بازدید 7201
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

پرونده بوی بد اطراف فرودگاه امام (ره) به قوه قضائیه می‌رود

دامداری ها و شرکت هایی که قانون را در مورد رفع بوی بد ناشی از فعالیت های خود رعایت نمی کنند پس از هشدار و بررسی وضعیت از سوی محیط زیست استان تهران به مراجع قضایی معرفی شوند.
کد خبر: ۹۷۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵ 19 May 2020

پرونده بوی بد اطراف فرودگاه امام(ره) به قوه قضائیه می رود

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، جلسه ویژه بررسی و رفع بوی بد اطراف فرودگاه امام خمینی(ره) به ریاست نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و با حضور نمایندگان و مدیرانی از جهادکشاورزی، محیط زیست و دستگاه های مرتبط برگزار شد.

در این جلسه از 4 شرکت و دامداری بزرگ نام برده شد که سهم مهمی در تولید کود و فضولات حیوانی (بوی بد) در چند ده کیلومتری فرودگاه بین المللی دارند. برخی از این شرکت ها و دامداری ها با احداث تصفیه خانه مجهز به سپراتور و سیستم کلر زنی و برخی هم بدون توجه به هشدار ها و اخطار ها به فعالیت خود ادامه می دهند که در این جلسه بحث شد.

نعمت الله ترکی پس از استماع گزارش دستگاه های مرتبط گفت: دامداری ها و شرکت هایی که قانون را در مورد رفع بوی بد ناشی از فعالیت های خود رعایت نمی کنند پس از هشدار و بررسی وضعیت از سوی محیط زیست استان تهران به مراجع قضایی معرفی شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر