بازدید 16129
۱

اطلاعیه: در طبیعت آتش روشن نکنید

سازمان جنگل ها در اطلاعیه‌ای از مردم خواست با حضور مسئولانه در طبیعت، از بروز حریق در جنگل‌ها و مراتع پیشگیری کنند.
کد خبر: ۹۸۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 03 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، با توجه به افزایش حضور مردم در طبیعت در روزهای آتی و احتمال حریق، سازمان جنگل‌ها طی اطلاعیه‌ای از مردم خواست حتی‌الامکان در طبیعت آتش روشن نکنند. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

همزمان با گرم‌شدن هوا که منجر به خشک شدن علوفه‌های یک‌ساله می‌شود، احتمال حریق‌های بزرگ در جنگل‌ها و مراتع افزایش می‌یابد به نحویکه کوچکترین جرقه و آتش با سرعتی زیاد گسترش پیدا کرده و سطح وسیعی از عرصه‌های منابع‌طبیعی دچار آتش‌سوزی می‌شود و متاسفانه ضمن از دست‌رفتن پوشش گیاهی، دچار خسارت‌های مالی و جانی خواهیم شد؛ لذا از کلیه هموطنان گرامی خواهشمندیم با حضور مسئولانه خود در طبیعت حتی‌الامکان از برپا کردن آتش اجتناب نموده و در صورت نیاز ضروری به روشن نمودن آتش در جنگل‌ها و مراتع، قبلاً اطراف محل را از خار و خاشاک پاک کرده و پس از رفع نیاز، آتش را کاملاً خاموش نمایند.

از تمامی مسافران و گردشگران محترم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه دود و یا آتش در جنگل‌ها و مراتع، موضوع را در اسرع وقت به شماره ۱۵۰۴ اطلاع دهند. بر این باوریم که تنها با رعایت نکات ایمنی و حضور مسئولانه در طبیعت، شاهد آتش‌گرفتن سرمایه‌های سبز کشورمان نخواهیم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینکار احتیاج به اطلاعیه ندارد فهم و شعور نیاز دارد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان