بازدید 6266

براتی: اصلاح اساسنامه فدراسیون با مشارکت اعضای مجمع انجام شد

رسما از اعضای مجمع درخواست کردیم در مهلت تعیین شده پیشنهادات خودشان را طبق قانون ارائه بدهند تا در این فرایند سهیم باشند. در واقع هدف این بود که همه اعضای محترم مجمع از حقوق خودشان نسبت به مسئله اصلاح اساسنامه مطلع باشند
کد خبر: ۹۷۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 19 May 2020

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت:تهیه پیش نویس اولیه اساسنامه فدراسیون حاصل اعلام نظر و مشارکت فعال اعضای مجمع محترم است و فدراسیون از این مشارکت همواره استقبال و حمایت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی فدراسیون فوتبال مصاحبه ای با احمد رضا براتی رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال انجام داده است که نشان دهنده استفاده از نظرات مختلف اعضای مجمع در اساسنامه جدید است. 

براتی: اصلاح اساسنامه فدراسیون با مشارکت اعضای مجمع انجام شد

براتی در خصوص فرآیند اصلاح اساسنامه فدراسیون گفت: فدراسیون به دنبال مشارکت فعال اعضاء بوده و از این موضوع استقبال و حمایت کرده در همین راستا رسما از اعضای مجمع درخواست کردیم در مهلت تعیین شده پیشنهادات خودشان را طبق قانون ارائه بدهند تا در این فرایند سهیم باشند. در واقع هدف این بود که همه اعضای محترم مجمع از حقوق خودشان نسبت به مسئله اصلاح اساسنامه مطلع باشند و در مهلت مقرر در این خصوص اقدام کنند.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات اضافه کرد:پیشنهادات متعددی در خصوص اصلاح اساسنامه دریافت شد که لازم است از اعضای مجمع به دلیل این توجه و مشارکت فعال قدردانی کنیم. کمیته حقوقی و تدوین مقررات بر اساس رسالت و وظیفه خودش نسبت به بررسی و تطبیق پیشنهادات همچنین استفاده از پیشنهادات با رعایت ضوابط قوانین و مقررات همچنین استانداردهای مورد نظر فیفا و AFC اقدام کرده است. در نهایت اساسنامه ای به تصویب مجمع محترم خواهد رسید که حاصل مشارکت فعال خود اعضای مجمع است و فدراسیون همواره از این مشارکت استقبال و حمایت کرده است. اميدواريم با درايت و حمايت كليه اهالي ورزش و رسانه ها فضاي مناسبي فراهم شود تا فدراسيون وظائف ذاتي خود را در پيمودن نقشه راه تا تصويب اساسنامه و برگزاري مجمع انتخاباتي به نحو مطلوب انجام دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار