بازدید 21275
با شکست منچسترسیتی و گواردیولا مقابل چلسی؛

لیورپول بعداز ۳۰سال قهرمان لیگ انگلیس شد

با توقف سیتی برابر چلسی، لیورپول ۸۶ امتیازی در فاصله ۷ هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل لیگ جزیره، پس از ۳۰ سال فاتح این رقابت‌ها شد.
کد خبر: ۹۸۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴ 26 June 2020

تیم فوتبال لیورپول هفت هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس با اقتدار قهرمان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان یورگن کلوپ که تنها دو امتیاز برای کسب نخستین عنوان قهرمانی تاریخ خود در لیگ برتر انگلیس فاصله داشت، بامداد امروز جمعه با شکست منچسترسیتی نزدیک ترین رقیبش در خانه چلسی ، عملا فاتح رقابت های فصل ۲۰۲۰ شد.

لیورپول آخرین بار سی سال قبل قهرمانی لیگ دسته اول انگلیس را که بالاترین سطح باشگاهی آن زمان محسوب می‌شد را تجربه کرده بود.

لیورپول فصل گذشته نیز تا آستانه قهرمانی رفت اما رقابت را به سیتی و گواردیولا باخت. جشن و پایکوبی سراسر شهر بندری لیورپول را فرا گرفته است.

پنجشنبه شب، از ساعت ۲۳:۴۵ چلسی در ورزشگاه "استمفورد بریج" میزبان منچسترسیتی بود که این دیدار حساس با نتیجه ۲ بر ۱ به پایان رسید. پولیشیچ در دقیقه ۳۶ گل اول بازی را برای چلسی به ثمر رساند، اما "کوین دی بروینه" ستاره بلژیکی منچسترسیتی در دقیقه ۵۵ بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه "فرناندینیو"مدافع میانی منچسترسیتی در دقیقه ۷۷ از بازی اخراج شد و "ویلیان" از روی نقطه پنالتی گل دوم چلسی را به ثمر رساند.

با این نتیجه جایگاه ۲ تیم در جدول رده بندی لیگ جزیره تغییری نکرد. منچسترسیتی با ۶۳ امتیاز در رتبه دوم و چلسی با ۵۴ امتیاز در رتبه چهارم باقی ماند.

با توقف سیتی برابر چلسی، لیورپول ۸۶ امتیازی در فاصله ۷ هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل لیگ جزیره، پس از ۳۰ سال فاتح این رقابت‌ها شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار