بازدید 21135
معاون دفتر روحانی:

ایران روزانه یک میلیون بشکه نفت از جاسک صادر می‌کند

معاون دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به آغاز عملیات احداث خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک از امروز به دستور حسن روحانی نوشت: ان‌شاالله در اسفند ۹۹ ایران ما ظرفیت آن را خواهد داشت که از جاسک، روزانه یک میلیون بشکه نفت صادر کند.
کد خبر: ۹۸۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 25 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«در این ‎سال سخت وطن و در تاریخ پر تب و تاب ‎نفت ایران، امروز، روز لبخند و امیدواری است؛ روزی سترگ برای ‎امنیت ملی ایران.

‏امروز به دستور ‎روحانی، عملیات لوله‌گذاریِ راهبردی‌ترین طرح صادرات نفت ایران آغاز شد؛ طرحی که به جهان اطمینان می‌دهد، ایران در هر وضعیت ‎خلیج فارس، نفت مشتریانش را تامین خواهد کرد.

‏در پنجشنبه‌ای دیگر از ‎پنجشنبه‌های افتتاح، احداث خط انتقال هزار کیلومتری نفت از گوره در بوشهر به بندر جاسک هرمزگان، در سوی شرقیِ ‎تنگه هرمز آغاز شد. رویدادی تاریخی که سبب می‌شود نفت ما تنها از یک سوی تنگه، به مشتریان تحویل داده نشود و جاسک پایانه‌ی جدید صادرات نفت ایران باشد.

‏در این ابرپروژه‌ی ملی، ۹۵% خدمات، تجهیزات و کالاها، ایرانی است و همه‌ی پیمانکاران و مشاوران این طرح راهبردی نیز ایرانی هستند. با تمرکز زدایی از پایانه‌های صادراتی کشور، توسعه‌ی ‎سواحل مکران شتاب بیشتری خواهد گرفت.

‏ان‌شاالله در اسفند ۹۹ ایران ما ظرفیت آن را خواهد داشت که از جاسک، روزانه یک میلیون بشکه نفت صادر کند. جهان به خوبی می‌فهمد و می‌داند که امروز چه رخ داد، امید که انصاف و وطن‌خواهی مخالفان دولت نیز اجازه دهد تا شهروندان ایرانی نیز از این رویداد ملی به خوبی آگاه شوند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر