بازدید 41029
۹

آخرین وضعیت اعتبارنامه تاجگردون

نایب‌رئیس اول مجلس گفت: اعتبارنامه منتخبان مردم فریدن و صومعه‌سرا در شعب مربوطه تایید شد اما اعتبارنامه منتخب گچساران هنوز تعیین تکلیف نشده است.
کد خبر: ۹۸۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 07 June 2020


به گزارش تابناک به نقل خبرگزاری صدا و سیما، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این باره تصریح کرد: اعتبارنامه حسین محمدصالحی، منتخب مردم چادگان، فریدن، فریدون شهر و بویین و میاندشت و همچنین منتخب مردم صومعه سرا در شعبه ۱۰ بررسی و تایید شد.

وی افزود: بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاج گردون، منتخب گچساران ادامه دارد و هنوز تعیین تکلیف نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۹
ببینیم انقلابی بودن و پاک دست بودن خودتان را در همین یک مورد میتوانید نشان بدهید؟
ایشان مگر الان امریکا نبود؟!!!!
زودتر تایید بشوند و تشریف بیاورند به شیوه ی بعضی ها با دستان مبارک شکل قلب نشان بدهند، خوشحال شویم که کشور را دست چه اساطیری سپرده اند!
تجربه نشون داده که ایشون هم تایید میشه !
حرف نداری بزرگ مرد.خودت تنها حریف همشون هستی
عجب که ویژه خواران را شورای نگهبان تأیید میکند
بخدا قسم اگه تاجگردون تایید کردن دیگه سر سوزنی اعتماد نمیشه به این مجلس کرد ... بابا بخدا اونقدر تخلفات دارودسته ی تاجگردون تو گچساران و باشت و شیراز زیاده که اصلا نباید تایید میشد. اینجا مخالفین رو حتی تهدید ناموسی میکنن و اسید و آتیش به ماشین هاشون میزنن ... الان هم مردم بدبخت رو تهدید کردن که اگه توی فضای مجازی از تاجگردون حمایت نکنن تمام امتیازاتی که بهشون دادن رو میگیرن ازشون ... داداشم تو شرکت نفت سه ساله شاغل شده این روزها خیلی بافشار میارن که اگه تو اینستاگرام از تاجگردون حمایت نکنی شک نکن اخراج میشی با قاطعیت هم میگن که تاجگردون تایید میشه و بعدش اخراج میشین ...
اگه تایید بشه فاتحه این مجلس را باید خواند. و در واقع برا همه مردم اثبات میشه که یک مشت خدانشناس و از خدا بی خبر دارن میخورن و میبرن
مگر ایشان چه کار کرده که تایید نشه از وظایف نمایندگان محترم مجلس می باشد. که در اولویت اول از حوزه انتخابیه خودش دفاع کنه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار