بازدید 37419

بانک رسالت به عضویت سامانه اعتبارسنجی درآمد

بارگذاری اطلاعات اعتباری مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت در سامانه اعتبارسنجی بانکها
کد خبر: ۹۸۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 01 June 2020

شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران با توجه به خواسته‌ها و دغدغه‌های حوزه کلان اعتبارسنجی کشور و با بهره‌گیری از تخصص کارشناسان مجرب و تکیه بر تجربه همکاری موفق با نظام بانکی کشور، از سال 1385 تاسیس شده و در بستری ایمن و آسان از سال 1388 تا کنون با تجمیع اطلاعات دریافتی از بانک مرکزی، سازمان امور مالیاتی، گمرک، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در قالب سامانه اعتبارسنجی، فرایند ارزیابی اعتبارسنجی از افراد حقیقی و حقوقی را پیاده‌سازی و اجرایی کرده است تا در چشم‌اندازی نه‌چندان دور، تعیین وضعیت اعتباری و اعتبارسنجی مشتریان، روشی مناسب جهت دریافت عادلانه تسهیلات در نظام بانکی ایران باشد.

در همین راستا اطلاعات تسهیلات مربوط به مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت به سامانه اطلاعاتی اعتبارسنجی افزوده شد. لازم به ذکر است که طبق ماده 91 قانون پنجم برنامه توسعه و مواد 12 و 14 آیین‌نامه جدید نظام سنجش اعتبار، موسسات اعتباری ملزم به همکاری با سامانه اعتبارسنجی بوده و بابت اعطاء هرگونه وام و تسهیلات به مشتریان‌شان بایستی به گزارش اعتبارسنجی استناد کنند.

گزارش اعتبارسنجی هر شخص، شناسنامه رفتار اعتباری وی به شمار می‌رود. در این گزارش اطلاعات بازپرداخت تسهیلات، سابقه چک برگشتی و سایر اطلاعات مرتبط با خوش حسابی یا بدحسابی فرد صاحب گزارش  ارائه می‌گردد. در نتیجه افراد خوش حساب امکان بیشتری جهت دسترسی به تسهیلات خواهند داشت.

همچنین اشخاص می‌توانند گزارش اعتباری خود را بمنظور اطلاع از صحت اطلاعات و وضعیت اعتباری‌شان از سامانه اعتبارسنجی ایران به آدرس www.irancreditscoring.com دریافت کرده و جهت هرگونه ارزیابی اعتباری در مواردی همچون تقاضای وام، خرید اقساطی و اعتباری به کار ببرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر