بازدید 16878

پیام های تسلیت‌ برای درگذشت محمدعلی کشاورز

کد خبر: ۹۸۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶ 14 June 2020

در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر، محمدعلی کشاور، وزیر ارشاد و دیگر مسئولان پیام‌های تسلیتی صادر کردند.
 
به گزارش تابناک، متن برخی از این پیام‌ها را ادامه خواهید خواند.
 

پیام تسلیت وزیر ارشاد برای درگذشت محمدعلی کشاورز


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت.

 در پیام سیدعباس صالحی آمده است:

خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر استاد محمدعلی کشاورز موجب تاثر شد. مردم هنردوست کشورمان سالیان متمادی، شاهد نقش آفرینی‌های کم نظیر او در سینما، تئاتر و تلویزیون بودند و خاطره جمعی ما هرگز نام او را از یاد نخواهد برد.

اینجانب فقدان این هنرمند بزرگ را به خانواده ایشان، جامعه هنری و عموم هموطنان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه برای آن عزیز از دست رفته و صبر و بردباری بازماندگان محترم را خواستارم.
 
 
 
پیام تسلیت حسین انتظامی برای درگذشت محمدعلی کشاورز


رییس سازمانی سینمایی در پیامی درگذشت محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در این پیام آمده است:

«فسبحان الذی بیده ملکوت کل شیءٍ و الیه ترجعون

استاد محمدعلی کشاورز، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از میان ما پرکشید و به دیار باقی شتافت.

ترجیع بند زندگی هنری مرحوم کشاورز و مولفه مشترک نقش‌های ماندگار و متنوع او در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی، مردمی بودن و الهام گرفتن از مسائل مردمان روزگار خویش بود.

فقدان این هنرمند تکرارناپذیر را به اهالی فرهنگ و هنر به ویژه اصحاب سینما تسلیت می‌گویم و از خداوند منان علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم خوستارم.»

 


پیام تسلیت رییس سازمان صدا و سیما در پی درگذشت محمدعلی کشاورز



رییس سازمان صدا و سیما با صدور پیامی، درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، رییس رسانه ملی با صدور پیامی، درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت یکی از چهره‌های ماندگار عرصه هنر کشور استاد محمدعلی کشاورز را که از ستارگان سینما، تئاتر و تلویزیون بود و مردم با نقش‌های تاریخی او خاطره‌های بسیار دارند تسلیت عرض می‌کنم.

"پدر سالار" دوست داشتنی مخاطبان تلویزیون در آخرین روز‌های بهار ۹۹ از این کره خاکی خداحافظی کرد، اما با نقش آفرینی ماندگار خود در چهل و پنج فیلم سینمایی، سی و هشت سریال تلویزیونی و ده‌ها ئتاتر و تله تئاتر همواره در قلب و جان مردم ایران باقی خواهد ماند.

از درگاه خداوند تعالی برای آن چهره ماندگار علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.»



پیام تسلیت فرهنگستان هنر در پی درگذشت محمدعلی کشاورز



علیرضا اسماعیلی، سرپرست فرهنگستان هنر، و گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی این فرهنگستان، درگذشت محمدعلی کشاورز، هنرمند نامی کشورمان را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، علیرضا اسماعیلی، سرپرست فرهنگستان هنر، و گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی این فرهنگستان، درگذشت محمدعلی کشاورز، هنرمند نامی کشورمان را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

باسمهتعالی

انا لله و انا الیه راجعون

استاد محمدعلی کشاورز، ازجمله مردمی‌ترین هنرمندان معاصر ایران و از چهره‌های تأثیرگذار تئاتر و سینمای این مرزوبوم درگذشت و جامعه هنری از عطر حضور دل‌انگیز این هنرمند فقید برای همیشه محروم شد. این هنرمند فرهیخته با بیش از نیم قرن حضور در صحنه تئاتر و سینمای ایران خالق نقش‌های ماندگار و لحظات ناب هنری بود. استاد کشاورز بی‌شک یکی از استوانه‌های بازیگری تئاتر و سینمای ایران است که آثار هنری و تجربیات نابش در عرصه بازیگری و نقش‌آفرینی همواره الگویی ماندگار برای هنرمندان نسل‌های بعدی بوده و خواهد بود.

هنرمندان و هنردوستان ایرانی هیچ‌گاه ادب، متانت، فروتنی، توان هنری، لبخند‌های دلنشین و کلام شیوای ایشان را فراموش نخواهند کرد و همواره یاد این هنرمند عزیز در دل‌ها و نام ایشان در ذهن تاریخ هنر ایران ثبت خواهد شد.

فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران در نهایت تألم و اندوه، مصیبت فقدان استاد محمدعلی کشاورز را به خانواده محترم ایشان و دوستداران و اهالی شریف تئاتر و سینمای ایران تعزیت و تسلیت می‌گوید و از درگاه ایزد متعال برای این هنرمند فقید، علو درجات و آرامش ابدی، و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر