بازدید 45830
۶

ارزش تقریبی سهام عدالت اعلام شد

سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: دارندگان سهام عدالت تا ۱۵ خرداد همچنان می‌توانند وضعیت سهام خود را مشخص کنند.
کد خبر: ۹۸۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 31 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، حسین فهیمی گفت: در سال ۸۵ که سیاست‌های اصل ۴۴ خصوصی سازی ابلاغ شد درصدی از دارایی دولت در قالب ۴۹ شرکت و در قالب سهام عدالت بصورت مجانی به متقاضیان واگذار شد.

سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: ۳۶ عدد از این شرکت‌ها در بورس قرار دارند. ۷۰ درصد پالایشگاه تهران متعلق به سهام عدالت است.

فهیمی گفت: بر اساس ابلاغ مقام معظم رهبری، سازمان خصوصی سازی تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ فرصت داد تا دارندگان سهام عدالت وضعیت سهام خود را در سایت بصورت مستقیم یا غیر مستقیم مشخص کنند.

او با بیان اینکه تا ۱۵ خرداد ۹۹ دارندگان همچنان می‌توانند وضعیت سهام خود را مشخص کنند، افزود: افرادی که روش مستقیم را انتخاب می‌کنند در ۳۶ شرکت بورسی سهام دار می‌شوند که مسئولیت سود و زیان آن‌ها در بورس بر عهده خود آن‌ها است و دیگر غیر قابل تغییر است.

فهیمی درباره روش غیر مستقیم افزود: در این روش شما سهام دار یک شرکت استانی بصورت واسطه مالی قرار می‌گیرند.

سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: بر اساس گفته شورای عالی بورس افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند و خود کنترل خریدو فروش سهام را بر عهده گرفته اند می‌توانند تا ۳۰ درصد سهام خود را بفروشند.

وی افزود: از مجموع ۴۶ میلیون نفر سهامدار، تا دیروز ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر شیوه اداره مستقیم سهام عدالت را برگزیدند.

او گفت: از ۶ خرداد بانک‌های کشور به کمک بازار سرمایه آمدند و سفارش فروش سهام از دارندگان گرفتند و دیروز که روز آزاد سازی سهام عدالت بود اقدام به فروش کردند.

او گفت: ارزش تقریبی سهام عدالت دیروز حدود ۱۵ میلیون تومان بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
سهام یک میلیون تومانی شد زیر 500 هزار تومان و الان ارزشش 7 میلیون این ارقام درست نیست اصلاح کنید
لطفا این سهام رو به پرتفوی سها مداران انتقال دهید بزارین خودشان تصمیم بگیرن با اطلاعیه های کوتاه ونامفهوم مردم سر در گم میشند
سلام: لطفآ بفرمائید تکلیف آن افراد ایرانی که اصلا سهام عدالت نگرفتند چیست ؟آیا اصل سهام عدالت نباید به این قشر محروم از کارمند و غیر کارمند هم اعطاءبشود؟؟ دولت چه برنامه ای برای این افراد دارد؟؟؟
۳۶ عدد از این شرکت‌ها در بورس قرار دارند!!!
واحد شمارش شرکت عدده؟؟؟
افرادی که روش مستقیم را انتخاب می‌کنند در ۳۶ شرکت بورسی سهام دار می‌شوند که مسئولیت سود و زیان آن‌ها در بورس بر عهده خود آن‌ها است ...

خب اگر روش غیر مستقیم باشه مسئول سود و زیان میشه شرکت واسط؟ یعنی سود تضمینیه؟ خلاصه ما که نفهمیدیم چه کنیم ... چرا شفاف و عوامانه توضیح نمیدهید؟!!!!!
چرا روی برگه زده ارزش سهام یک میلیون ولی داخل سایت زده 492000 تومان یعنی چی کدوم واقعیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار