بازدید 10626

شکایت آبادانی‌ها راهی برای فسخ قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی؟

این همه بازیکن و مربی خارجی از فوتبال باشگاهی ما شکایت کردند و پولشان را گرفتند. یک بار وزارتخانه داده، یک بار پتروشیمی داده، یک بار فلان شرکت داده و... فدراسیون نباید از ما ناراحت باشد.
کد خبر: ۹۸۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 06 June 2020

مسعود رضاییان یکی از قدیمی ترین مدیران فوتبال ایران است و همیشه در مباحث کلان فوتبال یکی از صاحب نظران بوده اما حالا حرف هایی مطرح می کند که می تواند قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی را بدون دردسر فسخ کند.

به گزارش تابناک ورزشی، وی در خصوص پیگیری مطالبات باشگاه نفت آبادان در پرونده اسکوچیچ گفت: در این مورد با فیفا در تماس هستیم و البته رونوشت آن را هم به فدراسیون می‌دهیم، اما هنوز قاضی مشخصی برای این پرونده تعیین نشده است. بیش از ۹۹ درصد امیدواریم که مطالبات‌مان را بگیریم. ممکن است به خاطر سمیناری که قرار است برگزار شود همه اعضای فیفا درگیر باشند و به تاخیر بیفتد، اما به قول معروف؛ دیرو زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد.

فدراسیون باید ما را تحسین کند

معاون باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد اینکه آیا این مطالبات از خود اسکوچیچ گرفته می‌شود یا ممکن است فدراسیون فوتبال را دچار چالش کند، گفت: ما کاری نداریم. پولمان را بدهند اصلاً خود فیفا بدهد، رئیس جمهور کرواسی بدهد یا... با شخص طرف نیستیم. این همه بازیکن و مربی خارجی از فوتبال باشگاهی ما شکایت کردند و پولشان را گرفتند. یک بار وزارتخانه داده، یک بار پتروشیمی داده، یک بار فلان شرکت داده و... فدراسیون نباید از ما ناراحت باشد. آن‌ها را درک می‌کنیم. درست است که آن‌ها از کار ما خوشحال نشدند، اما تصور می‌کنم ته دلشان تحسینمان می‌کنند. من اگر جای فدراسیون فوتبال بودم، باشگاه صنعت نفت آبادان را تحسین می‌کردم.

صنعت نفت را الگو کنند تا بدهی‌ها کم شود

رضاییان تصریح کرد:، چون نفت باشگاهی است که در این آشفته‌بازار که همه از آن طلبکار هستند تابو را شکسته و یک جا طلبکار شده است. قرارداد‌های خارجی که تا به حال در فوتبال ایران بسته شده حاکی از ناکارآمدی تدوینگران شان بوده، حالا یک مورد برعکس اتفاق افتاده است. بیایند و بگویند چه کار کردید که علاوه بر اینکه پولی نمی‌دهید، پولی هم طلبکار شدید؟ الگوی‌تان چه بوده که همه آن را ببینند و یاد بگیرند و کار را جلو ببرند تا در پرونده‌هایی که فوتبال ما دارد، بدهی‌ها کم و طلب‌هایمان زیاد شود و این باعث افتخار برای کشور ما است. البته اگر هم الگوبرداری نمی‌کنند بی تفاوت بمانند، این هم خوب است!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار