بازدید 15922

واکنش وزارت خارجه به صحبت‌های برایان هوک

سخنگوی وزارت خارجه خطاب به هوک گفت: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید، یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.
کد خبر: ۹۸۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 28 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در صفحه توئیترش و در واکنش به اظهارات اخیر برایان هوک تصریح کرد: «فشار حداکثری شما را با مقاومت حداکثری، اراده پولادین و تکیه بر توانمندی‌های داخلی درهم می‌شکنیم. این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.»

به گزارش فارس، برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران امروز (پنجشنبه) با ادعای اینکه ایران با برنامه هسته‌ای خود مشغول «اخاذی و باج‌گیری» از جهان است، گفت: «تهدیدات رژیم ایران برای مرعوب کردن کشور‌های دیگر طراحی شده تا رفتار اغلب خشن ایران را در ازای چیزی بدتر، بپذیرند... کارزار فشار حداکثری رئیس‌جمهور [دونالد]ترامپ به روش‌های بی‌سابقه‌ای ایران را مهار و با آن مقابله کرده است... ما شبکه مالی آن‌ها را مختل کرده‌ایم».

رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: «به دلیل فشار‌های ما، سران ایران باید تصمیم بگیرند، یا مذاکره کنند یا فروپاشی اقتصادی را مدیریت نمایند... ایالات متحده به استراتژی موفق فشار حداکثری اقتصادی و انزوای دیپلماتیک [علیه ایران]ادامه می‌دهد».
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر