بازدید 16177

ثبت‌نام دوره‌های MBA و DBA دانشگاه تهران

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دوره تیر ماه MBA و DBA دانشگاه تهران با ظرفیت محدود آغاز شد.
کد خبر: ۹۸۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 24 June 2020

نیاز به آموزش هیچگاه برای شما متوقف نمی‌شود. مدیران در دنیای پر از تغییر و تحول امروزی نیاز دارند تا به علم روز مدیریت مجهز باشند تا بتوانند سازمان خود را در مقابل تغییر و تحولات بازار حفظ کنند. دوره‌های حرفه‌ ای مدیریت کسب و کار از جمله دوره MBA و دوره DBA جز بهترین گزینه‌ها برای مدیران جهت ارتقای مهارت‌های مدیریتی هستند. از این رو دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان دیرپاترین مرکز آموزش مدیریت در ایران اقدام به برگزاری دوره‌های ام بی ای و دی بی ای به صورت نیمه‌حضوری کرده است.

دوره‌های نیمه حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران بهترین فرصت برای مدیران پرمشغله است که بدون داشتن دغدغه حضور در تایم‌های خاص سر کلاس، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشند. همچنین دانشپذیران این دروره‌ها می‌توانند برای رفع اشکالات احتمالی از طریق سیستم تیکتینگ با استاد در ارتباط باشند و ارتباطات حرفه‌ای خود را از طریق ابزارهای موجود در پلتفرم آموزشی‌شان گسترش دهند.

علاوه بر بخش غیرحضوری هر ۴۰ روز یکبار یک کلاس حضوری در روزهای جمعه تشکیل می‌شود تا دانپشذیران با اساتید و هم‌دوره‌ای‌های خود ارتباط مستقیم داشته باشند.

دوره‌های نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران به صورت یکساله برگزار می‌شود و در پایان به فارغ‌التحصیلان گواهی دوزبانه از طرف دانشگاه تهران صادر می‌شوند. این گواهی‌ها همچنین قابلیت ترجمه و دریافت مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را دارند.

 

شرایط ثبت‌نام در گروه تیرماه

گروه‌های آموزشی با توجه به ظرفیت دانشگاه باز می‌شوند. برای اطلاع از وضعیت ثبت نام دوره MBA و ثبت نام دوره DBA به وبسایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه کنید یا با شماره 021-22136764 تماس بگیرید.

همچین در صفحات اینستاگرام و تلگرام ما با آی دی @vla.ir اطلاعات تکمیلی قرار گرفته است.

انتهای رپرتاژآگهی/

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار