بازدید 15901

بازدید‌جانشین‌فرمانده‌ناجا‌از‌محل‌شهادت‌مرزبانان‌در‌سردشت

جانشین فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به استان آذربایجان غربی، از منطقه درگیری و شهادت سه مرزبان با اشرار مسلح در مرز سردشت به صورت هوایی و زمینی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۸۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸ 30 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، در پی شهادت سه مرزبان در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی سردشت، امروز سردار" قاسم رضایی" جانشین فرمانده ناجا و فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به استان آذربایجان غربی سفر کرد.
بازدید‌جانشین‌فرمانده‌ناجا از‌محل‌شهادت‌مرزبانان‌در‌سردشت
این مقام عالی انتظامی به همراه سردار " مسعود خرم نیا" فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی به وسیله یک فروند بالگرد به منطقه مرزی سردشت عازم شد و به صورت تخصصی محل مزبور را مورد پایش هوایی و زمینی قرار داد و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه این بازدید با سرتیپ "فخرالدین عبداله حمید سعید" مرزبان درجه یک منطقه سلیمانیه عراق دیدار و گفتگو کرد.

سردار رضایی در این دیدار بر انجام گشت‌های همزمان و مشترک در دو سوی مرز با مدیریت دو کشور به منظور برخورد با هرگونه اقدامات تروریستی تاکید کرد.

به گزارش سایت پلیس، گفتنی است، مرزبانان هنگ مرزی سردشت حین کنترل پایش نوار مرزی با اشرار مسلح درگیر شدند که در این درگیری مسلحانه، متاسفانه ۳ نفر از مرزبانانمان به نام‌های استوار یکم "تقی بهره ور"، گروهبان یکم "هادی عبدی" و سرباز "علیرضا اسلام دوست" به فیض والای شهادت نائل آمدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر