بازدید 11661

تظاهرات فلسطینیان در قدس

شماری از فلسطینیان سه‌شنبه شب در مرکز شهر قدس علیه خشونت پلیس رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
کد خبر: ۹۸۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ 03 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، شماری از فلسطینیان در برابر دانشگاه عبری واقع در مرکز قدش اشغالی در محکومیت قتل جوان کم‌توان ذهنی فلسطینی که روز شنبه به دست پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، معترضان با در دست داشتن پرچم فلسطین و همچنین پلاکاردهایی که بر روی آن خشونت پلیس رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان محکوم شده بود، شعار سر دادند.

این گزارش می‌افزاید، پلیس با حمله به معترضان و ضرب و شتم آن‌ها، پرچم‌های فلسطین را از معترضان گرفتند.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، معترضان در خیابان یافا واقع در مرکز قدس قصد بستن مسیر ترن شهری را داشتند که پلیس اجازه این کار را نداد و سه نفر را دستگیر کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح شنبه «ایاد الحلاق» جوان فلسطینی کم‌توان ذهنی را در منطقه «باب الاسباط» واقع در بخش قدیمی قدس اشغالی هدف تیراندازی قرار داده و به شهادت رساندند.

به دنبال این حادثه طی روزهای گذشته ده‌ها تظاهرات در مناطق مختلف فلسطینی اشغالی در محکومیت این اقدام پلیس رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

رژیم صهیونیستی ضمن اعتراف به تیراندازی به سمت این جوان کم‌توان ذهنی، اعلام کرده که در نهایت مشخص شده که این جوان فلسطینی هیچ سلاحی همراه خود نداشته است.

وزارت خارجه فلسطین روز شنبه با صدور بیانیه‌ای محکوم کردن این اقدام، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مستقیما به سربازان اشغالگر دستور کشتار فلسطینیان را داده است.

در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است: قتل دو جوان فلسطینی در کرانه باختری و قدس بیانگر عمق گسترش نژادپرستی در محافل تصمیم‌گیری و بدنه دولت اشغالگر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار