بازدید 22719
۹

اظهارات دادستان گیلان درباره مجازات عاملان قتل رومینا

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: دستگاه قضا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات عاملان این جنایت را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۹۸۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴ 31 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم از رشت، سیدمهدی فلاح میری امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قتل دختر ۱۴ ساله گیلانی توسط پدرش بسیار هولناک و غیرقابل توجیه است، اظهار داشت: مجازات قانونی عاملان این جنایت توسط دستگاه قضایی با قاطعیت دنبال می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اشاره به اینکه دستگاه قضا جدای از اینکه اولیای دم دختر کشته شده گیلانی چه درخواستی از لحاظ جنبه خصوصی جرم دارند این موضوع را پیگیری می‌کند، گفت: دستگاه قضا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات عاملان این جنایت را دنبال می‌کند.

وی از رسانه‌ها خواست که در اظهارنظر‌های خود نهایت دقت را داشته باشند تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود و خاطرنشان کرد: رسانه‌هایی که موضع‌گیری دلسوزانه دارند باید مراقب عواقب و پیامد‌های مطالب منتشر شده خود باشند تا تکرار حوادث تلخ این چنینی را شاهد نباشیم.

فلاح میری یکی از علل رخ دادن این جنایت هولناک را کمرنگ بودن نقش عاطفی پدر خانواده عنوان کرد و بیان داشت: پدر رومینا در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد، اما اگر این مرد وظایف پدرانه خود را به‌درستی ایفا می‌کرد چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.

به گزارش تسنیم، پرونده قتل دختر ۱۴ ساله گیلانی به‌دست پدرش هم‌اینک در دست قوه قضائیه و دادگستری گیلان است تا به‌صورت ویژه به آن رسیدگی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
......وی از رسانه‌ها خواست که در اظهارنظر‌های خود نهایت دقت را داشته باشند تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود و خاطرنشان کرد: رسانه‌هایی که موضع‌گیری دلسوزانه دارند باید مراقب عواقب و پیامد‌های مطالب منتشر شده خود باشند تا تکرار حوادث تلخ این چنینی را شاهد نباشیم.......


پس آنهایی که سرتاسر مملکت بنر می زدند که بی حجابی زن از بی غیرتی مردم است و آنهایی که فتوی می دادند زن نباید از خانه خارج شود و آنهایی که فتوی می دادند زن نباید صدای مردم نامحرم را بشنود و او را ببینید و آنهایی که فتوی می دهند زن نباید به ورزشگاه بیاید و ... آیا اینها نبودند که داس مرد گیلانی را تیز کردند؟؟؟؟
چن سال میش یه قتلی شبیه به این در خوی انجام شد که پدر دختر با اسلحه دخترش رو کشت تا کی باید این اتفاقات رخ بدهند....
احساس تکلیف و دست به ماشه بودن پدر این دختر همانند افراطگرایان ماست و قانون همیشه به آنها باح میدهد.
شما الگوی اجساس توهم تکلیف را در این پدر ایجاد کردید و جال دنبال چه هستید؟ خودتان را اول مجازات کنید بعد این پدر جاهل را.
بازپرس پرونده گفته «... ملاطفت پدر را دیدم بچه را تحویل پدر دادم ...»
با کمال احترام، این شخص لیاقت داشتن چنین پستی را ندارد ایشان یا ساده لوح هستند و یا خلاف واقع می گویند در هر صورت فاقد صلاحیت های لازم برای این منصب هستند لطفا ایشان را برکنار کنید و ساز و کاری ایجاد نماید تا دیگر افراد ساده لوح و سهل انگار به این منصب ها نرسند. پای جان انسان ها در میان است و شما مسوول هستید.
باید اعدام شود فقط اعدام
آن مردک بی غیرتی که نامش این روزها به عنوان عاشق رومینا دست به دست می شود هم باید مجازات شود. اگر شعور و فهم داشت در یک محیط کوچک مانند روستا و یا شهرستان و با توجه به شناختی که از پدر رومینا داشته، عکس او را در اینستاگرم نمیگذاشت.
اصلا کاش اینستاگرام را ببندند. جوانهای ایرانی حد و حدود نمیشناسند. همان بهتر که محدود شوند.
عاملان ؟؟؟ خیلی واضح باید دهن پدر رو سرویس کنن نمی تونن دارن شاخ و برگ می دن تهش احتمالا راننده اسنپ محل رو مجازات می کنن که چرا در لحظه قتل ازونجا رد شده
پدر رومینا واقعا بی تقصیر است اون پسر لجن را باید به آتش زد که این وضع را برای اون خانواده بدبخت بوجود اورده است البته قبول دارم که کم رنگ بود اما باور بر این باشد که دختر خانواده هم به بزرگ خانواده که پدر و مادر بود مگه توجه کرده بوده
اون خاوری را مجازات کنید که بخاطر شهوترانی ومقاصد شومش کانون گرم این خانواده را از هم پاشید واقعا چه مجازاتی دو سال زندان جای تاسفه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل