بازدید 14178
۱

پلیس‌های مینیاپولیس استعفا دادند

اداره پلیس شهر مینیاپولیس می‌گوید بیش از 7 مأمور در این اداره به دلیل شدت گرفتن اعتراضات و تحقیقات صورت گرفته دولتی استعفا داده‌اند و بیش از 7 مأمور دیگر نیز در حال ترک شغل خود هستند.
کد خبر: ۹۸۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 15 June 2020

به گزارش تابناک، به نوشته وبگاه «هیل»، بر اساس گفته مقامات اداره پلیس این شهر در ایالت مینه‌سوتا، این مأموران پلیس در حالی استعفا داده‌اند که بیش از ۷ مأمور دیگر نیز در حال ترک شغل خود هستند.

اداره پلیس شهر مینیاپولیس به یکی از روزنامه‌های محلی این شهر گفته که مأموران پلیس این اداره دچار سوء‌تفاهم شده و بعد از قتل جورج فلوید در میان اعتراضات، رهبران این شهر، تحقیقات دولتی و رسانه‌ها سردرگم شده‌اند.

«کسپر هیل»، سخنگوی شهر مینیاپولیس نیز تأیید کرد که هفت مأمور از این اداره پلیس، شغل خود را ترک کرده‌اند.

کارمندان داخلی این اداره پلیس گفته‌اند چندین مأمور پلیس در مصاحبه برای ترک شغل خود به فقدان حمایت از سوی رؤسای پلیس و مقامات این شهر در بحبوحه اعتراضات اشاره کردند.

این روزنامه داخلی همچنین گزارش داده که ۷ مأمور دیگر نیز در حال نوشتن نامه استعفای خود هستند و برخی دیگر نیز متقاعده شده‌اند که در شغل خود بمانند. مأمورانی که شغل خود را ترک کرده‌اند کارآگاهان و مأموران گشتی بوده‌اند.

استعفای این افسران پلیس در حالی مطرح شده که اداره پلیس مینیاپولیس با بررسی‌های دولتی در زمینه حقوق بشر و درخواست‌ها به منظور قطع بودجه پلیس مواجه شده است.

با شدت گرفتن اعتراضات به قتل نژادپرستانه جورج فلوید توسط مأموران پلیس شهر مینیاپولیس، مقامات آمریکایی، «درک شووین»، مأمور پلیسی که جورج فلوید را به قتل رساند در اوایل ماه ژوئن به یک زندان فوق امنیتی منتقل کردند.

بر اساس گزارش برخی رسانه‌های اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا همچنان ادامه در برخی شهرهای این کشور ادامه دارند و دهها هزار نفر در شهرهای نیویورک، آتلانتا و فیلادلفیا روز شنبه به خیابان‌ها ریختند و علیه رویکرد پلیس آمریکا تظاهرات کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چقدر الکی شلوغش میکنید....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان