بازدید 497262

زبان ترامپ را فقط احمدی نژاد می‌فهمد!/ فعالیت جدی رییس دولت‌های نهم و دهم برای ۱۴۰۰ از آذر ماه ۹۹/ اشتیاق فراوان احمدی‌نژاد برای مذاکره با آمریکا

صحبت‌های احمدی نژاد درباره مذاکره با ترامپ، موضوع جدیدی نیست و او چهارم تیرماه ۹۸ نامه‌ای به ترامپ نوشت و او را به تفصیل پند و اندرز داد. البته رئیس دولت مهرورز در دوره ریاست جمهوری اش و پس از آن اشتیاق زیادی برای مذاکره با آمریکایی‌ها از خود نشان داده و نامه‌هایی که او بار‌ها به اوباما و ترامپ نوشته و البته با بی اعتنایی آن‌ها مواجه شده...
کد خبر: ۹۸۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 19 June 2020

زبان ترامپ را فقط احمدی نژاد می‌فهمد!/ فعالیت جدی رییس دولت‌های نهم و دهم برای ۱۴۰۰ از آذرماه ۹۹/ اشتیاق فراوان احمدی‌نژاد برای مذاکره با آمریکا

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است سوم نوامبر ۲۰۲۰ یعنی سیزده آبان ۱۳۹۹ برگزار شود. در این رقابت‌ها «دونالد ترامپ» رییس جمهور فعلی آمریکا با یک یا چند نفر از نامزد‌های این انتخابات به ویژه «جو بایدن» کاندیدای حزب دموکرات و معاون «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق ایالات متحده برای تصدی کرسی ریاست جمهوری و باقی ماندن در قدرت برای چهار سال دیگر رقابت خواهد کرد؛ انتخاباتی که بی تاثیر در فضای سیاسی کشور ما هم نخواهد بود.

به گزارش «تابناک»، طبق آنچه رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده اند سران حزب جمهوری خواه آمریکا در ادامه حمایت خود از ترامپ دچار تردید شده اند و شاید برای انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ مسیری متفاوت‌تر اتخاذ کنند و ترامپ را در صحنه رقابت‌ها تنها بگذراند. روزنامه نیویورک تایمز نوزدهم خردادماه سال جاری فاش کرده بود که "جورج دبلیو بوش" رئیس جمهور سابق آمریکا و "میت رامنی" سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا از انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده حمایت نخواهند کرد.

نیویورک تایمز نوشته بود: برخی رهبران جمهوریخواه آمریکا با این چالش روبه رو شده‌اند که آیا از رئیس جمهور فعلی ایالات متحده یا از نامزدی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ میلادی حمایت کنند.

انتخابات آمریکا در حالی قرار است نوامبر ۲۰۲۰ برگزار شود که سیاست‌های تحریمی دولت «دونالد ترامپ» و همچنین ترور شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در دی‌ماه ۹۸ سبب شده تا روابط تهران_واشنگتن، تاریک‌ترین روابط را طی چند دهه اخیر به خود بگیرد و خروج یکجانبه ترامپ از برجام راه هرگونه مذاکره مجدد بین ایران با سردمداران کاخ سفید را بسته است.

درست شش ماه پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز در اردیبهشت‌ماه یا خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و «حسن روحانی» کلید پاستور را پس از هشت سال سکان‌داری به شخص دیگری تحویل خواهد داد.

کارشناسان سیاسی معتقدند که ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ آمریکا تاثیر مهمی بر شرایط سیاسی ایران نیز خواهد داشت، چون در صورت پیروزی یک دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا می‌توان به بازگشت آمریکا به برجام و سپس باز کردن راه مذاکره مجدد با این کشور امیدوار بود؛ اما انتخاب ترامپ می‌تواند مسیر دیگری را در این راه ترسیم کند.

هرچند هنوز در ایران هیچ فردی برای انتخابات ۱۴۰۰ رسما اعلام آمادگی نکرده و تا نام‌نویسی برای انتخابات زمان زیادی مانده است، از گوشه و کنار جریانات سیاسی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان گمانه‌زنی‌هایی مطرح می‌شود و نام برخی افراد به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ به گوش می‌خورد.

شنیده‌های خبرنگار «تابناک» حکایت از خبر قطعی و موثق در خصوص کاندیداتوری «محمود احمدی نژاد» رییس دولت‌های نهم و دهم دارد که گفته می‌شود در آذرماه در یک سفر استانی رسما اعلام کاندیداتوری خواهد کرد تا بار دیگر شاهد ورود و حضور او در عرصه انتخابات باشیم؛ اما به نظر می‌رسد، همچنان برای تایید صلاحیت احمدی نژاد تفاوتی نسبت به انتخابات گذشته شاهد نباشیم.

یکی از نزدیکان احمدی نژاد که نخواست نامش فاش شود، در همین رابطه به خبرنگار «تابناک» گفته است: احمدی نژاد قطعا نامزد خواهد شد، چون واقعا اگر می‌خواهند مشارکت بالا برود این کار فقط با تایید احمدی نژاد ممکن است!

وی درباره مذاکره ایران با آمریکا در صورت کاندیاتوری احمدی نژاد و پیروزی وی نیز گفت: زبان امثال ترامپ را فقط احمدی نژاد می‌فهمد.

اخیرا یکی از سایت‌های خبری در خصوص احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد، نوشته بود: احمدی نژاد که در انتخابات ۱۳۹۶ رد صلاحیت شد، بر این باور است در سال ۱۴۰۰ شرایط برای او و همفکرانش فراهم خواهد شد و شورای نگهبان چاره‌ای جز تایید او نخواهد داشت و از این روی، آن‌ها می‌توانند در عرصه انتخابات حضور یابند. آیا این تحلیل گروه احمدی نژاد عینیت خواهد یافت یا آن که او بختی برای عبور از فیلتر شورای نگهبان نخواهد داشت، باید منتظر ماند.

سخنان و کنش‌گری احمدی نژاد درباره مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و بین المللی حکایت از تلاش و تقلای او برای حضور جدی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در سال ۱۴۰۰ دارد.

او چند روز پیش طی یک گفت‌وگوی اسکایپی با شبکه «یو. اس. ایران. تی‌وی» از «دونالد ترامپ» رییس‌جمهور آمریکا خواسته بود در مشی دولت آمریکا تغییر ایجاد و رویه هایش را اصلاح کند. احمدی نژاد گفته بود: انتظار از آقای ترامپ این است که در مشی دولت آمریکا تغییر ایجاد کند و بیاید و گفت وگو کند.

وی تصریح داشته بود: تنظیم یک طرفه توافق و لغو یک طرفه توافق، میان دو ملت بدبینی درست کرد. اصلاح جهان فقط در فضای تفاهم ممکن است.

صحبت‌های احمدی نژاد درباره مذاکره با ترامپ، موضوع جدیدی نیست و او چهارم تیرماه ۹۸ نامه‌ای به ترامپ نوشت و او را به تفصیل پند و اندرز داد. البته رئیس دولت مهرورز در دوره ریاست جمهوری اش و پس از آن اشتیاق زیادی برای مذاکره با آمریکایی‌ها از خود نشان داده و نامه‌هایی که او بار‌ها به اوباما و ترامپ نوشته و البته با بی اعتنایی آن‌ها مواجه شده نیز حکایت از این داستان دارد.

او بیست روز بعد از نامه اخیرش به ترامپ، گفت و گویی با روزنامه نیویورک تایمز صورت داد و خواستار مذاکره با رئیس جمهور آمریکا شد و گفت: ترامپ مرد عمل است. او همچنین یک تاجر است و بنابراین قادر به محاسبه سود و زیان و تصمیم‌گیری بر این مبناست. ما به او می‌گوییم، بگذارید هزینه‌های بلندمدت (تنش و یا همکاری) بین دو کشور را محاسبه کنیم و کوته‌بین نباشیم.

به نظر می‌رسد محمود احمدی نژاد نیز همچون برخی از اصلاح‌طلبان، که چشم به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا بسته تا متناسب به نتیجه انتخابات سوم نوامبر استراتژی خود را تعیین کند، اندک نگاهی به انتخابات آبان‌ماه امریکا دارد و پس از نتایج آن کنش‌های سیاسی و فعالیت‌های تبلیغاتی وی برای ۱۴۰۰ حالت رسمی‌تر و جدی‌تری خواهد یافت.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴۰۰
بله اگر بولتون و پمپئو نتوانستند ترامپ را وادار به جنگ با ایران کنند، اما احمدی نژاد به یقین این کار را خواهد کرد
پاسخ ها
شمبک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
در مقابل زورگویی های امریکا و اسراییل گزینه احمدی نژاد برای ریاست جمهوری عالی ست از قدیم گفته اند سنگ را سنگ می شکند کلوخ را کلوخ /
علی
| United States of America |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
ناشناس جون من مجبور شدم نظرم رو اینجا بذارم چون نمی‌دونم اشکال از تابناکه یا آیفون ۱۰ منه که نظر تازه میذارن ارسال نمیشه ولی به یکی جواب بدم ارسال میشه. در هر صورت نظر من در مورد این مقاله از اینجا به بعده.
تابی جون تو رو خدا دست از سر کچل احمدی نژاد بردارین. بالاخره کدوم وری هستین شما؟ شما همش همزبان و هم کلام با دشمنان قسم خورده ایران (صهیونیستها) همش دارید اخمدی نیجاد اخمدی نیجاد میکنید. ول کنید تو رو خدا. برید به کارای مهم‌تر برسید. اگه از صدقه سری همین اخمدی نیجاد نبود که هنوز هم باید کاسه گدایی بر میداشتیم دور دنیا راه می‌افتادیم که یک کم اورانیوم ۲۰٪ غنی شده به ما بدن که رآکتور دانشگاه تهران از کار نیفته و ایزوتوپ‌های لازم برای داروهای هسته‌ای رو همچنان تولید کنه. حالا این بابا چند تا غلط اضافه هم کرده. ولی انگار دشمنی شما با اخمدی نیجاد خیلی ریشه دارتر و عمیقتر از دشمنی شما با صهیونیستها و همچنین دشمنی صهیونیستها با اخمدی نیجاده. بالاخره خطتون رو مشخص کنید. هی همینطور این گزارشهای کینه توزانه تون رو میخونم و هیچی نمیگم دیگه حوصله‌ام سر رفت و باید یک چیزی میگفتم.

چشمهاتون رو باز کنید و یک نگاهی هم به اطراف بیندازید. زت زیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
با همین ادبیات های ترساندن مردم امدن سر کار این دوستان شما و به کشور گند زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
یعنی باورت اینه که روحانی سایه جنگو از ایران برداشته ؟ نمی دونم چی بگم افرین به تخیلت بالاخره رسانهها مخا رو شستشو می ده دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
احمدی نژاد فرق کرده
من طرفدار ایشون نیستم
اما قسم میخورم از لحظه اولی که شنیدم قرار روحانی جانشین احمدی نژاد بشه مطمئن بودم وضع بدتر میشه
که شد دلار 3700 بعد 7 سال شد 18 تومن
همیشه بد میره و بدتر میاد
این یه نظریه ثابت شده هست
نفر بعدی قطعا بدار میکنه شرایط رو
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ترامپ بسیار بهتر از طرف ایرانی است. ترامپ ا قدرت دارد و
کمی توهم و طرف ایرانی قدرت ندارد ولی توهمش تا بینهایت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
راى بى راى !!!نه احمدى نزاد،نه رئيسى ،نه لاريجانى،نه ظريف،نه خاتمى،نه قاليباف،نه ترامب،نه بايدن...
ناشناس
| - |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ناشناس 9:1 احسنت. هر کسی بیاد رای بی رای. اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
عجبم از عده ای که روحانی ۱۴۰۰ میکردن بی بی سی حمایت میکرد حالا شدن مخالف رای دادن و قتی گند
زدن حالا فرار به جلو میکنن بازم احمدی نژاد که مسکن مهرش و سهام عدالتش بعد هشت سال دولت تنبلها چاره سازه جالبه ۳۲ سال( موسوی هاشمی خاتمی روحانی) کشور دست بلدم بلدم ها بوده هنوز اوپوزاسیون هستن خدااااااااا.... اینا کین؟
ناشناس
| - |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
خداااااا تو دیگه کی هستی
احمدی نژاد عشق مردم مستضعف ایران
فقط و فقط به تو رای میدیم که درد مظلومان رو میدونی

فقط تو بودی که سرپناه شدی برای مردمی که در شهوت سیری نا پذیر سرمایه داران و مالکان خانه های گرانبها در حال له شدن هستند

من و تمام اطرافیان من فقط و فقط اگه احمدی بیاد میریم رای میدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
چندش شدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
برای شما و تمام اطرافیانتان،راه باز است و جاده دراز،صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
حمیدجانباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
باعث تاسفه که آدم عاقل ازیک سوراخ دوبار گزیده بشه
ادوارد
| Germany |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
پارس نه واق واق
ناشناس
| - |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
عقل تو واطرافیانت ملت رو به این روز انداخته
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
ممه رو لو لو خورد، وضعیت اینقدر خرابه که صدتا احمدی نژاد و نه هیچ کس دیگه هم هیچ کاری نمیتونن بکنن
آمریکا در میزان مبتلای کرونا مقام اول را دارد
آمریکا در سرانه فوتی نسبت به جمعیت مقام هشتم را دارد
در سرانه مبتلا مقام یازدهم را دارد.

این آمریکا حق ادعای کدخدایی جهان را ندارد. بشرطی که بتوان از دست غربخدایان خود را خلاص کنیم.
تنها کاربرد احمدی نژاد کشیدن مخالفان خود "بخصوص اصلاح طلبان " بپای صندوق آراست ! حال آنکه اصلاح طلبان باید آنقدر دچار بینش و تفکر باشند که فقط بخاطر انتخاب فرد مورد وثوق خود به پای صندوقها بروند ونه برای ممانعت از رای آوردن دیگران !
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
رای بی رای
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
رای سیری چند همهش بازیچه است.
بدران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اصلاح طلب بینشش کجابود.اگه بینش داشت توانتخابات چندوقت پیش مجلس به کار می برد.بینش اصلاح طلب یعنی مثل گداها باید به دست ترامپ نگاه کنیم
شاید پذیرشش براتون سخت باشه اما این آقا تنها رئیس جمهور ایران بود که تحصیلات آکادمیک (به معنای واقعیش و در دانشگاه واقعی) داشت. حالا شما هی بکوبینش تخریبش کنین مسخره ش کنین اما همین احمدی نژاد پر از ایراد یه سر و گردن از مابقی روسای جمهور عملکردش بهتر بوده.
مابقی دولت ها اگه فقط یکی از کارهای احمدی نژاد رو کرده بودن تا ابد الدهر بهش می نازیدن یعنی شما ببین روحانی یه برجام داشته دولتش که بر باد رفته و جز ضرر هیچ چی عاید کشور نکرده هنوز بهش می باله فرض کن مثل دولت احمدی کل ناوگان حمل و نقل عمومی رو نو کرده بود و ماشینای فرسوده رو اسقاط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
میشه دقیقا بفرمایید ایشان چه سالی لیسانس و فوق لیسانس و دکترا گرفتند؟از اول انقلاب چه شغل هایی داشتند؟در جنگ دقیقا کجا بودند؟ با هشتصد میلیارد دلار فروش نفت چه کردند؟ معاون اولش و اطرافیان درجه ی یکش ،همچون بقایی و مشایی و عبدالرض اکبری چرا زندان رفتند؟ چرا یازده روز خانه نشین شدند؟ و هزاران چراهای دیگر؟
بدران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
درود برشرفت که حرف ونفست حقه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
تحصیلاتش سهمیه ای بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
لابد با پول باباش
اگر به سواد آکادمیک بود که با این همه تحصیل کرده که به خارج هم صادر میکنیم باید بهترین دنیا بودیم
مهدی -
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
چون ادعا کردی جواب دادم . کسی که استاندار اردبیل بود و همزمان در تهران در حال درس خواندن و رساله نوشتن . بماند که در مورد رساله دکتری اش هم حرف و حدیث فراوان هست و بماند !!!!!
حضور اصلاح طلبان حتی ۱۰درصد هم در مشارکت مردم تاثیرگذار نخواهد بود زیرا عمر آنها به پایان رسیده فقط رقابت اصولگرایان با احمدینژاد می تواند حتی مشارکت را به بالای ۵۰درصد برساند که قطعا احمدی نژاد با اختلاف هم برنده می شود.
سلام بر آقای احمدی نژاد

یادت یه زمانی می گفتی تحریم ها کاغذ باطله هستن

بعداز حدودا 9 سال قیمت ها
پراید حدودا 100 میلیون
قیمت سمند حدودا 130 میلیون
قیمت ال 90 حدودا 200 میلیون
دلار حدودا 19 هزار تومان
قیمت سکه حدودا هشت میلیون
.
.
.
جهت یادت آوری
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
بله در زمان این مرد واقعا کاغذ پاره بود بعد ۹ سالهنوز
!!!!! !!!هم تقصیر احمدی نژاده!!!!!!
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
بله یادمه
چه ربطی به احمدی نژاد داره
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
بله درسته تحریم فقط یه تیکه کاغذ بی ارزشه در صورتی که تو به خودت باور داشته باشی و خودت رو محتاج دیگران ندونی چیزی که انسان های ویروسی نمیکشن و با بالا پایین رفتن ارزش ارز خارجی اجازه میدن اونا تایین کنن که قیمت کالا رو.ک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
افرین افرین . مشکل احمدی نژاده
بدران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
جهت یاد اوری.اون تحریمها مال هسته ای بودم اون هم ۲۰درصد وپراید۷تومان بود.الان چی هسته ای تعطیلپراید۱۰۰تومان.اصلاح طلبان ملت ومملکت رومفت فروختند
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
زمان احمدی نژاد پراید نهایتش 22ملیون بود
دلار هم3هزار پانصدتومان بود به لطف آقای کلید ساز وهم چنین با تدبیر وامید به این مقدار رسیده
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
هیچکدوم از این اتفاقات در زمان احمدی نژاد نیفتاده کرج جان !

اصلا ربطی هم به تحریم ها نداره
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
مردی که باج نداد بیشترین سرمایه گذاری خارجی جذب کرد و گرانی اش نصف این دولت هم نبود حتی زمان خاتمی هم دلار پنج برابر شده بود سهام دولت سه میلیون مسکن- هزاران جاده - ریل دوبرابر کردن نیروگاه برق - چندبرابر شدن سرعت اینترنت - ماشین سوار شدن و گوشی دار شدن مردم ولی به خدا کورید
یعنی رییس جمهور انقدر اختیارات داره که بخواد مذاکره کنه یا نکنه؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
نه پس اختیار ندارد
این روحانی جتی پزونده را از شورای امنیت ملی بیرون کشید و اورد زیر نظر وزیر خارجه
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شما بعد 8 سال گند زدن به مملکت و برباد دادن تمام سرمایه مملکت به اسم برجام و فساد های بسیار زیاد اقتصادی و فرهنگی و روحانی 1400 کردن دیگه چه رویی دارید تمام مملکت 32 سال دست شما بوده موسوی خاتمی هاشمی روحانی چه کردید اینم وضع مملکت فقط بلید بگید بلدم بلدم بلدم.
مردی که باج نداد بیشترین سرمایه گذاری خارجی جذب کرد و گرانی اش نصف این دولت هم نبود حتی زمان خاتمی هم دلار پنج برابر شده بود سهام دولت سه میلیون مسکن- هزاران جاده - ریل دوبرابر کردن نیروگاه برق - چندبرابر شدن سرعت اینترنت - ماشین سوار شدن و گوشی دار شدن مردم ولی به خدا کورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
خاله بازی و قهر و آشتی فراموش شد...
اگر بینا بودیم که امثال ایشون رئیس جمهور نمیشد.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
نه بابا اینا خودشون رو زدن به کوری.
به این آقا یاد آوری کنید 8 سال ریس جمهور بوووووود
پاسخ ها
خسرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
خدمت به مردم محروم کرد از کسی نترسید جلوی نامرد ایستاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
به شما هم یاداوری می کنم الان 7 ساله نیست از عملکردتون بگین جای کوبیدن گذشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
کاشکی بقیه به گرد پاش میرسیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
بر احمدی نژاددورود
مگه تو ايران رئيس جمهور كاره ايه؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
یه نظر به قانون اساسی بنداز ببین رییس‌جمهور همه کاره است اما چون حاج آقای روحانی شکست خورد خصوصا در برجام_علیرغم مخالفت رهبر_ چون انداختن که رییس‌جمهور هیچ کاره ست و بعضی ها واقعا باورشان شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اگه نیست پس چرا این قدر سر و دست می شکنن براش ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شما کی هستید که با این جملاتی رئسای جمهور را با این همه اختیارات، از همه کمکاریها تبرئه می کنید
سعید
| Canada |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
درود بر شما . راست میگی ،رییس جمهور کیلویی چند
تو این مملکت هر کی ساز خودشومیزنه تا یار که را
خواهدومیلش به چه باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
پس برای چی اینقدر زور میزنن برای انتخاب شدن
چه زوجی بشن این دوتا!!
بله دقیقا پیش بسوی کره شمالی و ونزوئلا شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
همین الان از کره شمالی بدتریم
معلومه که رای میاره. مردمی که روزی بد احمدی نژاد رو می گفتن الان آرزو می کنند کاش به جای روحانی احمدی نژاد رئیس جمهور بود. روحانی کشور رو رسما 8 سال به عقب برد.
ما مردم ایران اگه از گذشته درس بگیریم دیگه نباید گول آدمهایی مثل احمدی نژاد رو بخوریم وقتی حضرت آقا فرمودند که ما با آمریکا مذاکره نمیکنیم اگر هم بخوایم مذاکره کنیم با این دولت آمریکا یعنی ترامپ مذاکره نمیکنیم...اون وقت کسایی مثل احمدی نژاد برای شلوغ بازی و رای جمع کردن بحث مذاکره رو پیش میکشن!!! البته ناگفته نماند که ما کلا رای نمیدیم چه این باشه چه اون
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
من اشتباهی مثبت دادم. پس میگیرم
بدران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اگه دم ازحضرت اقا میزنی که خود ایشون همه رومکلف کردن.حرفات تناقض داره باهم یاشایدهم ایرانی نیستی
هیچ کس زبان ترامپ و پمپئو را نمیفمد!
کانال تلگرام ایشان فیلمهایی منتشر کرده در مورد مذاکرات هسته ای و خاطرات دیدار مسئولان درباره مذاکرات محرمانه عمان و ادعاهای خاص از ایشان در یک جمعی و ادعا که ایشان طرح ۶ ماهه داشته اند برای حل بحران هسته ای و ادعای بی اثر شدن تحریم ها ولی باز نگذاشتند ایشان ان را انجام دهند!!!!
متاسفانه کانال تلگرام ایشان مخاطبان را خیلی کم حافظه تصور کرده و ادعاهای خاص ایشان را با اب و تاپ بازنشر کرده!!!!!
بنده خدا شما ۷ سال و نیم رییس دولت بودید و مدیریت کشور دستتان و ۸۰۰ میلیارد دلار را به باد فنا دادید و مملکت پر و پیمان را ان چنان ضعیف کردید که مجبور به مذاکرات رو در رو شدند مسئولان و شما میگفتی ۶ ماه دیگه هم به شما وقت میدادند؟؟؟؟.
هر کاری در ۷ سال و نیم کردید در ادامه هم انجام میدادید و ادعای خاص نکنید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اول بگه اون 800 میلیارد دلار رو چه کار کرده بعد بیاد نامزد بشه. کسی که اون طوری می گفت بگم بگم حالا در مورد بزرگترین اختلاسهای کشور و بزرگترین دزدی های کشور توضیح بده. دزدی های 3000 میلیاردی به بالا از زمان ایشون شروع شد.
چرااینهمه برعلیه احمدی نژاد مطلب منتشرمیکنید؟ بازگشت دوباره اش به سیاست ؟ یک چیزبسیارمشخص وواضح است احمدی نژادهرچه بود عملکردش صدبرابر بهترازروحانی بود
خبرفوری: قاضی منصوری در رومانی خودکشی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
کشته شدن شک نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خود کشیش کردند
سگ زرد برادر شغاله چه دموکرات و چه جمهوری خواه هردو در طول سالهای گذشته خصومت خود را با ایران بخوبی نشان داده اند حتی زمان اوباما بیش ترین تحریم و توطئه علیه ما صورت گرفته پس بیخود خوشبین نباشید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
در باره اینور هم همین صدق میکنه
احمدی نژاد بعد اون همه گندش دوباره میخواد بیاد چی کار؟!
مذاکره ای که احمدی نژاد می کرد چه مذاکره ای بود و مذاکره ای که این ها در این دوره کردن چه مذاکره ای
از باج ندادن رسیدیم به باج دادن حتی وضع مردم را هم خرابتر کردن این اقایان زبان دنیا فهم!
احمدی نژاد تایید صلاحیت نشه مشارکت در انتخابات زیر 20 درصده هر چند وی فاجعه قرن 21 بود و هست و خواهد بود و مسبب تمام تحریم ها هم وی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
کسی رای نمی ده با احمدی نژاد یا بی احمدی نژاد اصلا احمدی نژاد وزنی نداره که مهم باشه مردم دیگه از این نمایش ها عبور کرده اند
سورنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
کوری چشم مزدورانی مث شما بازم انقلاب مث کوه استوار خواهد ایستاد .مردم ایران فریب شما رو هرگز نخورده و نمیخورن
زبان امثال ترامپ را فقط احمدی نژاد می‌فهمد.) بله بن بست در بن بست می شود نه اینکه مشکلی از مشکلات ایران حل می شود فقط این همزبانی باعث بدتر شدن اوضاع می شود
شورای نگهبان چاره ای جز تایید او نخواهد داشت و از این رو آنها می توانند در عرصه انتخابات حضور یابند
شورای نگهبان در انتخابات 88 علنا و حتی از تریبونها از احمدنژاد حمایت کرد چرا حالا تاییدش نکنه ؟
زمان خاتمی نیز بلایی اروپایی ها سر دوم خردادی ها آوردند که خاتمی روز آخر کارش مرکز یو سی اف اصفهان را باز کرد و رفت.
قرار نیست 1400 انتخاباتی باشد.
رای بی رای
پاسخ ها
قل مراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
مردمی که با 45500تومان ساکت میشن هر بلایی سرشون بیاد حقشونه
برای مذاکره و رسیدن به وضعیت پایدار در حالت تخاضم بین دو کشور علاوه بر فهمیدن زبان و علم مذاکره نیاز به علم و آگاهی کافی از قدرت و نیت و امکانات حریف و البته خودمان داریم که احمدنژاد هیچکدام از این علوم و اگاهی ها را ندارد و البته بعید می دانم تضمیم گیران ارشد کشور که تشخیص دادند که در برهه ای باید نرمش قهرمانانه داشته باشیم دوباره به ریسک آمدن یک ادم نااگاه با تصمیمات خلق الساعه تن در بدهند چون کشور نه توان درگیری را دارد نه پول برای بریز بپاشهای احمدنژادی
فقط احمدی نژاد
فقط احمدی نژاد و دیگر هیچ.
تابناک چرا به فریبکاری مداوم ادامه می دی. نمی دونی که مذاکره با این و اون در حد احمدی نژاد نیست و تصمیم از جائی بالاتر از ایشون گرفته می شه و در این مورد فرقی بین خاتمی و احمدی نژاد و روحانی نیست..
اره واقعا این دوتا خوب زبون همو میفهمن..
برای این مجلس فعلی ریاست جمهوری احمدی نژاد پسندیده است (جفت پوچ)
پاسخ ها
سورنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
قبلی که جفت کوچ بود و جفت مفت
یه 8 سال دیگه!؟
در اینصورت نتانیاهو موفق میشه اسرائیل رو ششمین عضو دایم شورای امنیت کنه!
خوب مردمو با این حرفا سرگرم کردن
من طرفدار پروپا قرص دولت عدالت بوده و هستم.اما خط قرمز نسل ما دهه شصتیها مذاکره با تروریستهایی است که ناجوانمردانه سردار رشید اسلام را ترور میکنند و با ژست قلدرمابانه و پیروزمندانه پشت تریبون رسانه ای خبر آن را میدهند و بدان افتخار میکنند.دکتر احمدی نژاد یا هر احد دیگری بداند و ملکه ذهنش بکند بعد از شهادت امیر سپهبد سلیمانی مذاکره با جنایتکاران آمریکایی خط قرمز ما جوانان انقلابی خواهد بود.والله قسم تا انتقام خون حاج قاسم از میدان جنگ با تروریستهایی چون ترامپ قمارباز شانه خالی نخواعیم کرد.بنابراین در تبلیغاتتان از هر چه که دوست دارید وعده بدهید اما نامی از توافق ذلت نبرید که خونمان آماده ریخته شدن است.والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
چرا با عراقی ها که هزاران جوان که خیلی از آنها از سلیمانی هم برتر بودند را شهید کرد و حکومت شما شد برادر جون جونی عراقی ها
همان هشت سالی که احمدی نژاد زبان افرادی امثال ترامپ را فهمید و حاصل کارش تصویب چندین قطعنامه تحریم کمر شکن در شورای امنیت سازمان ملل ، اتحادیه اروپا و آمریکا شد برای هفت پشت ملت ایران کفایت می کند.
احمدی نژاد دیگه دوره اش گذشته و سوخت و رفت
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
احسنت ولی خودش باورش نشده و دوستداره برگرده به اون جایگاه ظلاییو سکه و سیبزمینی به مردم بده ازونورم ۷۰۰ملیاردپول نفتو نابودکنه و کلی کاغذ پاره دیگه ازسازمان ملل برامون هدیه بیاره ولی محمودجان دورت گذشته اینو قبول کنو برو دنبال زندگیت باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
بدون مزاکره باامریکا مردمرا خاک وخاشاگ خطاب کرد
!!!!!!بامزاکره که دیگه معلومه
یا مقلب القلوب !
خوش امدی محمود خان
بشکنددست کسی که بعدارسپهبدقاسم سلیمانی دَم ازمذاکره بزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
سلام واقعا بشکند دستی که بخواهد با آمریکا کودک کش و مظلوم کش قمار باز که باعث شهادت بهترین ها شد .هرچند احمدی نژاد در دوره خودش کارهایی عام المنفعه کرد.
ولی مذاکره بی مذاکره ا
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
درود بر احمدی نژاد عزیز که تو اون ۸ سال به فریادمون رسید بازم به فریاد مردم برس
پس نباید نگران باشیم زیرا با آمدن محمود کلیه تحریمهای منجمله شورای امنیت نیز برمیگردند زیرا ایشان عقیده داشتند تحریم ها را کاعذ پاره ای بیش نیست
سلام کوروش کبیر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
چه توهینی از این بزرگتر به کوروش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
پس کوروش هم مثل احمدی نژاد بوده؟
سلام حالا نیکی را ارزشیابی کن
امام همیشه میگفت فقط رفراندم آنهایی که اینقدر از احمدی نژاد بد میگویند بدونه هیچ تبلیغی یک رای گیری بگذارند ببینند مردم چه کسی را میخواهند احمدی نژاد تنها کسی بود به حرف مردم گوش می داد حتی نامه های مردم را بی پاسخ نمیگذاش تنها کسی بود که مردم محروم را رسیدگی می کردبلخره این طبیعت دنیاست آدم خوب دشمن زیاد دارد
سلام ۹۸
کوروش کبیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
چراپشت سراحمدی نژادبدمیگین زپام احمدی نژادپرایدبود۷تومن الان هست ۹۰ملیون بیشترمردم درزمان احمدی نژادخانه دارشدن ولی الان بیشترچادر نشینن
تنها کسی ک درد فقیر فقرارو میفهمه احمدی نژاده تو کل این مملکت
سلام
مردم ازار به کشورت خدمت کن
ایران پاینده باد
احمدی نژاد اراده بکنه هر قدرت اهریمنی رو نابود می‌کنه.
فقط احمدی نژاد میتونه با تهدید به جنگ سخت، تهدیدات جنگ نیمه سخت و نرم علیه ما رو خنثی کنه.
مدیران فعلی یه سری کارمند پشت میز نشین هستن، که توانایی شون در حد امضا کردنه. مملکت داری مدیرانی می خواد که روزی ۴ ساعت بخوابن و غذاشون رو تو مسیر رفت و آمد بخورن.
زنده باد احمدی نژاد.
کسی میدونه چطوری میشه به هواداران دکتر احمدی نژاد پیوست؟
سر احمدی نژاد به کل هیکل این دولت می ارزه.
ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
احمدی نژاد تمون شد ...نه اصلاح طلب نه احمدی خرافاتی و‌متوهم‌...
احمدی نژاد شش سال اول بی نظیر بود و خیلی کارهای بزرگی کرد ولی دوسال آخر آنقدر حاشیه ساز شد که مردم را خسته کرد و مردم از لج حاشیه پردازی ها و اشتباهات بسیار او به دولت ضعیف روحانی رای دادند..مردم در دوسال آخر احمدینژاد آرامش نداشتند..
ميخوان باترامپ مذاکره کنند
گفتند احمدی نژادبیاتوبرومذاکره کن
صددرصد اگه ترامپ بازانتخاب بشه
رئیس جمهور بعدی احمدی نژاداست
پذیرش مذاکره با آمریکا بعد از تصویب معاهده ننگین و فضاحت بار و ذلت بار و خفت بار برجام حماقت محض است
فقط احمدی نژاد خداییش اون زبون مارو میفهمه اون موقه که رئیس جمهور بود کارایی کرد ولی الان چی اون موقه احمدی نژاد بود که برای مردم سهام داد و براشون پس انداز کرد الان اقای روحانی اونو بهمون پس نمیده خودشون میخورن ۳۰درصدشو فروختیم هنوز به حساب واریز نشده واسه یه چندرقاز حتی باید التماسشون هم بکنیم.احمدی نژاد دستتو میبوسم اقایی
پایان سخن پایان تو است احمدی نژاد. ایران همیشه پایدار خواهد ایستاد.
ازموده را ازمودن خطاست....
ما درهرصورت رای میدیم نهایت اینه که بین بد و بدتر انتخاب کنیم
فقط گول وعده های نشدنی و انچه در اختیار رئیس جمهور نیست را نخوریم
رئیس جمهور در قانون اساسی اختیارات زیادی داره درست انتخاب کنیم
به سابقه اجرایی افراد توجه کنیم
کشوری ک ما میبینیم با آمدن هیچ کی خوب نمیشه ...فقط با ظهور آقا صاحب الزمان
شعار هرچه مرده احمدی بر میگرده دوستت داریم احمدی نژاد .
برادرش نمیذاره بیاد
احمدینژاد آن فرشته نجاتی نیست که در مردم در ذهنشان درست کرده اند...او در مسایل اجرایی بسیار نابغه و بی نظیر است...ولی نقطه ضعف بزرگش توهم همه چیز دانی است..و نقطه ضعف دیگرش تشنج آفرینی و ضعف در مدیریت تشنجها
منم به احمدی نژادرای میدم اولارای نمیدم اگه کاندیدبشه ایشون بهشون برای اولین باررای میدم
چراانقدردرباره ی احمدی نژادبدمیگین واقعادوره ی رعیس جمهوری اون انقدرمردم توفلاکت بودن ؟چقدربه خاطرمسکن مهرخونه دارشدن چقدرارزونی بودنه به الان که قیمتاامروزتافردابالاترمیره فقط پولداراپولدارترشدن فقیرهاهم فقیرترلطفاخارج ازنظرسیاسی ازنظرمعیشت مردم دردوره احمدی نژادباروحانی واقع بین باشین
بدون شک سلطنت طلبان و دشمنان ایران اسلامی آرزوی موفقیت احمدی‌نژاد در انتخابات پیش رو دارن، چون مطمئنا موجب نابودی کشور می شود
درود خدا بر احمدی نژاد
سلام
هرکی سال ۱۴۰۰تو انتخابات شرکت کنه ب شعور خودش خیلی خیلی توهین کرده
سلام.بر منجی ایران از دست غارتگران غرب زده اصلاح طلب و اصول پندار.یعنی سلام بر سلطان محمود احمدی نژاد..
آزموده راآزمودن خطاست
دوستان احمدی نژاد عین ترامپ ضررش
بیشتر ازنفعشه البته برای کل جهان ،این افراد فقط نظر خودشون قبول دارند وبه همکاری و همفکری اعتقادی ندارند
پس جاشون همانجایی که بودند باشند لطفا لطفا لطفا
احمدی نژاد تنها امید قشر پایین جامعه است شماها که نون رو به نرخ روز میخورین میخوان با نوشتن این گونه مطالب راه تایید صلاحیت اون رو سد کنین و شورای نگهبان رو مجبور به رد صلاحیت کنین
درود بر تو مرد عمل آقای دکتر احمدی نژاد زنده باد انشالله لازم تو این دوره موفق خواهی شد
قعطی رجال وبدبختی مردم
محمود فقط خودتو عشقه
بیچاره احمد ی نژاد زبان مادریش را بلد نبود چه برسد ترامپ
سلام خدا احمدی نژاد
ولعنت ابدی بردزدان
احمدی نژاد به چنددلیل بهترین رئس جمهور بود
مسکن مهر با اون عظمتش
سهمیه بندی بنزین جهت جلوگیری از قاچاق
افزایش ریل قطار تا نزدیک دوبرابر
وام مسکن و بازسازی به هرکسی که درخواست داد
انواع کمک های مردمی
یارانه ۴۵ تومنی که در آن سالها واقعا ارزشمند بود و اینها دیگ اضافش نکردن
آبرسانی های روستاییان
تعویض ناوگان فرسوده
اعلام ایرانی بدون حتی یک روستای بدون برق

روحانی چکار کرد بابرجام یکبار خندیدیم هزاربار گریه کردم
تمام کشوررا تعطیل کرد مگه رئس جمهور را برای چه چیزی میخواهیم برای یک عملکرد خوب عملکردها را باید مقایسه کرد
وقتی این ۷ سال پسرفت با دوران احمدی نژاد مقایسه میشه، مدیران چپ و راست هم به این نتیجه میرسن که فقط مدیریت احمدی نژاد میتونه اوضاع مردم رو بدتر نکنه. مخالفین فکر میکنن احمدی نژاد تشنه قدرت هستش تو مطبوعات موضوع رو طوری بیان می کنن که احمدی نژاد اگه میخواد برا انتخابات پا پیش‌بذاره باید وارد معامله با چپ و راست بشه. چپ و راست معیشت مردم رو به خطر انداختن، موجودیت ایران رو به خطر انداختن، انقلاب اسلامی رو به خطر انداختن و...
مردم از چپ و راست ناراضی هستن، در حالت‌انفجار هستن، در آستانه طغیان هستن و...و انگشت اشاره شون رو با خشم به طرف اونا گرفتن، چپ و راست خشم مردم رو فهمیدن، اگه خشم شون طغیان بکنه اونارو میشوره میبره. چپ وراست فهمیدن غیر از پش میز نشینی کار دیگه ای بلد نیستن. برا موجودیت خودشون میخوان احمدی نژاد بیاد و برنامه هاشو رو اجرا کنه، رضایت مردم رو جلب بکنه، تا مردم یه نفسی تازه کنن، نفس مردم که تازه شد، دوباره پروپاگاندا رو علیه احمدی نژاد شروع کنن، برای جلوگیری از محبوبیت احمدی نژاد چوب لای چرخای برنامه های عدالت طلبانه ش بذارن،از اجرای ایده هاش جلوگیری کنن، چپ و راست دنبال عدالت نیستن، عدالت سفره اونارو کوچیک میکنه، فقط می خوان مردم یه نفسی تازه کنن، یه ذره که نفس مردم تازه شد، شروع کنن به خوردن حق مردم. اما این وسط احمدی نژاد مزاحمه، مثل دفعه قبل علیه ش پروپاگاندا درست میکنن، خرابش می کنن و‌...
اما احمدی نژاد برا کاندید شدن امتیاز نمیده اگر هم انتخاب بشه در کنار رییسی پوست ظالمین رو میکنه.
هان.احمدی.نژاده.تعجب.کرده.اگر.بشود.چی.میشود.خدا.مادرت.بیامورزد.احمدی.نژاد.احمدی.نژاد
درود خدا برتوآقای احمدی نژاد درود بر تو . خدا میداند اگر صلاحیتت را تایید کنند از هیچ تلاشی برای پیروز شدنت مردم کوتاهی نخواهند کرد درود برتو خدای دو عالم تو را رئیس جمهور این مملکت نه برای چهار سال بلکه برای ۴۰سال دیگر بگرداند تا صلح جهانی را نه در خاورمیانه بلکه در تمام این کره زمین رواج بدهی. خدا میداند از بین سران رده بالا فقط احمدی نژاد و بس.
سربازتم، سردارمی، فرمانده قلب پارمی !!!
یه اعتراف توی مستی عزیز هر دو عالمی .
به احترامت زانو خواهم زد تا در کرسی بلند رئیس جمهوری تو را ببینم... به امید خدا . یا خدا رای دل مردمو به آقای احمدی نژاد بده با تایید صلاحیتش
بیا احمد نژاد تو فقط بیا رای تو ۱۰۰ درصد الله اکبر باشه
فرقی نداره کی روش جمهور میشه، یا در گذشته اوضاع بهتر بود پس اون رئیس جمهور بهتر بوده نه، ما با این تحریم ها هرچی جلو تر میریم وضع بدتر میشه و گذاشته اوضاع بهتری به حساب میاد
محمود احمدی نژاد قطعا میتواند با دکترین مدیریت بحرانها و اداره جهان که با هاله نور در سازمان ملل دیده شد ایران و جهان را مدیریت کند
ما رای نمیدیم
ما رییس جمهور نمیخیم
ما کار نداریم
ما پول نداریم
ما گشنمان است
خدایا بنظرت بگم شکر خندت نمیگیره
اینجا دیگه کجاست
اینا دیگه کی ان
چه خاکی بر سر بریزیم
رییس جمهور آینده ایران یه ژنراله(یه شخصی که نظامی بوده)
مطمئن باشید
آقا محمود خان قاجار چه گلی به سر ملت زد
جز اینکه پایه ی تمامی بدبختی ها شد
بعضب از عوام ساده پندار هم فکر میکنن این کوتوله خیلی خوب بود
نه بابا باعث و بانی تمامی بدبختی ها اون بود
سلام.....احمدی نژاد اگه تحریم آورد .......عوضش اقتصاد ودگرگون هم کرد در طول کل ریاست جمهوریش ب اندازه همه ریاستهای کانیداهای منتخب بیشتر پیشرفت داشتیم اینم در نظرداشته باشین تولید چند برابر شد......در دوره ایشون بود ک سانتی فیوژهای کارخونه انرژی اتمی ک همه ایران دنبالشن از 1000تا ب 19000افزایش پیدا کرد چون نترس بود ......صحبت هاشون رو تو سازمان بین المللی بشنوید بد نیس ک داشت امریکا رو تو کشور خودش تحقیر میکرد اما بعضیا ک سر سازش داشتن وامریکا رو کد خدا ملقب ب دنیا وبعضی کشورهای دیگه رو نوچه.....تازه اومدن فهمیدن دنیا فقط اینا نیستن......حالا بعد 7سال فهمیدن کشورهای دیگه ای هم تشریف دارن مثل ونزولا و.....درآمدی نداشتیم ک هیچ بلکه پس رفت داریم میریم ......افتادیم تو سراشیبی سقوط
هرچی هم شایعه بخوان درست کنن درمورد دولت احمدی نژاد ولی هر بدی که داشته عملکردش خیلی بهتر از بقیه دولت ها بود
تو مذاکره با آمریکا هم باج بده نیست
فقط عشق من احمدی نژاد
خوب تراکتور و لودر هم زور زیادی دارند این اقا با تشویق ی عده هندونه زیر بغلش میگذاشتند که اقای احمدی نژاد چقدر جرات و شهامت داره و میرفت تو خود سازمان ملل بهشون توهین میکرد اونم تو خونه ی خودشان
احمدی نژاد به شرط عدم سختگیری شورای نگهبان شاید بیاد اما ترامپ هرگز دوباره نخواهد آمد.
حال مگه تو ایران ریس جمهور کاره ای هست
فقط احمدی نژاد چون اوبه فکرمردم ضعیف بود
از الان روز ۱۳ آبان رو به همه تبریک میگم که تو اون روز منو به دست آوردین روز تولدم هست امیدوارم دست استکبار راهش از ما جدا بشه به مناسبت تداخلات به وجود اومده انتخابات آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز و همچنین تولد من توی این ظلم و استکبار
وقتی رهبرمون گفته مذاکره نه...پس چرا گوش این آقایون به اصطلاح مذاکره گر بدهکار نیست
من برای آقای احمدی نژاد احترام خاصی قائلم. اما سیاست یک بازی کثیف که ۸سال از سرنوشت فرزندانمون رو باهاش رقم میزنیم . ما احتیاج به یک فرد با درایت بالاتر وسیاست تر احتیاج داریم . کسی که خودش رو برای هرگونه مشکل وراه حل های فوق الاده اماده بدونه . ن بگه من خواب بودم پاشدم دیدم بنزین گران شده . ودلسوز محرومین باشه قشری که بیشترین آسیب رو میبینن
فقط احمدی نژاد
من هم صد در صد به آقای احمدی نژاد رای میدم ،همین سهام عدالتی رو که ۵۰میلیون ایرانی دارن صدقه سر ایشون هست ،درود خدا بر احمدی نژاد
احمدی به ماندی زحمدی تو زبون همه دنیا رو میفهمی مشگل اینجاست اونها زبون تو رو نمیفهمن
زنده باد احمدی نژاد
تاییدصلاحیت نمیشه ۱۰۰سال چون کسی که جلوی دوربین بالبخندو اطمینان میگه من هم نخبه هستم به حرف هیچکس گوش نمیده که نداد و مملکتو برد بسمت تحریمها یعنی اگرایشون نبود آمریکاالان تااین حد درتحریم مهارت نداشت گرچه دولت روحانی خیلی ضعیفو ناتوانو وادادس ولی شورای نگهبان شاید حاضربشه خاتمی یاحتی موسویو تایید کنه اما احمدینژادو رو نه نمیکنه چون درستشم همینه .باتشکرازسایت تابناک
فقط احمدنژاده
فقط احمدی‌نژاد!!
باباکمی عقل وشعورداشته باسید.چپ وراست و ول کنین بیچاره ها احمدی نژادهرچی بودوهرچی کردازدواج کردنو رویا وآرزو نکردبراجوانان اینقدر گرونی ساعتی ولحظه ای نکرد.احمدی با13تا28میلیون همه روتوشهرهاخانه دارکردمگه چند صدسال گذشته ازدوران احمدی نژادما الان با200میلیون تومان خانه برارهن پیدانمیکنیم.میوه که نگو کیلویی بیست تومان تاچهل توما ن نظارت برهیچ ارگانی هم نیست شماره میدن زنگ میزنیم کسی جواب نمیده اینم دولت ر وحانی یک احمدی برابر هزاران روحانی آرزوبه دلمان کرد
یجورایی احمدی نژاد درست میگه.سال 87 و88 آمریکا علنا در برابر ایران کرنش کرد و تقریبا ایران را بعنوان دشمنی پایدار وقدرتمند پذیرفت. فقط چند ماه دیگه وقت میخواست تا کار مذاکره رو یکسره کنند.ولی مناسفانه خیانت بعضی ها واتفاقات سال 88 آمریکا را به نابودی ایران امیدوار کرد.
با انتشار این مطالب میخواهید احمدی نژاد و دوبار در جامعه مطرح کنید مسلمان خصوصا شیعه دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود روحانی سرمایه و باورهای دینی را به باد داد و احمدی نژاد کل مملکت را به باد خواهد داد
تازمانیکه آدمای سطحی نگر واحساسی مشکلات کشور راباتفکروتعقل ننگرندوازاحمدی نژاد حمایت کنند این کشوروضعش همین خواهد بوداحمدی نژادبابالاترین درآمدارزی درتاریخ فروش نفت بایستی مردم رابه بهترین سطح زندگی می‌رساند لی رفت تو ونزوئلا شهرک ساخت لطفا مغز راازآکبندیدربیاریدوخیانتهایش رابا داشتن مدرک وچن خانه مسکن مهر سهام عدالت فراموش نکنید چه زود یادتان رفت دانشجویان ستاره دار حرکت پوپولیسم
درود بر احمدی نژاد وهرکس که مورد تائید ایشونه تنها کسیکه مثل شهید رجایی فقط بفکر افراد ضعیف جامعه بود آرزوم به عنوان یه رزمنده دفاع مقدس فقط دیدن چهره مهربان احمدی نژاده البته فامیلشون را باید عوض کنند چون ایشان احمدی نجات هستند نه احمدی نژاد تودوران ریاست جمهوریشون مردم را نجات دادند انشالله باز بعدرئیس جمهور شدنشان کارشون نجات ایران و ایرانیانه خدا نگذرد از کسانی مثل عباس آخوندی که در نقش وزبر مسئله مسکن را تبدیل به رویایی دست نیافتنی کردند خدا خودش جواب افرادی را که تحت عنوان دولت تدببر وامید مردم ایران را تبدیل به مردگان متحرک کردند
فقط دکتر احمدی نژاد میتونه کشور را از نابودی نجات بدهند ولا غیر.درود بر دکتر احمدی نژاد پاک دست
خطاب به اونایی که میگن احمدی نژاد گند زدتو۸سال،،آقای احمدی نژاددر ان ۸سال هرکاری کرددر راستای قوانین وآرمانهای ملت بود.یک سری قوانینی تو مجلس چندین سال خاک میخوردن احمدی نژاد اونها رواجرایی کرد مثل هدفمندی یارانه ها
برای من که دیگه مهم نیست. مگه بالاتر از سیاهی هم رنگی هست؟؟
شما اصلاح طلب ها که با شعار صدروزه دل به غرب بسته بودید چه کردید واقعا خجالت آورده است.احمدی نژاد برای ما سر پناه ساخته بود که هیچ دولتی چنین نکرد.
تابناک برایت متاسفیم که با چنین ادبیاتی سعی در بدنامی آقای احمدی نژادی می کنی که محبوب دلهاست واین می تواند پایان اعتماد مخاطبانت باشد.
هرکه با آل علی درافتد ورفتد
مذاکره بی مذاکره
هرکس می خواهد باشد
دستش بشکند با قاتل سردار دلها وقمارباز بخواهد مذاکره کند
خدارا شکر که اقای احمدی میاید خیلی خوشحالم امید وارم
پس‌پول سهام رو کی میدید
بسمه تعالی
انهایی مخالف احمدی نژادند یانااگاهند یاخائن
دو نصیحت بشنو از من کاندران نبود غرض :
۱.اجنبی قابل اعتماد نیست ۲.ایران باید دستش بذاره رو زانوی خودش
احسنت به تابناک که نظر موافق و مخالفو سانسور نمیکنه.خیلی عالیه.
ای کاش دورهاحمدی نژاد ترامپ رییس جمهور آمریکا بود قط
فقط به احمدی نژاد رای میدهیم.
دشمن سرمایه دار
حامی مظلوم
خوش اومدی عزیزم محمود احمدی نژاد
رئس جمهور بعد ازشهید رجائی فقط احمدی نژاد.
فقط و فقط محمود احمدی نژاد
ما منتظر دکتر‌احمدی نژاد هستیم.
بقله
احمدی نژاد خوبیش این بود که همش ادارات رو تعطیل میکرد ساعت کاری رو هم کم کرده بود و برای ما کارمندا خیلی خوب بود
درود بر سلطان محمود
اگه تعغیری می خواست صورت بگیرد تا الان صورت گرفته بود اگه می شد کاری کرد همین دولت انجام می داد با تغییر افراد هیچ تعغیری در زندگی مردم به وجود نمیاد دوران همین احمدی‌نژاد با اجرا یارانه کمر مردم شکست و جنس ها گرون شدن منکر کارهای خوبی که کرده نیستم مسکن مهر کی گرفت پول دار والا من دیدم یه نفر چندین دستگاه خونه مسکن مهر داشت بعد به قیمت پدرش گذاشت به فروش ولی د
نیاز نداره احمدی نژاد حتما رئیس جمهور یا معاون اول باشد تا بین وی و ترامپ و دولتش مذاکره صورت یگیرد اگر واقعا ملاک سرفرازی ایران باشد رهبری می تواند به آقای احمدی نژاد ماموریت بدهد به عنوان نماینده ایشان مذاکره ای با ترامپ انجام شود .
چون الان که ترامپ به مذاکره با ایران نیازدارد بهترین فرصت امتیاز گرفتن از ترامپ است بعد انتخابات معلوم نیست حرفی از مذاکره باشد و حتی فضا ممکن است به سمت اقدام نظامی حرکت کند .
درود خدابر مرد میدان خداحفطت کند درد ورنج مردم فقط این فرد درک کرد ووبه دادمردم درزمان خودش رسید همین یارانه ازبرکت وجوداوست نهواین دولت بی فکر افتخار مردنه احمدی نزاد نفس مردمه او و خدناماتش مطمعا باشید به کوری چشم حصودانش پیوز میدان انتخابات اینده خواهد شد
تنها رییس جمهوری بود که مدرکش اصل بود از یه‌دانشگاه معتبر دولتی. و رتبه دانشیاری تو دانشگاه رو داره. بقیه مقامات ارشد یا از دانشگاه پولی خارجی مدرک گرفتن یا دانشگاه های پولی داخلی که توان تدریس تو رشته خودشون رو ندارن.
گوشتان ب دهان رهبری باشد
آقا از همه بهتر میدونه
دعاگوی احمدی نژاد هستیم
بهترین انتخاب جمهوری خواه ها میت رامنی هستش
حیف که ما قبل از هر کاری اول فکر نمی کنیم بلکه اول جو گیر می شویم و بعد حرف می زنیم ما که نه از احمد نژاد خیری دیدیم نه از روحانی زمان هر دوتاشون هم تورم بیداد می کرد اختلاس و دزدی بیت المال هم که در حد اعلا بود از دکل نفتی گرفته تا اختلاس های زمان جناب الا برکت الله بنظرم باید از گذشته عبرت گرفت هیچ کدام فکر مردم نیستن
خوبه احمدی نژاد و رئیسی و قالیباف مثلث خوبی تشکیل میدن به ادعای خودشون مردمی هستند احمدی نژاد افشا کنه رئیسی حکم کنه قالیباف هم به نمایندگی مردم قاپونی کنه
احمدی نژاد ۱۰۰٪
ای بابا حالا مثلا وقتی بود چه کرد که الان هی فرت فرت نامه بزنه به ترامپ؟! دوستان تا وقتی که هستن هیچ کاری نمیکنن،وقتیکه میرم کنار تازه یادشون نیفته که دلسوز مردم بشن!! متاسفانه انتخاب مردم بین بد و بدتر هست وگرنه ازاون اولش هم امیدی به روحانی نبود
میدونی چرا احمدی نژاد بلده روحانی نه چون هم ایشان شو من است و هم ترامپ.ما هنوز رگ خواب ترامپ را نمیدانیم
باز بگم بگم شروع شد
؟
فقط احمدی نژاد جز اون کسی بدرد مملکت نمیخورد اونهایی هم که مخالفشان دیگه لااقل نسبت به دولت روحانی خیلی بهتر بود
فقط احمدی نژاد بدرد مقابله با آمریکا میخوره
اللهم عجل لولیک الفرج
در کشور ما پست ریاست جمهور یعنی کشک!
دوست عزیز اجازه بده فهرست شما رو من تکمیل کنم:
مردی که با دادن یارانه و در مقابل گران کردن بسیاری از اقلام حجم نقدینگی رو سیل آسا وارد چرخه کرد و با اینکارش همه رو مبهوت کرد.
مردی که نشون داد میتونه مسکن مهر بدون آب و برق و امکانات بسازه.
مردی که تونست میلیاردها دلار درآمدهای نفتی رو غیب کنه و ککش هم نگزه.
مردی که تونست یکشبه کیلومترها ریلگذاری کنه و بعد ولش کنه به امان خدا.
درود بر دکتر احمدی نژاد عزیز محبوب قلبها
من اگر دکتر احمدی نژاد بیایدرای میدهم وگرنه در رای گیری شرکت نخواهم کرد
عشق است حاج محمود
درود بر ایران درود بر وطن پرستان عرض ادب احترام خدمت همیهنان گرامی ارجمند. ۵۰ سال پیش چه اقتدار شکوفایی قدرت سیاسی منطقه ای داشتیم ایرانی زندگی شرافتمندانه داشت اقتصاد سر به فلک کشیده بود محتاج هیچ کشوری نبودیم همه محتاج ما بودن الان همچی که صفر رسیده هیچ مملکت نابود شد پس همیشه بگین روحش شود و یادش گرامی باد وطن پرست باغیرت جان فدای ملت. بدرود جانم فدای وطنم.
احمدی نژاد اگر میخاست با آمریکا مذاکره بکنه 8 سال رییس جمهور بود. این کار رو میکرد. دیگه مردم گول این حرف ها رو نمیخورن
تابناک جان مادرت عدد به روز آرا را نشان بده. مگر شما نمی خواهید که حداقل برخی از این به اصطلاح مسئولین نظر بیشتر مردم را بدانند پس چرا عدد واقعی آرا را نشان نمی دهید. اگر اشکال در سایت است آنرا اصلاح کنید. از نظر صداقت حداقل همانند یک سایت در پیتی کشورهای غربی عمل کنید نه مانند سایت های کره شمالی، روسیه و چین.
عامل به وجود اومدن این تحریمها و فشارها خود احمدی نژاده
درودبر احمدی نژاد واقعا طرفدار مردم ضعیف بود
تواین ۸سال ریاست حضرات اصلاح طلب هرچه داریم ومال دوره احمدی نژاده وگرنه این ۸سال جزبدبختی ررای مردم وکشورنداشته .به گفته خودامریکاوهیلاری کلینتون قدرتمندترین دوره ,مال احمدی نژاده بریدمطالعه کنید
احمدی نژاد بهترین رییس جمهوری بوده که تاحالا دیدم درود برحامی مردم عادی ودشمن مفت خورها
اره خیلی جالبه اتفاقا تمام این تحریمها و فقر اقتصادی که بوجود امده نتیجه قلدری و تبلیغات زیاد در بزرگنمایی ساخت انرژی اتمی و درگیری شخصی و لفظی دولت احمدی نژاد و معاونینش با امریکا هست
اره خیلی جالبه اتفاقا تمام این تحریمها و فقر اقتصادی که بوجود امده نتیجه قلدری و تبلیغات زیاد در بزرگنمایی ساخت انرژی اتمی و درگیری شخصی و لفظی دولت احمدی نژاد و معاونینش با امریکا هست
فقط گوش به فرمان رهبری میتونه هممون را از منجلاب چند دسته گی نجات بده.
اره خیلی جالبه اتفاقا تمام این تحریمها و فقر اقتصادی که بوجود امده نتیجه قلدری و تبلیغات زیاد در بزرگنمایی ساخت انرژی اتمی و درگیری شخصی و لفظی دولت احمدی نژاد و معاونینش با امریکا هست
احمدی نژاد سالهاست که تغییر کرده دیگه احمدی نژاد سال ۸۴ نیست بیدار بشید لطفا.ما هم ناراضی هستیم از این شرایط ولی تسلیم امر رهبریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خب باید از همین تغییرات ناگهانی و دم انتخاباتی ترسید.
فقط احمدی نژاد
درود بر آقای احمدی نژاد
گل بگیرند دهانی که بعد از شهادت حاج قاسم عزیز دم از مذارکره با شیطان بزرگ بزند
کوروش بخواب که محمود بیدار است و پایان زندگی ایرانیان را در تمام عرصه ها ی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اساسا حیات را رقم خواهد زد و همه به تو خواهیم پیوست. درود بر محمود که کار را یکسره خراب خواهد کرد و مردم ایران را به دیار باقی خواهد فرستاد و با اجدادشان محشور خواهند شد. واقعا قحط الرحال استو فقط محمود می تواند. او می تواند ما را نابود کند درود بر محمو احمدی نژاد
عشق است دکتر احمدی نژاد ولا غیر. (سنگر بان مردم ضعیف وله شده)
همشون لنگه ی هم هستن
فقط محمد باقر قالیباف یا آقای رئیسی ما الان باید مدیون ترامپ باشیم که تحریممون کرد تا از کالاهای خودمون استفاده کنیم واشتغال ایجاد بشه دیگه تا کی میخوایم متکی به نفت باشیم این نفت ملتو بدبخت کرده
درود بر محمود احمدی نژاد طرفدار قشر ضعیف ایران ۰ یک نکته نیز از دولت روحانی کلید را شکست آخراش هم سوخت را گران کرد و هم کارتی و دلار هزار و دویست تومانی را به هیجده هزار تومانی رساند . و .......
سلام وضع نابسامان نان راکه درانحصار چند نفربود یادتان نرود آرد هاونان ها به گاوداری می رفت ومردم سرگردان برای تهیه نان بودند نانوایی ها می گفتند آرد نداریم که پخت نماییم امروز آردونان صادر می کنیم مسکن مهر راکه چون پیداست نمی توانند نادیده بگیرند ونان را خوردند ویادشان رفته هرکس نامه ای باو میدا سریع جواب می داد خدا یارش باد
ایشالا که دکتر ۱۴۰۰میاد دمت گرم دکتر
احمدی‌نژاد کی از مذاکره با آمریکا حرف زد ما که نشنیدیم. لطفاً تحقیق بیشتری کنید. احمدی‌نژاد هم کار خوب داشته هم کار بد تو دوران ریاست جمهوری اش. بله رفت واسه مذاکرات ولی از موضع قدرت رفت و بعد از دیدن بد عهدی خیلی خوب اونها رو رسوا کرد نه مثل الان ما که نماینده مجلس با موگرینی سلفی میگیره. یا میره سند های ۲۰۳۰ و برجام و ... و امضا کنه.
احمدی نژاد این سالها یکی خواهد شد بدتر از روحانی ،به حول و قوه الهی انقلابی ها تمام قد در برابرش خواهند ایستاد ان شاءالله.
رای بی رای من به هچکس رای نمیددهم ...
چنتا از کارای احمدی نژاد
۱.هدفمندی یارانه ها
۲.اسقاط ۲ میلیون خودرو
۳.ایجاد زیر ساخت بزرکترین سیستم متمرکز (کارت سوخت)
۴.مسکن مهر
۵.طرح های عمرانی زیاد
۶.ایجاد و رواج بانکهای قرض الحسنه مثل مهر ایرانیان
۷.راه اندازی مجدد تحقیقات هسته ای بعد از ۸ سال خفت دوره آقای خاتمی
۸.اقتدار ایران در منطقه و جهان
و....
هر کسی یه عیب هایی داره و خوبی ،من خوبی ها را بیشتر عیبها دیدم
و برای دولت آقای روحانی همین بس که ۲۷۰۰ گرین کارت آمریکا را برای توافق هسته ای به نفع خودشون و به تاراج گزاشتن مملکت به جیب زدن.
ترامپ، احمدی نژاد، پینوکیو، مثلث نابودی ملتها
بخدا حرص بیخود میخوردرید خون خودتون کثیف نکنید اینا هز قبل خودشون انتخاب کردن ما هیچیم پس به هم دیگه تو هین نکنید چون هرکی که بیاد اول باید اول جیب خودش پر شه
پیشنهاد میدم بهش رای بدید، هوش اجتماعی داشته باشید، به هر رئیس جمهوری یه دوره رای بدید، اینطوری همشون خوب کار میکنن. به شرافت ایرانی قسم عین واقعیته.
احمدی نژاد بیاد انشاالله انسان به فضا میفرستیم.
احمدی نژاد آدم خیلی خوبه ای بهتر ازهمه حامی فقرحامی آدمهای ضعیف
پیشرفت علمی فقط با احمدی نژاد
حضور مردم در انتخابات فقط با حضور احمدی نژاد ممکنه.
فقط احمدی نژاد ممکنه یه رونقی به این اقتصاد بده
امان ازاین احساسات‌ لعنت براین احساسات. که انسان روازتفکروتعقل دورمیکنه .احساسات یعنی منفعل شدن.تسلیم شدن.. سرد شود سردت می شود گرم شود گرمت می شود. دراختیار خودت نیستی.رای مردم چون ریزش کرده باز احمدی نژاد رو خودشان مطرح میکنند که مردم جبهه گیری کنند. وپای صندوق بیایند ولی ما یادمان نرفته که زبان سرخ احمدی نژاد مارو نابودکرد. مثل اینکه قدرت باید درچارچوب یک خانواده باشه..خلاصه مامهره های یک شطرنجیم
عشق است سلطان محمود احمدی نژاد
درود براحمدی نژاد دلاور مرد تاریخ واقعا دوستتان داریم عزیز دل مایی
اگر احمدی نژاد وریسی ورهبر دست به هم دهند دیگر جای نگرانی نیست امریکا باشد یا نباشد
دکتر جان منتظرت هستیم
رأی ۳۰میلیون ایرانی محمود احمدی نژاد...
حاج محمود بیا که کمر مردم شکست
پیشرفت فقط با حضور احمدی نژاد
کسی میتونه چجوری میشه به حامیان دکتر احمدی نژاد پیوست؟
سلام یعنی دعای همه ملت همراهت اقای احمدی نژاداگه یکنفردلسوزمردم دیدیم اقای احمدی نژادبوده وهست جانم فدایت احمدی نژادبیصبرانه منتظرامدنت به عرصه سیاست هستیم رای منوهمه قشرکارگرومستضعف احمدی نژاد
شرم بر احمدی نژاد خودش یارانه اش مردم بدبخت کرد
گل بگیر دهن اون نامردی که دم از مذاکره بزنه...
الان بااین پست میخواید احمدی نژادو خراب کنید؟یادتون نره اگه احمدی نژاد مسکن مهر نمیساخت الان یه تویله ده ملیارد تومن بود اگه احمدی نژاد بود هیچوقت پراید نمیشد90 ملیون
کسی که بعد از شهادت حاج قاسم دم از مذاکره ی با قاتل میزنه و پا روی خون حاج قاسم میذاره، شرف نداره حتی اگر کاری کنه خونه هامون از شمش طلا ساخته بشه،.... ما لقمه هامون رو توی خون حاج قاسم نمی‌زنیم و. نمی خوریم حتی اگر از گرسنگی بمیریم
سلام و درود بر احمدی نژاد،صدرصد رای ما فقط برای شما ...
خوش حالم اقای احمدی نژاد ریس جمهوری برگزیده بشه
درودبراحمدی نژاد .مرد تاریخ ایران.
من یه کارگرم دورهای احمدی نژادهرروزسرکاربودم وام مسکن آزادبیشترکارگران صاحب خانه شدن باسود۴درصدوام زنجیره ای کلی کارهائ دیگه واسه قشرضعیف ولی الان چه اجناس صدبرابردلخوش به برجامی که خودمقام معضم رهبری هم تاییدنکردبیکار الاف بادوتابچه سرگردان خدایا/ودت بدادمون برس
هرکس تونست توی تلوزیون بگه دزدیای منو رو کنید سرمو میذارم میمیرم.اون مرده.وکسی این حرفونمیتونه بزنه جزفاتح دل ها دکترمحموداحمدی نژاد.همینکه یارانشوسرسفره همه اوردبسه
فقطاحمدی نژادعشق است احمدی نژادبه فکرمردم بدبخت بودولی روحانی به فکرمنافع خودشه
فقط مطیع امر رهبریم
یه تدارکچی زبده و جوان لازم داریم ....
درود به احمدی‌نژاد.دمش گرم.بترکه چشم حسود .اول خدا بعدهم احمدی‌نژاد .اون بود که تو دوران سخت زندگیم منو از دراز کردن دستم به هرکس وناکس خلاص کرد و نجاتم داد.خدایا عمرشو طولانی و حمایتش کن.آمین
باز احمدی نژاد کاش دوره بعد بیایی
بنظرم ما باید مطیع دستور رهبری باشیم تا بتوانیم به مشکلات غلبه کنیم.
امیدوارم که احمدی نژاد نایید صلاحیت بشه.
درود بر حاج محمود مرد عمل
ساده زیست
نترس
یاور فقرا
درود دوستان باید گوش به فرمان حضرت آقا باشیم قحط الجال که نیست این عزیزان در دوره های قبلی ازمونشونا پس دادند باید از دولت جوان وچابک و باهوش ودست پاک که به فکر منافع کشور و مردم باشه حمایت کنیم
زنده باد دکتر احمدی نژاد
فقط حاج محمود
احمدی نژاد چه بیاد چه نیاد ما بهش رای میدیم
احمدی نژاد دشمن ظالمین
دکترجان منتظریم تا ۱۴۰۰
یادتون رفت تمام بدبختی ما از زمان محمود شروع شد
ما فقط برا احمدی نژاد میایم پای صندوق‌رای
زنده باد احمدی نژاد
فقط احمدی نژاد
خدایا این دفعه باید جیب چه کسانی رو با رای دادنمون پرکنیم
منتظر حاج محمود
احمدی نژاد مرد عمل بود همیشه با مردم بود واقعا دستش دردنکنه خیلی کارهای مثبت برای ملت ایران کرد زنده با احمدی نژاد درد مردم از نزدیک میدید
وقتی احمدی نژاد دوباره کاندیدشد،تمام سیاسیون امریکا ترسیده بودن،متاسفانه رد صلاحیت شد،
احمدی نزاد چطور در طول ۸ سال متوجه نشدی دکل نفت گم شد ازش پرسیدید دکل نفت چرا غیب شد این مردک اخرین روز دولتش ۱۶ میلیارد رو برای دانشگاهش برداشت و خزانه را خالی کرد گرانی را رقم زد وتا الان مردم ضعیف دارند له میشند متوجه باشید ان دفعه بدتر برمیگرده ، فقط باید کسی باید راس کار که مطیع رهبری باشه والا غیر
بینید چه کسی سهام عدالت رو داد؟؟ چه کسی این همه مسکن مهر که روحانی تشبیه به جعبه کبریت میکنه و خودش کاری برای مسکن نکرد،ساخت؟؟ چه کسی بود که تو بدترین شرایط تحریمی که از سوی آمریکا و اورپا تحریم شده بودیم و با تورم بالا باز هم قیمت ها رو کنترل کرد ،تو عید به همه عیدی میداد ،با مردم صادق بود ،ساعت 2 شب جلسه میگرفت با وام مسکنش کلی آدم صاحب خونه دشدن در مقابل دولت روحانی 7 سال عمر ملت رو صرف برجام و ترکمن چای دوم کرد،با مدیران نا لایق خود نتوانست تحریم هایی که از سوی فقط آمریکا بود مقابله کنه،فساد در دوره ایشون سه چندان شده و با اقدامات رئیس قوه قضائیه مخالفه چون داره از دم هر کی کمترین فساد رو ایجاد کرده مجازات میکنه،نرخ بیکاری رو بالا ترین حد رسونده.حالا بگید احمدی نژاد بده. با دولت بهار از 1400 تا 1408
آقای احمدی نژاد فاقدسیاستی صحیح وکارامد هستند بدون شک انتخاب مجددایشان کشوررابه سوی بحرانی جدیدخواهدکشاند
یادمون باشه که مذاکره باآمریکا ثمره ش شهادت سردار دلها بوده و ممنوعیت فعالیتهای هسته ای




تعجب میکنم !!!!!!!این همه فشار وسختی بس نیست؟؟؟؟

باخودمون چند چندیم!!!!!به کجا داریم میریم؟؟؟؟!!!!
درود. به هر کس میدین به اصلاح طلب ندین رای یا به کسانی مثل احمدی نژاد بدین یا رئیسی والسلام
احمدی نژآددر دوره ریاست برای یکه تازی وخودمحوری مطلق طی هشت سال داعم ومکرر با میگم میگم وبا هوچیگری سعی میکرد هیچ گروهی را درامورکشورشرکت نده ونقش خدارابازی کند
البته فرعون نه خدا
مرگ بر آمریکا وایادی ستمگرشمرگ بر ال سعود خاین درود بر رهبر فرزانه هر کس در خط رهبر است مورد تایید ماست
احمدی نژاد دوره اول خوب کار کرد ولی متاسفانه در دوره دوم کم مونده بود ادعای امام زمانی بکند و در اوهام زندگی می‌کرد مسلما شایسته تر از ایشان هم داریم.
در زبان نفهمی هر دو اری . اما آنچه باعث شد ترامپ به مسیر تحریم برود رفتارهای احمدی نژاد بود. زیرا احمدی نژاد مهارت بالایی در هماهنگ و همراه کردن غربیها برای تحریم کشورمان داشت و ترامپ با هوش هم اثر تحریم های همه جانبه را بر کشور ما دید لذا این تحریم های شدید حاصل رفتارهای نابخردانه احمدی نژاد است. اگر در دوره گشایش ارزهای نفتی رفتارهای عاقلانه از رییس دولت نهم و دهم داشتیم شاید امروز اینهمه گرفتاری نداشتیم. آمریکایی ها بخصوص جمهوری خواهان بعد از اثرات تحریم در سال های 1389 و 1390 و 1391 بر کشور ما متوجه شدند که تحریم حربه بهتری برای مواجهه با کشورهاست و به همین خاطر هم خودشان را درگیر امور نظامی نمی کنند و این یک استراتژی بلند مدت برای آمریکایی هاست . باعث ایت استراتژی هم احمدی نژاد بوده است.
خدایا به مردم شعوری عطا فرما تا راه نیک را از زشت تمیز دهند، و این مملکت تحریم زده را بار دیگر از مقوله ی لجن مال رابطه با یک ابرقدرت پست فطرت نامرد زیر میز بزن، نجات بده، عجیب است که خس و خاشاک شناس، برای سواری دوباره بر اسب مراد، کوس رابطه با خس و خاشاک سر داده است.
خدای مهربان، این مملکت را از شر هرگونه افکار پست و مسموم از هر مقام و جناحی که باشد، محفوظ بدار
با ❤احمدی نژاد❤ از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۸
دکترمحموداحمدی‌نژاد:مردمی،عدالتخواه،عدالت‌طلب،ظلم‌ستیز،شجاع،نترس،مومن،سیاستمدار،جهادگر،پرتلاش،باهمت،خستگی‌ناپذیر،فداکار و...
فقط محمود احمدی نژاد ،
واسه مردم مخلصانه کارکرد توخط امام زمان بوده و هست
باورم نمیشه هنوز یه عده از این دولتی ها طرفداری میکنن، همشون لنگه هم هستن..
درود بر احمدی نژاد دلاور
درود بر مالک اشتر
سلام بر آقای رییسی و قالیباف
هر کی میخاد بیاد بیاد فقط راه نجات کشورو مردم ما مذاکره با امریکاست،اینا همه کشکه که امریکا غلطی نمیتونه کنه،اگه غلطی نمیتونست بکنه وضع کشور ما این نبود،که همه چی سر به فلک کشیده،از خواب بیدار شین،نجات کشور مذاکره آمریکاستو بس
فقط دکتر احمدی نژاد
احمدی نژاد خوب بود اما یه جورایی احساس میکنم میخواد جلوی خواسته های آمریکا که واقعا خفت باره کوتاه بیاد
سلام
خدا لعنت کنه اون کسی رو که احمدی نژاد رو عامل بدبختی ملت میدونه
یکی از دوستان اینجا نظر داده که هر کی بیاد وضعیت فرقی نمی کنه و با تغییر اشخاص هم وضع همینه که هست ...
ولی این حرف درستی نیست چون جریانی که الآن تو دولت و تا چند وقت پیش تو مجلس سر کار بود اغلب تفکرشون مشکل داشت .
وقتی یه وزیری میگه افتخارم اینه که آجر رو آجر نذاشتم ، پس اگه اون آدم (تفکر) عوض شه قطعا وضع عوض میشه ...
دیگر مذاکره مرده تا زمانی جواب دندانشکنی در مورد شهادت سردار سلیمانی داده نشود هیچ راهی نیست مگر خیانت به این ملت وآن همه جانفشانیهای بی مزد منت
روزی که احمدی نژاد همه چیز را یارانه ای کرد وهمه قیمت ها چند برابر شد به فکر قشر فقیر نبود.خوب یادم میاید با سه دختر بزرگ شب ها را در پارک ها بسر میبردم.چون احمدی نزاد قیمت خانه ها را دوبرابر کرد وصاحب خانه ما را بیرون کرد.این در حالی ست که هنوز این در به در هستیم وهیچ رییس جمهوری مشکل ما مستاجرین را حل نکرده است.اینها باید جواب دل من وعزیزانم را بدهند
آقا مشکل کار کجاست چرا فقط کشور ما تحریم میشه چرا ما فقط منم منم میکنیم بس نیست دیکه منم من چرا ملت ما بخاطر ۴تا گروه تحریم بشه آخه چرا مانمیتونیم با کشورای دیگه کنار بیایم به ما چه ارتباط داره کی به کی حکومت کنه به ما چه ارتباط داره حق اونو اون یکی خورده ما کشور ۸۰میلیونی چرا باید قربانی این اون بشیم چرا نمیفهمین از بدبختی ملت چرا نمیفهمین شکم گرسنه چرا چشماتونو بستین رو ناموس مردم که ازفقر دارن تن فروشی میکنن ملت ۸۰میلیونی جانشان ناموسشون دینشان واجب تر یا ۴تا گروه فقط روی سخنم با شما سیاستمداران مملکتم است وضع بد اقتصادی ملت رو درک کنین که شکم گرسنه نه دین داره ونه مذهب و.‌.....‌
اقای احمدی نژاد عشقه .من ب ایشان رای میدهم . همیشه براشون دعا میکنم .
ریس جمهور در ایران یعنی
هیچ
پوچ
ریس جمهور یعنی دکور
ریس جمهور یعنی بی خاصیت ترین
پس پیشنهاد میکنم کسانی که در راس قدرت هستند ریس جمهور را کنار بگذارن و حکومت کردن به ملت را علنی کنن مردم ما خوب مردمی هستن چیزی نمیگوین زیرا هر ریس جمهور که بیاید چند وزیر دارد وزیر برادر دارد وزیر خرج دارد وزیر فامیل درجه یک دارد پس به این نتیجه میرسیم که حسن روحانی برادر دارد پس همشون اختلاس گر داشتن جهانگیری برادر دارد احمدی نژاد بقایی داردهمشون آقازاده دارن آقازاده خرج دارن خرج دلاری دارن پس به این نتیجه میرسیم که ریس جمهور نمیخواهیم
بدبختا هیچکدوم دلشون بحال من و شما نسوخته.
احمدی نژاد هرگز
احمدی نژاد در انتخابت مرتب عصبی میشد و دماغشو بالا مکشید حتما بهترین فرد برای مذاکره است آنجا هم بگم بگم راه می اندازه ونصف کشور را به بادمیده
احمدی نژاد متخصص عوام فریبی بود!
دانشگاهیان و تحصیلکرده ها و قشر متوسط جامعه براش تره هم خرد نمیکنن.
سلام
من فرهنگی هستم و نزدیک بازنشستگی
دوران ریاست جمهوری رفسنجانی و بعد اون رو درک کردم.متاسفانه به روحانی رای دادم
اما باید بگم بهترین دوران اقتصادی و روابط خارجی و کمترین فساد اقتصادی در دوران خاتمی بود
ولی بیشترین عزم برای کمک به قشر مستضعف و بریدن دست آقازاده ها دوره احمدی نژاد هرچند اشتباهاتی داشت
11روز خانه نشینی هم در راستای حفظ اقتدار مقام ریاست جمهوری بود که از همه جا سعی میشد به ایشون زور بگن
الآنم خاتمی با حمایت از روحانی خودش رو خراب کرد
و احمدی نژاد هم قطعا اون مرد گذشته نیست و تغییراتی کرده که انشاالله مثبته
فقط دكتر احمدي نزاد . هر كاري كرده درست بوده و هرجي كفته الان داره تحقق بيدا ميكنه .
تا وقتی با دنیا مشکل داشته باشیم به خاطر دو سه تا کشور عربی روز به روز عوزا بدتر میشه اگه بابای احمدی نژادم بیاد هیچی درست نمیشه ....
قطعا بهش رای میدم راستیا بخوان یکی مثل فتاحو بیارن و احمدینژاد رد صلاحیت بشه احتمالا شرکت نمیکنم چون صلاحیت انتخابات زیر سواله
سلام
چطور میشه یک نفر 8 سال ریس جمهور باشه رد صلاحیت بشه چرا باید چند نفر که مورد تاییدخودشون تایید صلاحیت بشن هر کی هم رای بیاره فرقی نمیکنه
فقط احمدی نژاد .
تفکرات نادرست احمدی نژاد بخواهدرئیس جمهورشود......درانتخابات شرکت نمی کنیم.
هر کی میخواد بیاد ، خروجی همیشه بدبخت شدن مردم ه ، برید رای بدید تا دوباره چهار سال دیگه سر کار باشید ، من از حماقت بعضی از نظرات در عجبم ، البته با این نظرات احمقانه نتیجه هم میشه حال و روز الان ما ، آینده هم بدتر از امروزه
احمدی نژاد ایا هنوز هم با هولوکاست مشکل داره واگر رفت سازمان ملل میخواد در مورد اون سخنرانی کنه؟
باید این مسئله راحالا مشخص کند.
رئیس جمهور هر شخصی باشد باید به آرمان شهدا پایبند واز خون شهدا پاسداری کند آمریکا همان گرگ درنده است
فقط اقای احمدی نژاد مگه به دادمون برسه
مرد مردها فقط احمدی نژاد
مگه ترامپ ترکی هم بلده
رای بی رای چه احمدی نژاد باشه چه هرکس دیگه ای.چیکار کردن برا این ملت؟؟؟
عشقم محمود
اگراحمدی نژادکاندیدشودپای صندوق میام واگرتائیدنشودنمیام وبه همه چی شک میکنم
فقط دکتر احمدی نژاد
بنده قصد دارم در انتخابات کاندبد شوم چون من ی فرد مردمی و دلسوز هستم و به وعده هابم عمل میکنم
سلام راست گفت دوستمون اگ احمدی نژاد و رییسی عزیز با رهبر یکی شن حله انتقام حاج قاسمم میگیریم انشا الله. کاش احمدی یکم مث قبل امربر رهبر شه یاعلی
با مخالفان و موافقان در کامنتا کاری ندارم ولی واقعا محمود چ کرده و کی هستش ک آنقدر هراسانید ازش و سعی در تخریبش دارید؟
من کارمند وبازاری هستم .
به نظر من احمدی نژاد یه سری تندروی واشتباهات داشت،ولی غالب برنامه هایش به نفع اقشار کم درامد بود،مثل مسکن مهر که تسهیلات آن در شهرهای کوچک وروستاهابا سود4% ،در شهرهای متوسط به بالا 7%ودر تهران9%.
سهام عدالت را ابتدا به افراد تحت پوشش بهزیستی،کمیته امداد و ایثارگران بیکار تخصیص داد.
در دوران خاتمی به پول امروز هر سیم کارت را بالای 20 تا30 میلیون تومان بایستی می خریدی(صفهای طولانی خرید
سیمکارت و سود آن چنانی !!!! وقیمت خط تلفن ثابت هم وحشتناک بود،ولی شد یه کالای مصرفی.
سیمان سهمیه ای ورانتی بود و...
دولت پیر وفربه روحانی برای دهک های بالا ،بورس بازان و سفته بازان عالی هست.
کبوتر با کبوتر .باز با باز.
فقط حاج محمودوسلام
وقتی ک یک نفر انقدر خوب میتونه مدیریت بر همه چیز داشته باشه و 8سال رئیس جمهور باشه چرا باید رد صلاحیت بشه ؟ به نظرم دلیلش اینه که این مرد انقدر با شهامت و دلاور عالی بوده ک با درست کردن شایعه ها و خراب کردن ذهنیت خوب از احمدی نژاد ایشون رو برکنار کردن .زمان ریاست ایشون با پنج هزار تومن میرفتی مغازه نصف مغازرو میخردی میومدی بیرون الان با پنج تومن یه تف نمیندازن جلوت اگه ایشون کاندید شه من قطعا رای میدم. دورود بر احمدی نژاد ✌✌✌✌
احمدی نژاد بیاد آخ جون باز زندگی به کام طبقات پایین میشه
هموطن سلام فراموش کردیداوس محمود چه بلاهایی سرمون اورد بی شک وضعیت فعلی کشور ازسومدیریت ایشون و اطرافیانش هست مثال.پراید۶ملیون بود وقتی ام وقتی رفت ۲۴ملیونشد ..پرونده پدیده سرازیرشدن روستائیان به شهرهاومسافرکش شدنشان بواسطه یارانه که دریافت کردند..اوسمحمودخرابیش بیش ازآبادیش هست البته حسن آقاجوردیگری مردم برابرشده کرد.
فقط و فقط دکتر محمود احمدی نژاد میتوانه دولت به خوبی اداره کنه.
مرگ برآمریکا،فقط احمدی نژاد
احمدی نژاد تمام دنیا ازش حساب می برند
با جرات ترین فردی که تو ریاست جمهوری ایران می تونه حرفشو بزنه و سرشو بالا بگیره فقط دکتره . من خدا وکیلی تو ۸ سال ریاست جمهوریش یه ریال وام یا چیزی جز یارانش بهم نرسید ولی به برکت رونق اقتصادی که تو کشور بود کارم خدماتی بود. تونستم یه پس انداز داشته باشم . اگرم گرونی وجود داشت در عوضش درآمدی هم بود . تو روستاهای اطراف ما و روستای خودمون حتی یه خونه آجری تا قبل ریاستش نمی دیدی به برکت وجودش همه خونه دار شدن حتی با اون ۴ یا ۵ میلیون که وام میداد. ماها قشر ضعیف تا ابد تو ذهنمون میمونه که چکار واسه ماها کرد . برا یه آدم قشر پایین فقط یه سر پناه مهمه بالا دستیا اینو درک نمیکنن .حالا هم که داریم سهام عدالتی که اون ردیفش کرد رو در اختیار داریم . احمدی نژاد وجودت پایدار باشه .
درود خداوند متعال به احمدی نژاد تنها کسی که به درد مستمندان و ضعیفان رسیدگی کرد فقط آقای احمدی نژاد بوده و بسیاری از مستاجران رو نجات داد بنده خودم مسکن مهری هستم خدا میدونه هیچ وقت فکر نمیکردم روزی صاحبخانه شوم ولی به لطف خدا آقای احمدی نژاد ما هارو نجات داد پس از نظر بنده ما سرباز ایشان هستیم و نکته دوم تنها کسی که میتونه تو دهن آمریکا بزنه فقط احمدی نژاد میتونه اینکارو انجام بده ومحکم جلوی آمریکا بایسته
درودبردکتر محموداحمدی نژاد که طرفدار فقراست
اگه احمدی نژاد نیاد تو انتخابات شرکت‌ نمی کنم.
احمدی نژاد رییس جمهوری که فقط روزی ۴ ساعت می خوابید. رفسنجانی مقام مسئولی که تو تمام دوران خدمتش هم شب تا صبح می خوابید و البته بعداز ظهر هام می خوابید.
یه فیلم تو اینترنت هست که‌احمدی‌نژاد تو سفرهای استانی، از ساعات روز استفاده می کنه و با مسئولین استانی و شب به مزار شهدا میره. تا اونجا که میشده از ساعات در اختیارش استفاده مطلوب می‌کرده.
من که دیگر به هیچ رءیس جمهوری هیچ امیدی ندارم و برای خودم متاسفم که توی همچین کشوری به دنیا اومدم
هرکسی که با رهبر نباشه علیه اونه حتی اگه احمدی نژاد باشه .وقتی رهبر میگن مذاکره نه!کسی نباید از مداکره دم بزنه
نفس مردم بریده شد‌. به امید حضور دکتر احمدی نژاد.
احمدی نژاد ۱۰۰٪
اگه احمدی نژاد کاندید و تایید بشه بعد از ده سال انتخابات شرکت میمنم و بهش رای میدم‌‌‌‌...یار مظلومان و فقیران بود...این دولت یار ثروتمندان هستش...
هاشمی تورم ۵۵٪، خاتمی تورم۴۳٪، احمدی نژاد تورم ۵۲٪، روحانی تورم ۱۵۰٪
درود بر روسای جمهور قبلی و یعدی
احمدی نژاد درود بر تو ،اصلاح طلبها کشور و مردم را فلج کردند،
رای حداکثری فقط به احمدی نژاد
فقط احمدی نژاد می تونه به انتخابات رونق بده
منتظر دکتر احمدی نژاد در خرداد ۱۴۰۰
دکتر منتظریم
زنده باد دکتر احمدی نژاد
اگه از اشتباهات سیاست خارجی احمدی نژاد فعلا صرفنظر بکنیم خدایش بهترین خدمات رو در اقتصاد به نفع طبقه پایین جامعه انجام دادند انشالله تایید و انتخاب میشه
یارانه وکارت سوخت براجلوگیری ازمصرف بی رویه انرڗی کشورتوسط مردمه که مقداریش هم برای ایندگان بمونه..البته اگه اداره تعزیرات ون انتظامی هم خالصانه به وظایفشون عمل کنن..تف توشرف هرچی خائن به ایران وایرانیه..جانم فدای ایران
من فقط به احمدی نژاد رای میدم
عشق است حاج محمود. خوب رفسنجانی و لاریجانیا رو گذاشتی کنار.
بزرگترین مشکل ما نداشتن استراتژیست است!
فقط احمدی نژاد میتونه اوضاع رو سر و سامان بده.
رونق اقتصادی فقط با وجود احمدی نژاد
۱۴۰۰ احمدی نژاد ۱۰۰٪
چی شد؟!!!
یه زمان احمدی نژاد رو مسخره می کردن و میگفتن:
شما دیپلماسی بلد نیستید! شما زبان دنیا را نمی فهمید! شما می خواهید با دنیا سخن بگویید؟! کاسبان تحریم!
ان شالله که آقای احمدی نژاددر۱۴۰۰رئیس جمهوربشن ،واقعامردم تودوران ریاست جمهوری ایشون خیلی راضی بودن ازوقتی روحانی رئیس جمهورشده ملت روزبه روزبدبخت تردارن میشن
ان شالله که آقای احمدی نژاددر۱۴۰۰رئیس جمهوربشن
فقط احمدی نژاد
فقط احمدی نژاد اگر احمدی نژاد دوباره برگرده قاسم سلیمانی دوباره زنده شده بخدا که هیچ رئیسی نتونست مثل احمدی رئیس جمهوری کنه احمدی نژاد یدونه ای خیلی دوستت داریم بیای ما قربونی میدیم عاشقتم فقط احمدی نزاد و وسلام
احمدی نژاد
درود بر احمدی نزاد
دورود بر دکتر محمود احمدی نژاد
دورود بر دکتر محمود احمدی نژاد احمدی نژاد دوست داریم جان خودت بیا مملکت نجات بده
پدر من همیشه آدم کاری بوده و درآمد‌خوب‌داشته و همیشه هم خوب زندگی‌کرده به استثنا چند سال گذشته که درآمدها نابود شده و هزینه های زندگی ده ها برابر شده.
مردم انقلابی حافظه سیاسی خوبی دارن...
مردم هنوز دعوا های بچه گانه احمدی نژاد با لاریجانی و دلار ۳تومنی ایشون رو فراموش نکردن...
مردم فهمیده تر از این حرفا هستن آقایون...
دولت بعدی حتما یک دولت جوان انقلابی خواهد بود
زنده باد دکتر‌احمدی نژاد
ما دیگه خسته شدیم
زبان قابل فهم زبان زور است که احمدی نژاد خوب بلده از نیروهای کم قدرت زیاد تولید کنه.
رعیس جمهور خوب یعنی کسی که هر خانواده ای که سه تا تحصیل کرده بیکار داره یکیشونا حداقل بزاره سر کار دولتی
احمدی نژاد وروحانی وپدر جد اینا هم که بیاد اوضاع همینه
سلام احمدی نژاد مثل شیر بود مرد بود
فقط احمدی نژاد
برای حقانیت احمدی نژاد همین بس که غرب وآمریکا و نارسانه های معاند مانند بی بی سی وروزنامهای منافق ومعاند داخلی اینقدر از او وحشت دارند واوراتخریب وبرعلیه او توطئه میکنند
ازوقتی شنیدم سرورریسجمهوری توکل تاریخ ایران میاددارم رای براش ردیف میکنم اگه میشدخودم تنهای ۱۰۰۰ری میدادم به اقای دلسوزوطرفداردهکای پایین ریسجمهوریعنی احمدی نژادالان کشورمانیازبه احمدی نژادداره
هیچ کدامشون به درد مردم نمیخوردند فقط بدبختی میارند
ای کاش مردم محبوب اکثریت سواد رسانه ای داشتند که صد البته دارند ولی متاسفانه یک عده ای خودشان را به آن راه زدن که نمی فهمیم چون منافه شان تو این بل بشوری و بی ثباتی کشور است.درود بر احمدی نژاد مایه آرامش کشورایران عزیز
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان