بازدید 8203
۱

اول خردادماه زمان اعزام مشمولان به خدمت

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران در اطلاعیه‌ای از اعزام مشمولان دیپلم، زیر دیپلم و دانشگاهی به خدمت در روز پنج شنبه هفته جاری اول خردادماه خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 17 May 2020


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، وحید بریمانی گفت: با عنایت به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر، اعزام کلیه مشمولان دیپلم، زیردیپلم و دانشگاهی پایه خدمتی اول و سوم خردادماه 99 در روز پنج شنبه اول خردادماه انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اعزام مشمولان معاف از رزم دارای مشکلات ریوی، خون، قلبی و گوارشی به صورت تمرکزی تمدید شده و به ماه‌های آتی موکول شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران خطاب به مشمولان وظیفه عمومی آماده اعزام به خدمت، گفت: مشمولان باید بهداشت فردی شامل کوتاه کردن موی سر، ناخن و ... را رعایت کنند.

بریمانی افزود: در زمان اعزام نیز از حضور خانواد ها در محل اعزام سربازان جلوگیری می شود لذا از خانواده‌های محترم مشمولان درخواست می‌شود از حضور و همراهی فرزندان خود در محل اعزام جدا خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان مرخصی به مشمولان از سوی مراکز آموزش بعد از پذیرش وجود ندارد لذا به همراه داشتن مدارک مورد نیاز شامل اصل برگ محل مراجعه، کارت ملی و شناسنامه، کارت واکسن، مدارک مربوط به متاهلی، جبهه و جانبازی پدر و .... در مرکز آموزش ضروری است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران یادآور شد: اعزام مشمولان به مراکز آموزشی داخل استانی و مرکز آموزش شهید کچوئی کرج ( سازمان زندان‌ها ) به صورت انفرادی و خود معرف صورت می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
از سازمان نظام وظیفه خواهش دارم نسبت به دستگیری و اعزام سربازان فراری اقدام کند نیمی از جمعیت بیکار و مزاحم جامعه همین سرباز فراریها هستند که نه سربازی میروند و نه سر کار میروند شدن مایه دردسر و بدبختی جامعه لطف کنید اقدام کنید و با این مخلان اسایش برخورد محکمی کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل