بازدید 13385

رهایی گروگان ۲۶ ساله پس از ۱۴ روز اسارت

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان، جوان ۲۶ ساله پس از ۱۴ روز اسارت از چنگال آدم ربایان رها شد.
کد خبر: ۹۸۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 10 June 2020


به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: با حضور تیم رسیدگی کننده به مشخص شد، جوانی ۲۶ ساله توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس با تهدید سلاح گرم گروگان گرفته شده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با استفاده از شیوه های نوین پلیسی، تحقیقات گسترده ای را آغاز و آدم ربایان را شناسایی کردند. پس از اقدامات گسترده پلیس برای آزادسازی گروگان، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و روز گذشته فرد ربوده شده را در یکی از محلات حاشیه شهر زاهدان رها و قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شدند.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات مالی ناشی از معاملات ناصواب مواد مخدر آدم ربایان با فرد ربوده شده بوده است که با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان