بازدید 15401

فرمانده بلندپایه نظامی وابسته به سعودی کشته شد

یک فرمانده بلندپایه نیروهای هوادار «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن مقیم ریاض و وابسته به عربستان در نبرد با نیروهای مردمی کشته شد.
کد خبر: ۹۸۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 24 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری یمنی «سبأ»، سرتیپ ستاد « ناجی علی حنشل» فرمانده منطقه سوم عملیات نظامی وابسته به عبدربه منصور هادی در نبرد با نیروهای مردمی یمن در غرب استان « مأرب» کشته شد.

سبأ خاطرنشان کرد: حنشل دیروز سه شنبه در نبرد با نیروهای مردمی یمن در جبهه « صرواح » در استان مأرب کشته شد.

از سوی دیگر در همین رابطه نیروهای مسلح یمن دیروز (سه شنبه) همچنین چهارمین عملیات «مقابله به مثل» که از آن با عنوان «تعادل بازدارندگی» یاد می‌کند را در خاک عربستان انجام داد و طی آن ریاض پایتخت این کشور با تعدادی موشک بالستیک و پهپاد مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش شبکه «المسیره»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز سه شنبه در بیانیه‌ای گفت: ما به یاری خدا بزرگترین عملیات تهاجمی «تعادل بازدارنده» را بر روی پایتخت عربستان انجام دادیم و در این عملیات وزارت دفاع، اطلاعات و پایگاه هوایی «سلمان» و پایگاههای نظامی در شهرهای ریاض (پایتخت عربستان) ، «جیزان» و «نجران» را مورد هدف قرار دادیم.

شورای وزیران عربستان سعودی روز سه‌شنبه با اعتراف به حملات موشکی و پهپادی انصارالله یمن اعلام کرد که انصارالله یمن با ۸ فروند پهپاد و ۳ فروند موشک بالستیک، مناطقی در این کشور را هدف قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل