بازدید 20581
۴

انتقاد صریح محسن هاشمی از حناچی

مدیران در سال آخر مدیریت شان محافظه کار می شوند / دوست داشتم شهردار می شدم تا شهرداری کارنامه مقبولی ارائه دهد
کد خبر: ۹۸۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 27 June 2020

به گزارش «تابناک»، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با روزنامه شرق گفت: در مجموع فکر می‌کنم مدیریت شهری در این دوره در حوزه حمل‌ونقل موفق عمل نکرده است. با وجود آنکه در شورا همراهی صددرصد وجود داشته و در دولت نیز مخالفت‌هایی که قبلا بین رئیس‌جمهور و شهردار دیده می‌شد، وجود نداشت، شهرداری نتوانست از فرصت استفاده کند و الان که در ابتدای سال آخر این دوره هستیم، باید از هر روز این فرصت برای جبران استفاده کنیم.

محسن هاشمی در پاسخ به این سوال که:"‌ با توجه به تحولات و اتفاقاتی که در این دوران رخ داده، اگر به گذشته برمی‌گشتید، باز هم تمایلی برای شهردار تهران‌شدن داشتید؟ یا خوشحال هستید که در این شرایط در این مسئولیت نیستید؟" گفت: اگر از نظر عافیت‌طلبی و درامان‌بودن از انتقادات و هزینه‌ها نگاه کنیم، شاید از نظر شخصی به نفع من شد که در مسئولیت اجرائی مدیریت شهری قرار نگرفتم؛ اما اگر از بُعد انتظارات مردم و ظرفیت‌ها نگاه کنیم، علاقه زیادی داشتم که دست‌کم در چند اولویت این دوره بتواند کارنامه مقبولی به مردم ارائه دهد؛ به‌ویژه در چهار حوزه حمل‌ونقل عمومی، پسماند، نوسازی بافت‌های فرسوده و آسیب‌های اجتماعی، چه من شهردار می‌شدم و چه فرد دیگری، باید در این حوزه‌ها تحول انجام می‌شد و در این فرصت باقی‌مانده باید انجام بگیرد.

هاشمی افزود:اختلافی در نظر و دیدگاه بین شورا و شهرداری وجود ندارد؛ بلکه مشکل اصلی در اجراست، مدیران معمولا در سال آخر به‌ویژه اگر امید زیادی برای بقا و ماندن در دوره بعد نداشته باشند، محافظه‌کار می‌شوند و مدیران فعلی شهرداری که از ابتدا هم جسارت و ریسک‌پذیری زیادی نداشتند. ما فقط می‌توانیم در این سال آخر، شهرداری را تشویق کنیم و حتی هل دهیم که تحرک بیشتری داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
جداً هنوز متوجه نشدید؟.
مشکل اصلاحات، شهردار شدن یا نشدن شما نبود مشکل این بود که چسبیدن به قدرت و بدون ظرفیت و برنامه بودنتان است.
جسارت و ریسک رو هم بروید از فائزه خانم یاد بگیرید.
همه شما همین هستید که هستید
بعد از چهل و یک سال انقلاب فقط منیت دارید
اون از عوارضی
اون از طرح ترافیک
اون از جریمه های ناصحیح و...
فقط اجحاف و ورود پولهای حرام و اجباری از مردم
ظلم شما از طریق شهریان هایتان و ..
مگر شما در مترو بودید چکار کردید؟
مگر جز این نبود که چندین سال در کاخ زندگی فرمودید مگر جای غصبی نبود! علی برکت اله
سلام من 8 سال در زمان آقای کرباسچی مدیر ارشد شهرداری بودم فقط در خواست دارم سری به
مناطق ویا سازمان های شهرداری بزنید وحال
مراجعه کنندگان را ببینید
با سلام
وقتی فقط به این بهانه واهی که آقای چمران وارد شورا نشود ایشان را از شهردار شدن منع کردند نتیجه اش همین می شود !!! مثلا آقای چمران با یک رای وارد شورا میشد چه زیانی به بدنه این شورا وارد می شد؟ یا اینکه اسراری وجود داشت که نباید در شورا غریبه وارد می شد! در عجبم از حماقت بشر که انتها ندارد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر