بازدید 14120
۶

نمره عجیب نماینده مشهد به عملکرد کرونایی دولت

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی درپاسخ به این سوال که به عملکرد دولت در خصوص مدیریت ویروس کرونا در این استان از ۲۰ نمره چه امتیازی می‌دهید؟، گفت: در خصوص برنامه‌ریزی و نداشتن افق روشن برای مواجه با ویروس کرونا به دولت نمره زیر ۱۰ را می‌دهم.
کد خبر: ۹۷۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 18 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در خصوص عملکرد دولت پیرامون ویروس کرونا در خراسان رضوی، اظهار کرد: در موضوع مدیریت کرونا طرح‌ و برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده است، اما به این علت که برخی تصمیم‌گیری‌ها در تهران جمع‌بندی شده و اجازه نمی‌دهند استان‌ها به صورت مستقل تصمیم‌گیری کنند، دچار ضعف‌هایی در مدیریت کرونا شده‌ایم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های زیادی که در موضوع مدیریت کرونا صورت گرفته، متأسفانه نتوانسته‌ایم نتیجه خوبی در حل مشکلات جاری خراسان رضوی و مشهد داشته باشیم.

وی با تأکید بر این مطلب که مسؤولان استانی تقریباً تلاش‌های زیادی را در حل مشکلات ناشی از ویروس کرونا انجام داده‌اند، تصریح کرد: اما مسئله‌ای که قدرت مانور را از ما می‌گرفت عدم اخذ مجوزها برای تصمیم‌گیری‌ها از سمت تهران بود.

پژمانفر افزود: دولت در زمینه مدیریت کرونا در خراسان رضوی علی‌رغم تلاش‌های انجام شده، ضعف‌هایی داشته و در بعضی حوزه‌ها برنامه مشخصی نداشته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در بعضی حوزه‌ها عملکرد متفاوتی داشته به همین دلیل نمی‌توانیم در یک قالب کلی عملکرد دولت را ارزیابی کنیم، از تلاش‌های پرستاران، کادر پزشکی و حوزه بهداشت و درمان خراسان رضوی صمیمانه قدردانی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که به عملکرد دولت در خصوص مدیریت بیماری کرونا در خراسان رضوی از ۲۰ نمره چه امتیازی می‌دهید؟، متذکر شد: در خصوص برنامه‌ریزی و نداشتن افق روشن برای مواجه با ویروس کرونا به دولت نمره زیر ۱۰ را می‌دهم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۶
کجاش عجیبه؟!! دقیقادولت چه کاری واسه کرونا کرد؟ مثل همه دنیا قرنطینه اعمال کرد که نکرد.
ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان در اختیار مردم گذاشت که نذاشت. حتی با سو استفاده از این نیاز ضروری مردم به ماسک و دستکش و... برای خودش در آمد زایی هم کرد. کمک مالی به مردم کرد که نکرد. یارانه رو به صورت وام 12 درصد ارایه کرد که بتونه از اون طریق هم یه سودی برا خودش دست وپا کنه. حقوق بیمه بیکاری هم که فعلا کسی نه دیده نه شنیده.
تنها کاری که کرد و داره باز هم میکنه آمارسازی و پنهان کردن واقعیتها و بی اهمیت و کم خطر نشون دادن بیماری بود که با اینکارش باعث شد مردم هم قضیه رو خیلی جدی نگیرن و معلوم نیست چند هزار نفر به خاطر نبود وسایل حفاظتی و ضدعفونی و سهل شمردن این بیماری کشته شدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بابا کی میخواهین دست از این دیدهای منفی بردارین؟؟؟ واقع بین بودنتان پیش کش. انقدر تو فضا نباشید. اقدامی که ایران کرد به نظر حتی سازمان بهداشت جهانی که ناظرانش مستقر هستند شاید بعد از آلمان دوم در جهان باشه. فقط بلدین بگین بده خرابه...
تابناکیان چه زود نظر چاپ کردید
به نظر من لطف کرده نگفته زیر ۵
دولت بیشتر حرف درمانی کرده تا عمل
می گفت ماسک و الکل خودکفا شدیم توی بازار یافت نمیشد
می گفت کیت خودکفا شدیم از ترکیه هم کمتر تست گرفت
راستی مجلس در این 4 سال نمره چند می گیرد سایت تابناک می توان الان که آخر مجلس است نظر خواهی کند
1- نمره مجلس در این 4 سال چند است
2- نمره مجلس در جریان کرونا و وظیفه نظارت نمایندگان بر این جریان چند است
دولت با تست کم گرفتن عملا به صورت قاونی آ«ارسازی کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار