بازدید 6412

پایان مهلت ثبت‌نام کنکور ۹۹، ساعت ۲۴ امشب

مهلت مجدد ثبت نام در کنکور ۹۹ ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۹۷۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ 20 May 2020
به گزارش تابناک، براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ که در روزهای۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار می‌شود، امکان ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات در این آزمون برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی، دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور) و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد فراهم شد.

در واقع تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلا برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند ایجاد شده، لذا اطلاعات ثبت نامی آن‌ها از روز یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه تا امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت، در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند در این مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور همچنین اعلام کرده به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در کنکور ۹۹ نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ کرده که این گروه از داوطلبان نیز در بازه زمانی پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تعداد ۷۲۴۵نفر در مرحله تمدید مهلت، در آزمون سراسری ۹۹ ثبت نام کردند که مجموع کل داوطلبان این آزمون تاکنون یک میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۳۱ نفر است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر