بازدید 9906
در مجمع سال مالی 1398 شرکت ایرانول اعلام شد

رشد اکثر شاخص‌ها و تقسیم‌ سود ‌1500 ‌ریالی هر سهم

مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1398 شرکت نفت ایرانول با رشد اکثر شاخص‌ها و با حضور سهامداران عمده و پخش آنلاین برای سایر سهامداران شنبه 24 خرداد ماه در سالن شرکت نفت پاسارگاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 13 June 2020

رشداکثر شاخص‌هاوتقسیم‌سود‌1500‌ریالی هرسهم

مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1398 شرکت نفت ایرانول با رشد اکثر شاخص‌ها و با حضور سهامداران عمده و پخش آنلاین برای سایر سهامداران شنبه 24 خرداد ماه در سالن شرکت نفت پاسارگاد برگزار شد.
شرکت نفت ایرانول با افزایش شفافیت مالی و اطلاعاتی، چابک سازی سازمان، ارتقا کیفی منابع انسانی، تولید پایدار و ایمن، افزایش سهم بازار، افزایش حاشیه سود خالص شرکت، استفاده از سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه های تولید، فروش و مالی و توسعه فرایند بازاریابی و فروش، اجرای طرح ها و پروژه های توسعه ای بر اساس مطالعات امکان سنجی توانست یکی از بهترین مجامع خود را برگزار کند.
در این مجمع مهندس محمد حسین رزاقی سرپرست شرکت نفت ایرانول ضمن ارائه گزارش عملکرد به سوالات سهامداران پاسخ داد و گفت: با پایان سال ۹۸ شرکت نفت ایرانول شاهد افزایش ۱۲۵ درصدی مبلغ صادرات و افزایش ۳۱ درصدی فروش داخل بود که مجموعا بیش از ۴۶ درصد رشد فروش مبلغی در فروش را در پی داشته است.
رزاقی تصریح کرد: ایرانول در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالا بردن ظرفیت‌های تولید این شرکت در سال رونق تولید ، عرضه محصولات جانبی در بورس کالا و انرژی و بازبینی سبد فروش محصولات را در برنامه ها قرار داد و اقداماتی درزمینه گسترش سهم بازار در حوزه فروش صنایع و ایجاد ارتباط پویا با بازار و مشتری به انجام رساند.
سرپرست شرکت نفت ایرانول انعقاد قرارداد تکمیل فاز 1 طرح Dewaxing&Deoling در پالايشگاه روغن سازي تهران، تکمیل پروژه های مستقل سازی یوتیلیتی، تکمیل تامین ملزومات بسته بندی، تکمیل پروژه های تعریف شده در پالایشگاه آبادان، انجام تعمیرات دوره ای در پالایشگاه های روغن سازی ایرانول، معرفي محصولات جديد، تغییر سیاست های فروش متناسب با تغییرات فضای کسب و کار، تغییر نگرش در نحوه تبلیغات و ... را از برنامه‌های آتی شرکت عنوان کرد.
رزاقی افزود: شرکت نفت ایرانول ضمن شناسایی ظرفیت‌ها، تمام تلاشش ر ا برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، بالابردن ظرفیت‌های تولید و فروش و کاهش خام فروشی به کار خواهد گرفت.
گفتنی است؛ مدیریت شرکت نفت ایرانول برای راحتی سهامداران و با توجه به گستردگی جغرافیایی سهامداران تصمیم گرفت سود تقسیمی مصوبه مجمع عمومی برای سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند را از طریق این سامانه وبه حساب بانکی آنان واریز نماید اما پرداخت سود مابقی سهامداران طبق روال سنوات گذشته خواهد بود.
لازم به ذکر است مجمع عادی سالیانه شرکت نفت ایرانول که به ریاست آقای پاشایی و نظارت آقایان توکلی و فصیحی برگزار شد علاوه بر تصویب صورت های مالی با توجه به گزارش عملکرد مدیرعامل شرکت، با ثبت رشد سود عملیاتی به میزان 9 درصد نسبت به سال 1397، فروش به میزان 46 درصد و افزایش 8 درصدی سود خالص سال نسبت به سال قبل از مبلغ 2778 میلیارد ریال در سال 97 به مبلغ 3000 میلیارد ریال در سال 98 که ناشی از افزایش نرخ فروش روانکارهای بنزینی و دیزلی و افزایش حجم فروش صادراتی می باشد، موجب تحقق EPS هر سهم به مبلغ 1500 ریال گردید و مصوب شد به ازای هر سهم 1500 ریال معادل 100 درصد از سود تحقق یافته بین سهامداران تقسیم شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر