بازدید 17451
۱

کرونا بازار ایرانشهر را به تعطیلی کشاند

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا باعث شد تا بازار این شهرستان از امروز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز تعطیل شود.
کد خبر: ۹۸۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲ 03 June 2020

به گزارش «تابناک»، ابوذر کوثری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، حفظ سلامت و جان مردم و با همکاری و تعامل کسبه،اتاق اصناف، اتحادیه‌های مربوطه و دانشگاه علوم پزشکی تمامی صنوف بجز داروخانه‌ها، خبازی‌ها، سوپرمارکت‌ها و میوه و تره بار در شهرستان ایرانشهر به مدت ۱۰ روز تعطیل شد.

وی بیان کرد: این طرح بدلیل مطالبات پی در پی مردم، بازاریان، علما و در پی ابراز نگرانی از روند فزاینده بیماری و با نظر موافق ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اخذ و به اجرا گذاشته می‌شود.

فرماندار ایرانشهر بیان کرد:متاسفانه علی رغم زحمات طاقت فرسا و عملکرد بسیار خوب دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا که باعث ایجاد شرایط نسبتا پایدار در اواسط شروع این بیماری در این شهرستان شده بود در چند هفته اخیر روند رشد این ویروس به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافته است.

وی اظهارداشت: این تعلیق فعالیت قطعا با لحاظ مصالح عموم مردم و کسبه انجام می‌شود.

کوثری تاکیدکرد: می‌طلبد که همه مردم ایرانشهر نهایت همکاری را با عوامل و مجریان خود داشته باشند تا بعد از ۱۰ روز که زنجیره بیماری قطع یا تضعیف شد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در یک پروسه احتیاط آمیز مجددا کسبه به فعالیت عادی خود بپردازند.

وی ادامه داد: در این مدت بر اساس رایزنی با علمای ایرانشهر تمامی مساجد ایرانشهر تعطیل است و طبق ابلاغی که به ادارات دولتی شده با حداقل ممکن کارکنان فعالیت خواهند کرد.

فرماندار ایرانشهر تاکید کرد: روند انجام غربالگری و کنترل مبادی ورودی این شهر نیز انجام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
همه کشور باید قرنطینه بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان