بازدید 38349

هزینه زندگی در ارومیه کاهش یافت

هایپراستار جدیدترین شعبه خود را در شهر ارومیه افتتاح کرده است و از امروز ساکنین ارومیه و شهرهای اطراف می‌توانند بهترین و تازه‌ترین محصولات را با کمترین قیمت از هایپراستار ارومیه تهیه کنند.
کد خبر: ۹۸۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 07 June 2020

هایپراستار ارومیه

هایپراستار جدیدترین شعبه خود را در شهر ارومیه افتتاح کرده  است و از امروز ساکنین ارومیه و شهرهای اطراف می‌توانند بهترین و تازه‌ترین محصولات را با کمترین قیمت از هایپراستار ارومیه تهیه کنند.

هایپراستار ارومیه در مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم در انتهای خیابان سعدی 2، نبش خیابان طریقت واقع شده و مانند سایر فروشگاه‌های هایپراستار، استانداردهای یک فروشگاه بین‌ المللی را به ارومیه آورده است. متراژ کل این فروشگاه 7549 متر مربع و سطح فروش آن 4430 متر مربع است.

به مناسب افتتاح شعبه ارومیه هایپراستار جوایز نفیسی برای کسانی که از این فروشگاه خرید می‌کنند در نظر گرفته شده است. دو خودروی پژو 206، ششصد کارت هدیه 500 هزار تومانی، 2 تبلت، 2 لپتاپ و 2 تا تلویزیون از جمله این جوایز هستند.

پیج اینستاگرام هایپراستار نیز مرجع خوبی برای آگاهی از تخفیف‌ها و دنبال کردن مطالب مفید و مسابقات هیجان انگیز است. به مناسبت افتتاح شعبه ارومیه، با  قرعه‌کشی یک دستگاه تلفن همراه به دنبال‌کنندگان  اینستاگرام هایپراستار اهدا خواهد شد.

همراه با افتتاح هایپراستار ارومیه، فروشگاه مایلی ارومیه نیز در مجتمع سیتادیوم افتتاح شده و بهترین و با کیفیت ترین محصولات آرایشی بهداشتی را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند.

در این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از کسب و کارها، قدرت خرید مردم کاهش یافته، هایپراستار با شعار همیشه ارزانترین به ارومیه آمده تا هزینه‌های زندگی در ارومیه را کاهش دهد.  

قیمت محصولات هایپراستار به طور روزانه بررسی می‌شود تا به مشتریان اطمینان داده شود هایپراستار از همه جا ارزانتر است.

علاوه بر ارزانتر بودن قیمت عادی محصولات، هایپراستار تخفیف‌های هیجان انگیزی روی کالاهای خاص (در زمان‌های مشخص) دارد که اطلاع رسانی این تخفیف‌ها به صورت نصب تابلوهای مخصوص در داخل فروشگاه، پیامک و هچنین در شبکه‌های اجتماعی هایپراستار انجام می‌شود.  

هایپراستار به این موارد بسنده نکرده و با تولید محصولاتی با برند هایپراستار، همان کیفیت محصولات مشابه را با قیمت ارزانتر از سایر برندها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در انتهای پروسه خرید و روی فاکتور چاپ شده، میزان سود شما از این خرید درج می‌شود که نشانگر مبلغی است که با خرید از هایپراستار سود می‌کنید.

کیفیت محصولات تازه هایپراستار همیشه زبانزد بوده و هایپراستار ارومیه نیز از این قائده مستثنی نیست. انواع محصولات تازه مثل میوه، سبزیجات، گوشت، مرغ، ماهی، نان و ... محصولاتی هستند که در هایپراستار ارومیه به صورت روزانه تامین یا تولید شده و با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می‌شوند.

هایپراستار در ارومیه

همچنین هایپراستار اقدامات زیادی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است. از جمله این اقدامات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اهدای دستکش رایگان و ضدعفونی دست همه مشتریان
  • سنجش دمای بدن مشتریان و کارمندان
  • ضدعفونی همه چرخ دستی‌ها، صندوق‌ها و همه سطوحی که در تماس با دست مشتریان است
  • نصب برچسب‌های مخصوص برای رعایت فاصله اجتماعی
  • استفاده کارمندان از ماسک، دستکش و گارد مخصوص

در زمان شیوع بیماری ویروسی خرید از فروشگاه‌های هایپراستار مزیت‌های زیادی دارد. اصلی‌ترین مورد این است که به جای مراجعه به چندین فروشگاه که باعث رفت‌ و آمد بیشتر و بالا رفتن ریسک شیوع ویروس می‌شود، می‌توانید به هایپراستار مراجعه کنید و زیر یک سقف تمام اجناس مورد نیاز خود را تهیه نمایید و از سلامت محیط و اجناس اطمینان کامل داشته باشید.

هایپراستار ارومیه همه روزه از ساعت 10 تا 23 و در روزهای 4شنبه و 5شنبه تا ساعت 24 آماده خدمت‌رسانی به ساکنین این شهر و شهرهای اطراف است.

 

 

 


این خبر تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر