهدی‌فرد هم تشکر کنم که خیلی خوب بازی را مدیریت کرد. داوران هم مثل ما چند ماه دور از بازی‌ها بودند، ولی تبریک می‌گویم که خیلی خوب بازی را مدیریت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار