بازدید 8356
سوژه

آیا یحیی به خروج اجباری از پرسپولیس نزدیک می‌شود؟

گفته می‌شود عدم انجام تعهد حتی می‌تواند قرارداد یحیی با قرمز‌ها را لغو کرده و او را مجبور به بازگشت به تیم مشهدی نماید. هر چند این رقم اصلا برای یک مربی داخلی معقول و منطقی نیست و مشخص نشده به چه دلیل انصاری فرد پرسپولیس را زیر بار پرداخت این هزینه برده است.
کد خبر: ۹۸۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳ 23 May 2020

مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی امروز بخشی از حقوق یحیی گل محمدی و دستیارانش را پرداخت کردند که هنوز مبلغ زیادی از هزینه دریافت رضایتنامه این مربی که بصورت چک دادند را پاس نکرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، گفته می شود تنها پرداختی باشگاه پرسپولیس در زمان انتقال یحیی به این باشگاه، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که به صورت نقدی به تیم مشهدی پرداخت شد و قرار بود مابقی پول رضایتنامه در چند فقره چک به باشگاه شهرخودرو پرداخت شود که هنوز این اتفاق رخ نداده است. هر چند این رقم اصلا برای یک مربی داخلی معقول و منطقی نیست و مشخص نشده به چه دلیل انصاری فرد پرسپولیس را زیر بار پرداخت این هزینه برده است.

اکنون چک‌ها در چند فقره برگشت خورده است و این می‌تواند دردسر‌های زیادی برای سرخ‌ها داشته باشد. مشهدی‌ها که از این وضعیت ناراضی هستند چندبار قصد شکایت از پرسپولیس را داشتند، اما این اتفاق رخ نداد و اکنون سرخ‌ها قول دادند که به زودی با آن‌ها تسویه خواهند کرد.

اکنون باید دید که مدیران باشگاه پرسپولیس چه زمانی این بدهی سنگین خود به باشگاه شهرخودرو را پرداخت می‌کنند تا پرونده پول رضایتنامه یحیی گل‌محمدی برای همیشه بسته شود. گفته می شود عدم انجام تعهد حتی می تواند قرارداد یحیی با قرمزها را لغو کرده و او را مجبور به بازگشت به تیم مشهدی نماید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان