بازدید 14269

اعتراض اعضای بی خبر مجمع فدراسیون از اصلاح اساسنامه

برخی اعضای مجمع به دنبال انتشار متن نامه فیفا مراتب اعتراض خود را نسبت به خبری در مورد موارد اصلاح شده پیش نویس اساسنامه اعلام و تاکید کردند که فدراسیون از آن‌ها به عنوان اعضای مجمع برای اصلاح اساسنامه نظرخواهی نکرده
کد خبر: ۹۸۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ 02 June 2020

از مهلت یک هفته‌ای که ادعاشده است فدراسیون بین المللی فوتبال به فدراسیون ایران برای اصلاح پیش نویس اساسنامه وقت داده بود، سه روز باقی مانده است.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون بدون انتشار اظهار نظری از سوی مسئولان، در بیانیه‌ای تاکید کرده است که روال اصلاح پیش نویس اساسنامه طبق جدول زمانبندی پیش می‌رود خطری فوتبال را تأیید نمی‌کند.

این در حالی است که برخی اعضای مجمع به دنبال انتشار متن نامه فیفا مراتب اعتراض خود را نسبت به خبری در مورد موارد اصلاح شده پیش نویس اساسنامه اعلام و تاکید کردند که فدراسیون از آن‌ها به عنوان اعضای مجمع برای اصلاح اساسنامه نظرخواهی نکرده است.

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال درحالی خواستار همراهی اصلاح اساسنامه با فدراسیون شده‌اند که هیأت رئیسه در چند روز گذشته جلساتی را برای تعیین تکلیف پیش نویس اساسنامه برگزار کرده و در تلاش است تا شرایط را برای رفع ایراد‌های فیفا فراهم کند.

در نامه‌ای که فدراسیون بین المللی فوتبال روز جمعه ۹ خرداد برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده بود به تناقض‌هایی که در پیش نویس اساسنامه با توافقات قبلی وجود داشت اشاره و تاکید شده بود که باید اساسنامه تا روز ۱۶ خرداد طبق توافقی که طرفین از قبل کرده بودند، اصلاح شود در غیر این صورت فیفا پرونده فوتبال ایران را به بخش دیگری از این نهاد ارجاع خواهد داد.

فدراسیون بین المللی فوتبال در حالی مهلت یک هفته‌ای را برای اصلاح اساسنامه به فدراسیون فوتبال ایران داده است که این فدراسیون با صدور بیانیه‌ای تاکید کرده همه چیز روال عادی خود را طبق جدول زمانبندی شده قبلی طی می‌کند و برخی دنبال حاشیه سازی برای فدراسیون هستند!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار