بازدید 38376
۴

ابتلای ۱۲۷ نفر به کرونا درپی حضور در عروسی و میهمانی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متأسفانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان و شرکت در مراسمات و اجتماعات از جمله شرکت در عروسی و میهمانی عامل و منشأ ابتلای ۱۲۷ نفر استان بوده است.
کد خبر: ۹۸۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 11 June 2020

ابتلا به کرونا در هرمزگان درپی حضور در عروسی و میهمانی

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از بندرعباس، فاطمه نوروزیان امشب در گفتگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: یکی از شایع‌ترین الگو‌های اخیر ابتلا به کرونا در استان حضور در اماکن تجمعی همچون مجتمع‌های تجاری، ادارات و شرکت در گردهمایی‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، مراسم‌هایی همچون عزا، عروسی و میهمانی از جمله این موارد است.

وی با اشاره به دو نمونه از این خوشه‌های ابتلا پرشمار در هرمزگان در روز‌های اخیر، عنوان کرد: در یکی از این موارد در یکی از شهر‌های استان ۵۴نفر درپی حضور در یک مراسم عروسی و مبتلا بودن عروس، به کرونا مبتلا شده‌اند و حال برخی از آن‌ها نیز مطلوب نیست.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در یک مورد دیگر هم ۷۳نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم به دنبال حضور در یک میهمانی ساده مبتلا شده‌اند و در این مورد افراد پس از میهمانی نیز ارتباطات خانوادگی خود را ادامه دادند و دامنه‌ی شیوع به کارکنان دو اداره نیز گسترش یافته است.

به گزارش فارس، در ۳ روز اخیر نتیجه تست بیش از ۱۰۰۰ نفر در هرمزگان مثبت اعلام شده است و ۱۴ نفر نیز در پی ابتلای به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
کسانیکه در مراسم عزا و عروسی و مانند آن مبتلا میشن باید از دریافت خدمات درمانی مجانی محروم بشن و هزینه درمان از ایشان گرفته شود
پاسخ ها
رضا
| Switzerland |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
من میگم باید مثل کره شمالی اعدام بشوند
واقعا حرف درستی زده است ایشان مگر چه گناهی کرده اند کادر پزشکی من خودم فرهنگی بازنشسته هستم دلم می سوزد برای این عزیزان کادر پزشکی
بابا عجب مردماني هستيم لجا جت به بهاي جان خود وديگران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار