بازدید 9627

روسیه: آماده مذاکره با آمریکا درباره سوریه هستیم

معاون وزیر امور خارجه روسیه بر آمادگی کشورش برای گفتگو با ایالات متحده پیرامون موضوع سوریه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۸۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۷ 10 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روسیا الیوم، معاون وزیر خارجه روسیه بر آمادگی این کشور برای گفتگو با ایالات متحده پیرامون موضوعات مختلف دوجانبه و بین المللی از جمله سوریه تاکید کرد.

«سرگی ریابکوف» روز سه شنبه در نیویورک گفت: با ایالات متحده از طریق کانال‌های نظامی گفتگوی عمیقی داریم و سازوکار جلوگیری از برخورد (در سوریه) کار می‌کند. این یک تجربه خوب است که بر امکان اجرای آن در دیگر موارد می‌شود تکیه کرد.

وی افزود: بر اهتمام خود به بهبود توافق دوجانبه با ایالات متحده پیرامون ممانعت از فعالیت‌های نظامی خطرناک و تفاهم پیرامون منع وقوع رخدادهای نظامی خطرناک از طریق استفاده از تجربه سوریه تاکید می‌کنیم.

ریابکوف ادامه داد: اما در نهایت موضوعات پیچیده‌تری از ایجاد سازوکار رسمی برای همکاری با ایالات متحده پیرامون سوریه پیش رو داریم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ایالات متحده به فهم صحیحی از ماهیت و علل گام‌های ما دست یابد.

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: در صورتی که واشنگتن تمایل داشته باشد و اقدام متقابل انجام دهد ما سازوکارهای گفتگو با ایالات متحده را گسترش خواهیم داد و به نوبه خود برای انجام این کار آمادگی داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر