بازدید 10461
۴
حق الوکاله‌های نجومی به وکلای بیرون فدراسیون

وکلای کم تجربه و آماتور ایران در پرونده ویلموتس!

خودداری مدیران فدراسیون فوتبال در دوره ریاست تاج و بهاروند از اعطای پرونده مارک ویلموتس به امور حقوقی این فدراسیون ابهام‌برانگیز است چرا که در شرایط کنونی کارمندان امور حقوقی برای انجام چنین اموری از فدراسیون حقوق می‌گیرند
کد خبر: ۹۷۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 19 May 2020

یکی از مهمترین پرونده های حقوقی تاریخ فوتبال ایران اکنون در فدراسیون فوتبال جریان دارد اما گویا وکلایی که ایران برای دفاع از حقوق خود در این شکایت استخدام کرده است، تجربه لازم را برای چنین سطوحی از پرونده های قضایی ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی، پرونده شکایت مارک ویلموتس برای دریافت غرامت ۶ میلیون یورویی از فوتبال ایران در فیفا جریان دارد که اگر رایی علیه فدراسیون کشورمان صادر شود، باید فوتبال ایران را ورشکسته کامل اعلام کرد.

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال که پیش از این گفته بود در هنگام عقد قرارداد با ویلموتس از او مشورت یا کمکی گرفته نشده، اکنون می‌گوید برای حل این شکایت نیز فدراسیون فوتبال به آن‌ها مراجعه نکرده است. وی با اظهار بی‌اطلاعی از روند شکایت می‌گوید، مساله مشخص این است که وکلای فدراسیون فوتبال جوان هستند و شاید در زمینه‌های حقوقی و وکالتی تجربه نداشته باشند!

خودداری مدیران فدراسیون فوتبال در دوره ریاست تاج و بهاروند از اعطای پرونده مارک ویلموتس به امور حقوقی این فدراسیون ابهام‌برانگیز است و مشخص نیست چرا چنین اقدامی انجام شده است چرا که در شرایط کنونی کارمندان امور حقوقی برای انجام چنین اموری از فدراسیون حقوق می‌گیرند، اما با سپردن پرونده به وکلای خارج از فدراسیون، حق الوکاله دیگری را به این وکلا پرداخت می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دست همه تو جیب همه سود همه توی فسخ است و مطابق قوانین، فسخی که البته تمام ظواهرش کاملا منطقی است و هیچکس نمی تواند به ان ایرادی وارد کند لذا هیچ وکیلی پیروز نخواهد شد البته و اگر وکیل هم در این پروژه تبانی نباشد لذا سواد و تجربه و سلامت اینجا شرط لازم است ولی کافی نیست در این پروژه هم چیز از انعقاد و فسخ و دعاوی و وکیل و تقسیم منافع و حتی جابجایی پول سهم طرفین بدون درز اطلاعات حتما دیده شده است لذا خیلی باید جاهل باشیم که موضوع را ساده فرض کنیم . متاسفانه الودگی در همه جا به حداکثر خودش رسیده است زر ، زور و تزویر دست به دست هم داده اند همه علیه مردم ضعیف . اللهم عجل لولیک الفرج
وکلای فدراسیون هر چقدر هم بی تجربه باشند، از کارمندان کم سواد ادارات حقوقی بهتر هستند
جرا داره؟ تمام این قراردادها زد و بند هست ....
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل