بازدید 12683

انهدام باند جعل و کلاهبرداری در آمل

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند جعل اسناد رسمی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵ 09 June 2020

انهدام باند جعل و کلاهبرداری در آمل

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، گفت: در پی طرح شکایتی از سوی نماینده حقوقی یکی از بانک‌های استان گلستان، علیه افرادی اهل و ساکن شهرستان آمل، مبنی بر جعل اسناد رسمی و کلاهبرداری میلیاردی از بانک، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از نماینده حقوقی بانک و بررسی اسناد و مدارک موجود، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، فردی اهل و ساکن شهرستان آمل پس از دریافت وام میلیاردی از این بانک، سند یک واحد آپارتمان را به عنوان ضمانت وام نزد بانک قرار داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: این فرد پس از دریافت وام از پرداخت اقساط وام به ارزش ۱۱ میلیارد ریال خودداری کرد و با همکاری اعضای باند جعل و کلاهبرداری اقدام به جعل اسناد و تهیه سند المثنی برای این واحد آپارتمانی کرد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه متهم پس از تهیه سند مجعول اقدام به فروش این واحد آپارتمانی کرد، افزود: با دریافت این اطلاعات، ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات همه ۱۰ متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل