بازدید 19987
از راهکارهای سازمانی تا خرید اقساطی و خدمات پرداخت روزمره

دیجی‌پی به دنبال رشد بازار تجارت الکترونیک ایران

با سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا در دیجی‌پی، این شرکت رسما به گروه دیجی‌کالا پیوست و با هدف ارتقای کیفیت تجربه پرداخت آنلاین، اسفند ۱۳۹۷ از اپلیکیشن خود رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۸۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 06 June 2020

با سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا در دیجی‌پی، این شرکت رسما به گروه دیجی‌کالا پیوست و با هدف ارتقای کیفیت تجربه پرداخت آنلاین، اسفند ۱۳۹۷ از اپلیکیشن خود رونمایی کرد.

دیجی‌پی امروز با گذشت تنها یک سال و نیم از فعالیت خود، نه تنها به عنوان تنها درگاه پرداخت هوشمند به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ آنلاین خدمات ارایه می‌کند، بلکه با ارایه خدمات مختلف پرداخت به کاربران، به دنبال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین سوپراپلیکیشن‌های ایرانی است.

کاربران این اپلیکیشن می‌توانند امور مالی روزمره‌ خود مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته‌ اینترنت، پرداخت عوارض جاده‌ای، طرح ترافیک و... را انجام دهند و گزارش کاملی از تراکنش‌های خود دریافت کنند.

اما خدمات دیجی‌پی تنها محدود به درگاه پرداخت هوشمند و سوپراپلیکیشن نیست، بلکه امکان خرید اقساطی از «دیجی‌کالا» را برای کاربرانی که مایل به خرید قسطی کالا هستند،‌ فراهم کرده است. این امکان با توجه به اینکه برخلاف فرآیندهای رایج بانکی نیازی به ضامن ندارد، شرایط دریافت اعتبار را برای قشر بزرگتری از جامعه تسهیل کرده است.

پرداختن به فرصت‌های فراوانی که برای توسعه تجارت الکترونیک وجود دارد، به خلق ارزش افزوده برای کسب‌وکارها می‌انجامد. با این رویکرد، دیجی‌پی به منظور ارایه خدمات به گستره بزرگتری از کسب‌وکارهای پیشرو که دغدغه اخذ خدمات پرداخت با روش‌های خلاقانه و با ضریب پایداری بالا را دارند، در سال 98 مجوز پرداخت‌یاری را نیز دریافت کرد.

به این ترتیب دیجی‌پی نه تنها با ارائه درگاه پرداخت هوشمند و راهکارهای پرداخت ویژه به رشد و توسعه کسب‌وکارها کمک می‌کند، بلکه با ارائه خدمات مالی روزمره در سوپراپلیکیشن و فراهم کردن شرایط خرید اقساطی در سطح کشور، در تلاش است تا تجربه لذت‌بخش و امنی در پرداخت آنلاین برای کاربران ایجاد کند. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی، روی «دانلود اپلیکیشن دیجی‌پی» کلیک کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها