بازدید 12600
۱

محاکمه پسر روانی به اتهام قتل پدر

کد خبر: ۹۸۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 28 May 2020

پسر جوان که پس از قتل پدرش مدعی بود این مرد ناپدری و نامادری‌اش را کشته از سوی کارشناسان پزشکی قانونی بیمار روانی تشخیص داده شد و بزودی در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از یک‌سال پیش با وقوع قتل مردی سالخورده در خانه‌اش آغاز و تحقیقات برای شناسایی عامل قتل و انگیزه جنایت شروع شد. در ادامه با دستور بازپرس ویژه قتل جسد مرد سالخورده به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرد. مأموران علت این ماجرا را از دختر جوان مقتول پرسیدند و او گفت: برادرم سامان پدرم را کشت.

سامان در اتاقش در حال گوش کردن موسیقی با صدای بلند بود که پدرم به او اعتراض کرد و همین موضوع باعث شد تا آنها با هم درگیر شوند و بعد هم سامان با چاقو پدرم را که در حال فرار بود، در راه پله‌ها زخمی کرد و دقایقی بعد هم جان باخت.

با اظهارات دختر مقتول، مأموران سامان را بازداشت کردند و او در همان ابتدا به قتل پدرش اعتراف کرد. اما مدعی شد علت درگیری صدای بلند موسیقی نبوده است و در توضیح بیشتر عنوان کرد: من پیش پدر و مادر واقعی‌ام بزرگ نشدم و زن و مرد دیگری مرا بزرگ کردند و آنها را خیلی دوست داشتم. به همین خاطر پدرم همیشه به آنها حسادت می‌کرد و همین مسأله باعث شد تا یک روز هر دوی آنها را در خانه‌شان به قتل برساند و من از پدرم کینه به دل گرفته بودم و به دنبال بهانه‌ای بودم تا انتقام ناپدری و نامادری‌ام را از او بگیرم که در نهایت هم او را کشتم.

با ادعای سامان به عنوان متهم به قتل پدرش، مادر و خواهر او برای توضیحات بیشتر در خصوص ادعای مطرح شده مورد بازجویی قرار گرفتند. مادر سامان پس از حضور در آگاهی گفت: سامان بیمار روانی است و به همین خاطر چندین بار در بیمارستان بستری شده است. البته مدتی خوب شد اما توهم این را داشت که ما او را پس از تولد به خانواده دیگری سپرده‌ایم و آنها به خوبی از او مراقبت کرده‌اند. این در حالی است که در واقعیت اشخاصی به عنوان ناپدری و نامادری سامان وجود ندارد.

پس از توضیحات مادر سامان پرونده پزشکی پسر جوان مورد بررسی قرار گرفت و متخصصان پزشکی قانونی بعد از بررسی وضعیت این جوان، تأیید کردند که متهم به قتل بیمار روانی است.

در ادامه و با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم و همین‌طور گذشت اولیای دم، پرونده رسیدگی به اتهام این جوان به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم بزودی محاکمه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شیزوفرنی داره بنده خدا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار