بازدید 14007

تصادف شدید در بزرگراه یاسینی

کد خبر: ۹۸۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 21 June 2020

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادفی در بزرگراه یاسینی خبر داد و گفت: در پی این تصادف یک راننده فوت و دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد رازقی با اشاره به تصادفی که دقایقی قبل در یکی از محورهای پایتخت رخ داده بود بیان کرد: در ساعت ۱۳:۴۶ ظهر امروز تصادفی در مسیر شرق به غرب بزرگراه یاسینی در ورودی به رسالت بین چند دستگاه خودرو رخ داد.

وی افزود: یک دستگاه اتوبوس بین شهری در حال تردد بوده که به علت توقف ناگهانی خودروی پرایدی که در جلوی آن قرار داشته است مجبور به تغییر مسیر می‌شود و با کامیونتی که ضایعات چوب حمل می کرده است برخورد می‌کند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در نتیجه این برخورد کامیونت حامل ضایعات چوب واژگون می‌شود و یک دستگاه وانت پیکان هم که بین این اتوبوس و کامیونت قرار داشته است مورد صدمه قرار می‌گیرد.

رازقی گفت: متأسفانه راننده وانت پیکان در دم فوت می‌کند راننده کامیونت مجروح می‌شود و یکی از مسافران سرنشین اتوبوس نیز مجروح می‌شود.

وی در پایان گفت: این حادثه در نتیجه یک فوتی و دو مصدوم داشته است در همین جا به تمامی کاربران ترافیکی توصیه می‌کنم قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص فاصله طولی را رعایت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر