بازدید 23352
بازتاب

واکنش وزارت ورزش به افشای نقش سلطانی فر در قرارداد ویلموتس

کد خبر: ۹۸۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 06 June 2020

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان طبق انتظار به مصاحبه تلویزیونی و جنجالی رئیس سابق فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و در توضیحات خود این ادعا را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از وزارت ورزش و جوانان ؛ این نهاد نسبت به مصاحبه صریح مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی مارک ویلموتس از سوی وزیر ورزش توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش وزارت ورزش به افشای نقش سلطانی فر در قرارداد ویلموتس

« با توجه به برخی مطالب مطروحه در مصاحبه آقای مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان لازم می‌داند توضیح دهد که وزیر ورزش، آقای ویلموتس یا هر مربی دیگری را به فدراسیون فوتبال معرفی نکرده است بلکه همان طور که آقای تاج در مصاحبه بابخش خبری ۲۰:۳۰ جمعه شب گفتند وزیر ورزش و جوانان صرفا نامه «انجمن فرهنگی ایران و هلند» که در آن سه مربی خارجی باسابقه در تیم‌های ملی و باشگاهی کشور‌های مختلف معرفی شده بودند را «جهت بررسی» به فدراسیون فوتبال ارجاع داده و این یک رویه معمول است که برخی افراد، نهاد‌ها و یا سازمان‌ها در مورد فدراسیون‌ها پیشنهاد یا درخواستی دارند که برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده و وزارت ورزش و جوانان این نامه‌ها را به فدراسیون‌های مختلف جهت بررسی ارجاع می‌دهد.

ضمن اینکه هر کسی کمترین آشنایی با نامه نگاری و ادبیات اداری داشته باشد می‌داند عبارت «بررسی» به معنای دستور اقدام نبوده بلکه برای بررسی جوانب امر و اتخاذ تصمیم توسط آن فدراسیون است و طبعا انتخاب و عقد قرارداد با افراد و مربیان تیم‌های ملی از اختیارات و مسئولیت‌های کامل فدراسیون‌ها است و وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در انتخاب مربیان نداشته و ندارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
علی کریمی 2 سال پیش گفت! ساکت و ... ماله کشیدند! فدراسیون 5 ستاره این بود؟
تاج هم همین رو گفت، چیزی غیر از این که نگفت
چه بده بستانی داره وزارت ورزش و فدراسیون و تاج و بقیه. خوب خودتون آبرو خودتون را میبرید.
سوال های بیشتر:
چرا باید «انجمن فرهنگی ایران و هلند» مربی تیم ملی معرفی کند؟ مگر فدراسیون خودش کمیته فنی ندارد؟
اصلا «انجمن فرهنگی ایران و هلند» چیست؟ چقدر بودجه گرفته است و نتیجه کارش چه بوده است؟ اساسا این نهاد به کسی پاسخگو هست؟
من از قبل هم گفتم فراری دادن کیروش بزرگ و اوردن ویلتموس کوچولو کار وزیره و تاج مترسکی بیش نیست.من نمیدونم چه حمایت بزرگی پشت این وزیره که استیضاح نمیشه تیم ملی رو ویران کرد لیگ رو داغون کرد ملیارد ها دلار پول مملکت رو بفنا داد.
بیت القال و مالیات ما
توی ایران دستور بررسی یعنی اقدام لازم!!!!!
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
همه این افرادی که در این عکس هستند در این قضیه شریک جرمند
آقایان تاج، سلطانی فر و ساکت، آن روزی که جلوی دوربینها با ویلموتس عکس یادگاری میگرفتید و می خندیدید، باید فکر میکردید که شاید یک روزی به خاطر این قرارداد ننگین ممکن است تحت پیگرد قرار بگیرید. از مجلس انقلابی چه خبر؟ چرا سراغی از سوء مدیریت و شاید همدستی وزارت ورزش در این قرارداد نمیگیرد؟
وقتی در یک پرونده نمیشود مقصر اصلی را پیدا کرد یعنی همه افراد درگیر به دلیل سوء مدیریت مقصرند. ولی مثل اینکه از اقدامات اخیر دستگاه قضایی ترس به جانشان افتاده که همدیگر را مقصر میکنند وگرنه قبلا نیازی به توضیح هم نمیدیدند.
یک سوال چه دلیل داره اصلا یک انجمن این پیشنهاد رو بده؟خب برید کنار انجمن ها و مافیا و غیره کشور داری کنند.فساد شده سیستمی حالا با کلمات بازی کنید.
قطعا وزیر و پسرش بطور گسترده توی فوتبال تیم ملی لیگ و قهرمانی یک تیم خاص دخالت کرده و باعث فساد گسترده شده باید از مجلس و قوه قضائیه و بازرسی و نهاد های امنیتی خواست ک ورود کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل