بازدید 4276

آغاز به‌کار پویش تهرانیار

کد خبر: ۹۷۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 17 May 2020

پویش تهرانیار با هدف ترویج مسئولیت اجتماعی و معرفی افراد، سازمان‌ها و ارگان‌های مسئولیت پذیر فعالیت خود را آغاز کرد.

روابط عمومی پویش تهرانیار اعلام کرد: پس از گذشت بیش از دو ماه از آغاز اعلام رسمی نخستین موارد ابتلا به کرونا در ایران پویش تهرانیار فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این پویش بنا دارد تا به معرفی افراد و شرکت‌ها و سازمان‌هایی بپردازد که در روزهای شیوع کرونا در کنار مردم و اقشار آسیب دیده از این ویروس بوده و به عبارتی دیگر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده‌اند.

دامنه فعالیت تهرانیار در حال حاضر مربوط به شهر تهران است، چرا که تهران به عنوان یکی از کانون‌های شیوع کرونا با مشکلات فراوانی روبه رو شده که برخی از آنها همچنان برای شهر و شهروندان ادامه دارد.

در این شرایط بسیاری از افراد، کسب‌وکارها، نهادها و سازمان‌ها تلاش کرده‌ و همچنان نیز در تلاشند که یار روزهای سخت همشهریان خود، به ویژه اقشار ضعیف‌تر بوده و به آنها کمک کنند.

هدف تهرانیار انعکاس این اقدامات است، تا هم رفتاری انسانی را ترویج و هم از یاریگران مردم تقدیر کند.

در همین راستا نیز تهرانیار این اقدامات را در پایگاه اطلاع رسانی خود به نشانیtehranyaar.ir معرفی خواهد کرد اما برای تحقق بیشتر آن از شهروندان نیز درخواست مشارکت دارد. شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت افراد یا سازمان‌ها در حوزه مقابله با کرونا اطلاعات و تصاویر مربوط به این افراد را از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی برای تهرانیار ارسال کرده یا آن را با هشتگ #تهرانیار در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار